نشت سونی WH-1000XM5 طراحی جدید، ANC پیشرفته و عمر باتری را نشان می دهد
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

جزئیات نسل بعدی هدفون WH-1000XM5 سونی به بیرون درز کرده است که طراحی جدید و مشخصات پیشرفته تری را در مقایسه با عرضه برتر فعلی این شرکت نشان می دهد.

سونی wh 1000xm5
وقتی صحبت از صدای حذف نویز بی سیم می شود، هدفون پرچمدار فعلی سونی WH-1000MX4 یکی از بهترین های موجود در بازار و بدون شک بزرگترین رقیب ایرپاد مکس است، بنابراین آنچه سونی در آینده در آستین خود دارد طبیعتاً مورد توجه کاربران اپل است.

به گفته یک منبع خرده فروشی ناشناس که با TechnikNews مستقر در آلمان صحبت کرده است، جانشین WH-1000XM4 سونی از طراحی مجددی بهره می برد که شامل بازوهای لولایی نازک تری است که گوشواره ها را به یک هدبند باریک تر متصل می کند که یادآور Bose 700 است. این همچنین به گمانه زنی ها منجر شده است. که هدبند بازطراحی شده فلزی است تا پلاستیکی.تعمیرات گوشی آیفون در کرج

به‌نظر می‌رسد که لایه‌های محافظ گوش بسیار مهم‌تر هستند، اما سونی ظاهراً مکانیزم تاشوی تاشو که یک فنجان را در دیگری فرو می‌کرد، کنار گذاشته است، اگرچه همانطور که The Verge خاطرنشان می‌کند، به نظر نمی‌رسد که کیس در صورت قرار دادن آن فضای بیشتری را اشغال کند.


با توجه به منبع خرده فروشی، WH-1000XM5 عمر باتری تا 40 ساعت با حذف نویز فعال خواهد داشت که 10 ساعت بیشتر از XM4 است. گفته می شود مجموع زمان شارژ 3.5 ساعت از طریق USB-C است که حدود 30 دقیقه بیشتر از نسل فعلی است.

طبق گزارش ها، سه میکروفون تغییر مکان داده اند و یک دکمه NC/Ambient جایگزین دکمه "Custom" موجود در XM4 می شود، اگرچه این دکمه احتمالاً برای فعال کردن دستیارهای صوتی و موارد مشابه قابل برنامه ریزی مجدد باقی می ماند. همچنین گفته می‌شود که این قوطی‌ها دارای یک پردازنده ANC اضافی و یک درایور صوتی جدید هستند که حاکی از بهبود نویز کنسلینگ و سونیک است، اما جزئیات در آن قسمت ناچیز است.

techniknews wh 1000xm5 نشت
تاریخ عرضه هدفون XM5 هنوز مشخص نیست، اما آنها چند ماه پیش در اسناد FCC ظاهر شدند، بنابراین احتمالاً در سال جاری وارد بازار خواهند شد. تا آن زمان، XM4 349 دلاری همچنان در میان کاربران اپل که از سنگینی نسبی و قیمت بالای 549 دلاری AirPods Max ناراضی هستند، بسیار محبوب هستند.

در حال حاضر هیچ شایعه‌ای مبنی بر عرضه نسخه جدیدی از AirPods Max در آینده نزدیک وجود ندارد، اما شایان ذکر است که طبق گزارش‌ها، اپل چندین ویژگی مانند هدبندهای قابل تعویض و یک گزینه ورزشی مقرون به صرفه‌تر را از نسخه‌های اصلی حذف کرده است، بنابراین این موارد می‌توانند همیشه در آینده ظاهر شوند. مدل. اپل همچنین می‌تواند برای پخش موسیقی اپل بدون اتلاف پشتیبانی اضافه کند، که به یک پروتکل صوتی جدید با پهنای باند بالاتر از بلوتوث نیاز دارد.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: