دیزنی + بسیار جلوتر از Apple TV + است که خجالت آور است
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

Disney+ و Apple+ هر دو دو سال پیش در نوامبر 2019 راه‌اندازی شدند (اگرچه Disney+ تا مارس 2020 در بریتانیا راه‌اندازی نشد، که به خوبی با شروع اولین قرنطینه COVID مصادف شد).

دو سال بعد و دیزنی پلاس در حال حاضر بیش از 118 میلیون مشترک پرداخت کننده در سراسر جهان دارد. دیزنی این را در گزارش سه ماهه چهارم خود در سال 2021 اعلام کرد. تنها در سه ماهه گذشته، 2.1 میلیون مشترک اضافه شد، در حالی که در دوازده ماه گذشته 44.4 میلیون مشترک بود. این گروه انتظار دارد تا سال 2024 بالغ بر 260 میلیون مشترک داشته باشد. این ارقام فراتر از تمام انتظارات اولیه دیزنی است.

نتفلیکس هنوز هم محبوب ترین سرویس پخش است: در اکتبر 2021 نتفلیکس 213.5 میلیون مشترک در سراسر جهان داشت.

هیچ آمار رسمی برای Apple TV+ وجود ندارد. در ماه می سال جاری تصور می شد که Apple TV+ می تواند تا پایان سال 2020 به حدود 40 میلیون مشترک برسد، اما آمارهای اخیر در واقع نشان می دهد که Apple TV+ در واقع می تواند کمتر از 20 میلیون مشترک پرداخت کننده در ایالات متحده داشته باشد، که این امر را بعید می کند. این تعداد در سراسر جهان بیش از دو برابر خواهد بود. در نهایت، اعداد نامشخص باقی می مانند.

با وجود عرضه همزمان در نوامبر 2019، پیشتاز واضح دیزنی پلاس تعجب آور نیست. حذف اپل آیدی برای مثال، Apple TV+ فقط تولیدات داخلی انحصاری را با حجم کلی کمتری از سریال ها و فیلم ها ارائه می دهد. از طرف دیگر، Disney+ نه تنها کل پیشنهادات رسانه ای دیزنی، بلکه برچسب های Marvel، Star Wars و دیگران را نیز در اختیار دارد و قبلاً با سریال های بسیار محبوبی مانند The Mandalorian و Loki موفقیت را جشن گرفته است.

البته اپل بازی های سنگین وزنی نیز دارد، مانند تد لاسو و اخیراً فیلم Finch را با حضور تام هنکس به ثمر رساند. متأسفانه، ما هنوز فکر می کنیم که Apple TV+ یک فیلم فاجعه آمیز بدون پایان خوش است.





:: برچسب‌ها: اپل تی وی , اپل , ریکاوری اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: