چه چیزی می تواند باشد: رنگ های بهتر برای اپل واچ 7
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

رنگ های جدید برای اپل واچ 7 - اپل می توانست بهتر عمل کند

سایمون لومان

اپل واچ سری 7 در رنگ های انتخابی موجود است، اما طراحی مفهومی جدید نشان می دهد که اپل می توانست بهتر عمل کند.

هنگامی که اپل اپل واچ سری 7 را معرفی کرد، چیزهای مختلفی وجود داشت که کاربران را ناامید می کرد: طراحی "قدیمی" بود، به جای ظاهر زاویه ای که توسط بسیاری پیش بینی می شد، به علاوه بسیاری از خریداران متوجه شدند که رنگ های مدل های آلومینیومی به نظر نمی رسد. در واقعیت به همان زیبایی که اپل در وب سایت خود ارائه کرده است.

به عنوان مثال، رنگ "midnight" دارای رنگ آبی شفاف در وب سایت است، روی مچ دست شما کمتر از آن را می بینید. رنگ "ستاره قطبی" که ما را به یاد رنگ شامپاین در وب سایت می اندازد نیز در واقعیت چندان قوی نیست.

در اینستاگرام، حساب کاربری "Appledsign" اکنون طرح های مفهومی سری 7 را منتشر کرده است که نشان می دهد اگر اپل بهتر عمل می کرد، این ساعت ها چگونه ظاهر می شدند:


هر دو رنگ آبی و سبز بسیار روشن تر از سایه های فعلی هستند. رنگ صورتی و طلایی اپل واچ نیز بسیار خوب به نظر می رسد.

شاید تحقیقات بازار اپل نشان داده باشد که رنگ های خیلی روشن چندان مورد پسند خریداران قرار نمی گیرند. با این حال، ما فکر می کنیم که اپل حداقل دلیل دیگری برای خرید ارائه می کرد. از آنجایی که رنگ‌های فعلی فقط به میزان کمی با رنگ‌های سری 6 تفاوت دارند - البته به استثنای رنگ سبز جدید تعمیرات سخت افزاری اپل واچ  (و به غیر از نمایشگر بزرگتر)، اپل واچ سری 7 مزایای کمی نسبت به سری 6 دارد. حیف که این فقط یک مفهوم، ما دوست داشتیم نگاه دقیق تری به ساعت آلومینیومی طلایی داشته باشیم.

با این حال، یک محدودیت وجود دارد: در فتوشاپ، رنگ به سرعت تغییر می کند، که به این معنی نیست که هنگام آندایز کردن آلومینیوم نیز می توان به آن دست یافت.





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: