خدمات "ضرورت های تجاری" اپل به همه مشاغل کوچک گسترش می یابد
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز راه اندازی رسمی سرویس Business Essentials خود را اعلام کرد که برای کمک به مشاغل کوچکی که از محصولات اپل استفاده می کنند طراحی شده است. این سرویس قبلاً در ظرفیت بتا برای تعداد محدودی از مشاغل موجود بود، اما اکنون برای هر کسب و کار کوچکی که می‌خواهد در آن شرکت کند در دسترس است.

ملزومات تجارت اپل
Business Essentials که برای کسب‌وکارهایی با حداکثر 500 کارمند در دسترس است، یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که ویژگی‌های مدیریت دستگاه را ارائه می‌کند که شامل راه‌اندازی و نصب، فضای ذخیره‌سازی iCloud و دسترسی اختیاری 24/7 به پشتیبانی اپل از طریق AppleCare+ for Business، یکی دیگر از موارد افزوده جدید است.

 

AppleCare+ for Business را می توان به هر طرح Apple Business Essentials اضافه کرد و دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی تلفنی، ریکاوری اپل آیدی در کرج آموزش مدیران و کارمندان فناوری اطلاعات و حداکثر دو تعمیر دستگاه در هر طرح - توسط فردی، گروهی یا دستگاهی را ارائه می دهد. هر ساله.

Apple Business Essentials از 2.99 دلار به ازای هر کاربر تا 12.99 دلار برای هر کاربر قیمت گذاری شده است که قیمت آن بر اساس تعداد دستگاه ها و میزان فضای ذخیره سازی iCloud که هر کارمند نیاز دارد، متفاوت است. یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه برای همه مشتریان، از جمله کسانی که از این سرویس در نسخه بتا استفاده کرده‌اند، در دسترس است.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: