نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز راه اندازی رسمی سرویس Business Essentials خود را اعلام کرد که برای کمک به مشاغل کوچکی که از محصولات اپل استفاده می کنند طراحی شده است. این سرویس قبلاً در ظرفیت بتا برای تعداد محدودی از مشاغل موجود بود، اما اکنون برای هر کسب و کار کوچکی که می‌خواهد در آن شرکت کند در دسترس است.

ملزومات تجارت اپل
Business Essentials که برای کسب‌وکارهایی با حداکثر 500 کارمند در دسترس است، یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که ویژگی‌های مدیریت دستگاه را ارائه می‌کند که شامل راه‌اندازی و نصب، فضای ذخیره‌سازی iCloud و دسترسی اختیاری 24/7 به پشتیبانی اپل از طریق AppleCare+ for Business، یکی دیگر از موارد افزوده جدید است.

 

AppleCare+ for Business را می توان به هر طرح Apple Business Essentials اضافه کرد و دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی تلفنی، ریکاوری اپل آیدی در کرج آموزش مدیران و کارمندان فناوری اطلاعات و حداکثر دو تعمیر دستگاه در هر طرح - توسط فردی، گروهی یا دستگاهی را ارائه می دهد. هر ساله.

Apple Business Essentials از 2.99 دلار به ازای هر کاربر تا 12.99 دلار برای هر کاربر قیمت گذاری شده است که قیمت آن بر اساس تعداد دستگاه ها و میزان فضای ذخیره سازی iCloud که هر کارمند نیاز دارد، متفاوت است. یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه برای همه مشتریان، از جمله کسانی که از این سرویس در نسخه بتا استفاده کرده‌اند، در دسترس است.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز watchOS 8.5.1 را منتشر کرد، به‌روزرسانی کوچکی برای سیستم عامل watchOS 8 که در ماه سپتامبر منتشر شد. WatchOS 8.5.1 دو هفته پس از عرضه watchOS 8.5 عرضه می شود.

قابلیت watchOS 8 در اپل واچ
‌watchOS ‌8.5.1 را می‌توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ آیفون با  ریکاوری اپل آیدی در کرج رفتن به قسمت General > Software Update به صورت رایگان دانلود کنید. برای نصب نرم افزار جدید، اپل واچ باید حداقل 50 درصد باتری داشته باشد، باید روی شارژر قرار گیرد و در محدوده گوشی آیفون قرار گیرد.

طبق یادداشت‌های انتشار اپل برای به‌روزرسانی، watchOS 8.5.1 به‌روزرسانی‌های امنیتی و رفع اشکال‌ها را برای Apple Watch اضافه می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

تقویم‌ها به ماه آوریل تبدیل شده‌اند و ما همچنان منتظر هستیم تا اپل برنامه‌های خود را برای WWDC 2022 به طور رسمی اعلام کند، اما این بدان معنا نیست که هنوز اخبار و شایعات زیادی برای تمرکز بر روی اپل نداریم.

داستان های برتر 
این هفته شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم عامل رفع اشکال از جمله iOS 15.4.1، macOS Monterey 12.3.1 و موارد دیگر بودیم، در حالی که ما به پوشش محصولات جدید اپل مانند استودیو نمایشگر و نسل سوم آیفون SE ادامه دادیم. البته ما هنوز شایعاتی در مورد برنامه های محصول آینده اپل به همراه سایر اخبار مختلف می شنویم، بنابراین برای همه جزئیات در زیر بخوانید!
اپل iOS 15.4.1 را با رفع مشکل تخلیه باتری و موارد دیگر منتشر کرد
در حالی که هنوز هیچ نشانه‌ای از نسخه بتا iOS 15.5 وجود ندارد، اپل iOS 15.4.1 را در این هفته با چندین رفع اشکال و وصله‌های امنیتی منتشر کرد. قابل ذکر است، این به روز رسانی باگی را برطرف می کند که ممکن است منجر به تخلیه بیش از حد باتری برخی از کاربران پس از به روز رسانی به iOS 15.4 شده باشد.

iOS 15
اپل همچنین macOS Monterey 12.3.1 را با رفع چندین باگ به همراه watchOS 8.5.1 برای Apple Watch، tvOS 15.4.1 برای Apple TV و نرم افزار HomePod نسخه 15.4.1 منتشر کرد.

فروشگاه‌های اپل اکنون از تعمیر آیفون‌هایی که گم شده‌اند خودداری می‌کنند
طبق یک یادداشت داخلی که MacRumors به ​​دست آورده است، اکنون در صورتی که یک آیفون در رجیستری دستگاه GSMA گم شده باشد، هنگامی که مشتری دستگاه را برای سرویس دهی می آورد، به فروشگاه های اپل و ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل هشدار داده می شود.

تعمیر آیفون x
اگر یکی از تکنسین های اپل ببیند که یک آیفون در سیستم داخلی خود گم شده است،  ریکاوری اپل آیدی در کرج به او دستور داده می شود که تعمیر را رد کند. سیاست جدید باید به کاهش میزان آیفون‌های دزدیده شده برای تعمیر به اپل کمک کند.
iFixit Teardown: نمایش استودیو دارای تنظیمات داخلی شبیه iMac است
وب‌سایت تعمیر iFixit پس از نگاهی گذرا به صفحه نمایش استودیو اپل در اوایل این ماه، اکنون یک مانیتور را به طور کامل از بین برده است.


تخریب صفحه نمایش استودیو ifixit
استودیو دیسپلی دارای طراحی داخلی مشابه با iMac است، با بردهای منبع تغذیه بسیار نازک که توسط دو فن خنک می شوند و یک برد منطقی حاوی تراشه A13. طبق گفته iFixit، وب کم داخلی نمایشگر تقریباً مشابه دوربین جلوی آیفون 11 است.
دست به کار شوید با بی کیفیت ترین گوشی هوشمند اپل: آیفون SE 2022
در اوایل ماه جاری، اپل نسل سوم آیفون SE را با ویژگی های کلیدی جدید از جمله تراشه سریعتر A15 Bionic و پشتیبانی از 5G منتشر کرد.

آیفون se 7
آیفون SE با قیمت 429 دلار در ایالات متحده همچنان مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند اپل است. با این حال، با طراحی مشابه آیفون 8 که در سال 2017 عرضه شد، شاید تعجب آور نباشد که اپل به دلیل تقاضای ضعیف، تولید آیفون SE را کاهش داده است.


ویدیوی عملی ما را برای iPhone SE جدید تماشا کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید آیا این دستگاه ارزش خرید در سال 2022 را دارد یا خیر.
Kuo: آیفون با تاچ آیدی زیر صفحه نمایش تا دو سال آینده دیگر محتمل نیست
مینگ چی کو، تحلیلگر این هفته در توییتی گفت که اپل بعید است تا دو سال آینده هیچ آیفونی با Touch ID زیر صفحه عرضه کند.

ویژگی تاچ آیدی آیفون 12 Img
در یک یادداشت تحقیقاتی در سپتامبر 2021، کو پیش‌بینی کرده بود که اپل حداقل یک مدل آیفون جدید با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد کرد، اما آخرین توییت او نشان می‌دهد که این ویژگی دیگر در آینده قابل پیش‌بینی ارائه نخواهد شد. .
کریگ فدریگی از اپل توضیح می‌دهد که چرا به‌روزرسانی‌های خودکار iOS اغلب با چند هفته تاخیر وارد می‌شوند.
در حالی که برخی از کاربران آیفون تصمیم می‌گیرند به‌روزرسانی‌های iOS را به‌محض انتشار نصب کنند، برخی دیگر خوشحال هستند که منتظر بمانند تا ویژگی به‌روزرسانی خودکار کار را انجام دهد.


ios 15
اپل هرگز علناً توضیح نداده بود که چرا به‌روزرسانی‌های خودکار iOS گاهی اوقات با چند روز یا حتی هفته‌ها تأخیر به دست کاربران می‌رسد، اما کریگ فدریگی، رئیس مهندسی نرم‌افزار اپل، سرانجام در پاسخ ایمیلی به مشتری این هفته توضیحی را ارائه کرد.
خبرنامه MacRumors



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()