به‌روزرسانی بسته باتری MagSafe، شایعات آیفون 14 و موارد دیگر
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

این هفته شاهد ترکیب خوبی از اخبار و شایعات اپل بودیم، از جمله به‌روزرسانی بسته باتری MagSafe اپل که به شما امکان می‌دهد آیفون خود را در حین حرکت سریع‌تر شارژ کنید و برخی از شایعات جدید سری آیفون 14.

داستان های برتر 23 آوریل 2022
موضوعات دیگر شامل صفحه نمایش M8 جدید سامسونگ به عنوان رقیب نمایشگر استودیو اپل، دور جدیدی از نسخه های بتا سیستم عامل و موارد دیگر بود، بنابراین برای همه جزئیات، در زیر بخوانید!
بسته باتری MagSafe اکنون می تواند با سرعت 7.5 وات سریعتر پس از به روز رسانی سیستم عامل شارژ شود
اپل این هفته یک به‌روزرسانی میان‌افزار برای بسته باتری MagSafe منتشر کرد که به بسته باتری اجازه می‌دهد تا آیفون را به‌صورت بی‌سیم با سرعت حداکثر ۷.۵ وات شارژ کند، که نسبت به محدودیت قبلی ۵ وات بیشتر است.تعمیرات اپل واچ در کرج

بسته باتری Magsafe آیفون 12 مینی
ما دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه به روز رسانی سیستم عامل MagSafe Battery Pack را به اشتراک گذاشته ایم. نسخه سفت‌افزار را می‌توان در آیفون در برنامه تنظیمات زیر General > About > MagSafe Battery Pack بررسی کرد.

Kuo: مدل های آیفون 14 احتمالاً دارای دوربین جلو ارتقا یافته با فوکوس خودکار هستند
به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، هر چهار مدل آیفون 14 که قرار است اواخر امسال عرضه شوند، احتمالاً دارای دوربین جلو ارتقا یافته با فوکوس خودکار و دیافراگم گسترده تر ƒ/1.9 خواهند بود.

ویژگی بنفش آیفون 14
Kuo گفت که این ارتقاء دوربین می تواند منجر به بهبود جلوه عمق میدان برای عکس ها و فیلم های حالت پرتره شود، در حالی که فوکوس خودکار می تواند فوکوس را در حین تماس های ویدیویی در برنامه هایی مانند FaceTime و Zoom افزایش دهد.

در شایعات دیگر آیفون 14، اولین نگاه خود را به قالب‌های سازنده قاب‌ها برای لاین‌آپ دیدیم، که به ما در دنیای واقعی ایده‌ی بهتری از نحوه ظاهر این سری به ما می‌دهد که به دو مدل حداکثر اندازه تبدیل می‌شوند و هیچ مدلی با اندازه کوچک وجود ندارد.

نمایشگر جدید 32 اینچی M8 سامسونگ در مقابل نمایشگر استودیو اپل
سامسونگ اخیراً M8 را معرفی کرده است، یک صفحه نمایش جدید 32 اینچی 4K با قیمت 700 دلار که قیمت آن را کمتر از نصف استودیو نمایشگر اپل می کند.

صفحه نمایش m8 سامسونگ
برای یکی از جدیدترین ویدیوهای یوتیوب خود، تصمیم گرفتیم M8 را با نمایشگر استودیو اپل مقایسه کنیم تا ببینیم عملکرد آن چگونه است و آیا می‌توانید با انتخاب گزینه‌های ارزان‌تر مقداری در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.
Apple Seeds دومین بتای iOS 15.5 و iPadOS 15.5
اپل این هفته دومین نسخه بتا iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی عرضه کرد. تاکنون، این به‌روزرسانی‌ها تنها تغییرات جزئی مانند تغییراتی در Apple Pay Cash دارند.


iOS 15
iOS 15.5 و iPadOS 15.5 احتمالاً آخرین به روز رسانی های قابل توجه قبل از معرفی iOS 16 و iPadOS 16 خواهند بود. اپل همچنین دومین نسخه بتای macOS Monterey 12.4، watchOS 8.6 و tvOS 15.5 را عرضه کرد.
نمایش MacRumors: Jon Rettinger Talks WWDC 2022 Expectations، iOS 16 Wishlist و بیشتر
Jon Rettinger، یوتیوب‌بر و بنیان‌گذار وب‌سایت فناوری TechnoBuffalo، این هفته در پادکست MacRumors Show به ما پیوست تا انتظارات WWDC و آنچه که مایلیم از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی اپل ببینیم را بررسی کنیم.

MacRumors جان رتینگر 1 را نشان می دهد
از طریق اپل پادکست، Spotify، Overcast، Pocket Casts، Castro، Google Podcasts به نمایش MacRumors گوش دهید یا با کپی کردن فید RSS ما مستقیماً در پخش کننده پادکست خود مشترک شوید. همچنین می توانید نسخه ویدیویی پادکست را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید.

نتفلیکس برای اولین بار در 10 سال مشترکین خود را از دست می دهد و به اشتراک گذاری حساب سرزنش می کند
نتفلیکس این هفته اعلام کرد که 200000 مشترک را در سه ماهه اول سال 2022 از دست داده است که نشان دهنده اولین کاهش سه ماهه این سرویس استریم در تعداد مشترکین در یک دهه است.

نتفلیکس 2
نت‌فلیکس در نامه‌ای به سهامداران اعلام کرد که رشد درآمد آن به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است، به‌طوری‌که این شرکت «تعداد زیادی از خانوارها را که حساب‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند» و «رقابت» را به‌عنوان دلایلی برای ریزش مقصر اعلام کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1666168950