نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز اولین بتای به‌روزرسانی‌های iOS 15.3 و iPadOS 15.3 را برای آزمایش‌کنندگان عمومی بتا عرضه کرد، با نرم‌افزار جدید چند روز پس از راه‌اندازی اولین نسخه‌های بتا توسعه‌دهنده و یک هفته پس از انتشار iOS 15.2 و iPadOS 15.2.

iOS و iPadOS 15.3 را می‌توان پس از نصب نمایه مناسب از وب‌سایت آزمایش بتای عمومی اپل روی آیفون یا آی‌پد، از طریق هوا دانلود کرد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه در نسخه‌های بتای iOS 15.3 و iPadOS 15.3 گنجانده شده است، وجود ندارد، که نشان می‌دهد احتمالاً روی بهبودهای داخلی و رفع اشکال تمرکز دارد. هیچ افزودنی عمده ای در اولین نسخه بتای توسعه دهنده وجود نداشت.

چند ویژگی وجود دارد که اپل هنوز آنها را اجرا نکرده است، مانند Universal Control و پشتیبانی از ID در برنامه Wallet. Universal Control اجازه می دهد تا چندین مک و آیپد با یک صفحه کلید و ماوس کنترل شوند و اپل اخیراً اعلام کرده است که این ویژگی در بهار ارائه می شود. هیچ نشانه ای از Universal Control ریکاوری و حذف اپل آیدی در اولین نسخه بتا وجود نداشت، بنابراین به نظر می رسد که در iPadOS 15.4 عرضه خواهد شد.

شناسه‌های دیجیتال در برنامه کیف پول از زمانی که اپل این ویژگی را در WWDC در ماه ژوئن معرفی کرد، در حال کار است. انتظار می رود آریزونا، جورجیا، کانکتیکات، آیووا، کنتاکی، مریلند، اوکلاهاما و یوتا اولین ایالت هایی باشند که پشتیبانی از شناسه دیجیتال را اجرا می کنند و فلوریدا نیز در حال مذاکره برای پشتیبانی از این ویژگی است.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل در اکتبر 2021 برنامه Apple Music Voice را اعلام کرد، یک ردیف اشتراک جدید با قیمت پایین برای Apple Music. این مقاله توضیح می‌دهد که Voice Plan چیست، چه چیزی برای استفاده از آن نیاز دارید، چگونه مشترک جدید شوید و چگونه با این سرویس موسیقی پخش کنید.

Apple Music Voice Plan چیست؟

برنامه صوتی اپل موزیک به شما امکان می دهد با سیری به کاتالوگ Apple Music دسترسی داشته باشید. Voice Plan با قیمت 4.99 دلار، دسترسی به تمام آهنگ‌ها، فهرست‌های پخش و ایستگاه‌های موجود در Apple Music را با استفاده از Siri فراهم می‌کند و با یک تجربه درون‌برنامه سفارشی با پیشنهادهایی بر اساس ترجیحات موسیقی شما و صفی از موسیقی‌های پخش‌شده اخیر، تقویت می‌شود.

 

اگر اپل آیدیتون دچار مشکل شده و نیاز دارید به هر دلیلی اپل آیدیتون رو حذف کنید ما در حدمت شما هستیم. برای رفع مشکل روی حذف اپل آیدی کلیک کنید.

 

Voice Plan اساساً به این منظور طراحی شده است که به شما امکان می دهد آهنگ ها و آلبوم ها را از کاتالوگ Apple Music با درخواست سیری بخواهید نه از طریق رابط برنامه Apple Music. از این نظر، با CarPlay در ماشین و روی هوم پاد که تمایل طبیعی آن استفاده از کنترل صوتی است، مفید است.

What Is Apple Music Voice Plan?

The ‌Apple Music‌ Voice Plan lets you access the ‌Apple Music‌ catalog with Siri. Priced at $4.99, the Voice Plan provides access to all songs, playlists, and stations in ‌Apple Music‌ using ‌Siri‌, and is augmented by a custom in-app experience with suggestions based on your music preferences and a queue of recently played music.

 


The Voice Plan is primarily designed to allow you to ask for songs and albums from the ‌‌Apple Music‌‌ catalog by ‌‌Siri‌‌ request, rather than through the ‌‌Apple Music‌‌ app interface. In that sense, it's useful with CarPlay in the car and on the ‌HomePod‌ where the natural inclination is to use voice control.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای Safari Technology Preview منتشر کرد، مرورگر آزمایشی که اپل برای اولین بار در مارس 2016 معرفی کرد. اپل ‌پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ را برای آزمایش ویژگی‌هایی طراحی کرد که ممکن است در نسخه‌های بعدی سافاری معرفی شوند.

نسخه 137 پیش‌نمایش فناوری Safari شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد برای Web Inspector، CSS، JavaScript، WebAssembly، Experimental Model Element، Accessibility، Web API، Content Security Policy، Media، Apple Pay و برنامه‌های افزودنی وب است.

نسخه فعلی پیش‌نمایش فناوری سافاری براساس به‌روزرسانی سافاری 15.4 ساخته شده است و شامل ویژگی‌های Safari 15 است که در macOS Monterey معرفی شده‌اند. یک نوار برگه کارآمد جدید با پشتیبانی از Tab Groups برای سازماندهی برگه ها، همراه با پشتیبانی بهبود یافته از برنامه های افزودنی وب سافاری وجود دارد. اپل در پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ 135، نرخ رفرش 120 هرتز را برای مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی اضافه کرد.

Live Text به کاربران امکان می دهد متن را در تصاویر روی وب انتخاب کرده و با آن تعامل داشته باشند، اما macOS Monterey و M1 Mac مورد نیاز است. همچنین پشتیبانی از Quick Notes برای افزودن پیوندها و نکات برجسته سافاری برای به خاطر سپردن اطلاعات و ایده های مهم وجود دارد. به‌روزرسانی جدید پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ برای macOS Big Sur و macOS Monterey، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مک، در دسترس است.

به‌روزرسانی پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ از طریق مکانیسم بازیابی اطلاعات آیفون به‌روزرسانی نرم‌افزار در System Preferences برای هرکسی که مرورگر را دانلود کرده باشد، در دسترس است. یادداشت های انتشار کامل برای به روز رسانی در وب سایت Safari Technology Preview موجود است.

هدف اپل از پیش‌نمایش فناوری سافاری، جمع‌آوری بازخورد از توسعه‌دهندگان و کاربران در مورد فرآیند توسعه مرورگر خود است. ‌پیش‌نمایش فناوری سافاری‌ می‌تواند در کنار مرورگر سافاری موجود اجرا شود و در حالی که برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است، برای دانلود نیازی به حساب توسعه‌دهنده ندارد.



:: برچسب‌ها: سافاری , جستجو کننده , browser ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

زمانی که مایکروسافت در حال مذاکره با اپل در مورد آوردن پلتفرم xCloud خود به آیفون بود، مایکروسافت تلاش کرد تا از اپل برای اجازه دادن به سرویس بازی ابری صحبت کند.

با توجه به ایمیل‌های مایکروسافت و مدیران اپل که توسط The Verge کشف شد، مایکروسافت مایل بود با بسیاری از خواسته‌های اپل در مورد نحوه عملکرد سیستم موافقت کند، حتی با آوردن عناوین Xbox به پلتفرم اپل موافقت کرد.

مایکروسافت به اپل گفت که بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس سه‌گانه را با اجرای بازی‌ها بر روی پلتفرم Xbox Cloud Gaming به آیفون می‌آورد. اگر این توافق حاصل می شد، کاربران آیفون ممکن بود می توانستند عناوین رده بالای Xbox را روی دستگاه های تلفن همراه خود بازی کنند.

اپل از مایکروسافت می‌خواست که هر بازی را به‌جای ارائه بازی‌ها در یک برنامه بازی‌های ابری فراگیر، به‌صورت جداگانه به اپ استور ارسال کند تا توسط بازبینان اپ استور نظارت شود. مایکروسافت در ابتدا نسبت به انجام این کار به دلیل حجم کاری که ایجاد می کرد و تجربه منفی مشتری ابراز داشت، اما در مارس 2020، مایکروسافت موافقت کرد که در واقع می تواند هر برنامه را به صورت جداگانه ارائه دهد و در عین حال یک برنامه کاتالوگ را ارائه دهد که به آنها پیوند می دهد.

لوری رایت، رئیس بخش توسعه کسب و کار مایکروسافت به تیم اپ استور اپل گفت که بازی‌های ایکس باکس روی آیفون «فرصتی فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای کاربران iOS» خواهد بود.

با وجود توافق نزدیک، مذاکرات بین مایکروسافت و اپل در نهایت به شکست انجامید و Xbox Cloud Gaming به عنوان برنامه‌های حذف اپل آیدی کارتی مجزا در اپ استور راه‌اندازی نشد، بلکه به‌عنوان یک پلتفرم مبتنی بر وب که نیازی به پیروی از قوانین اپ استور ندارد.

مایکروسافت به The Verge گفت که مایکروسافت می‌خواهد یک برنامه فناوری استریم واحد برای پشتیبانی از برنامه‌های بازی جداگانه خود داشته باشد، اما اپل می‌خواست هر بازی شامل یک پشته پخش کامل باشد.


"پیشنهاد ما برای ارائه بازی‌ها از طریق برنامه‌های جداگانه برای مطابقت با سیاست‌های اپ استور طراحی شده بود. اپل بر اساس درخواست ما مبنی بر وجود یک برنامه فناوری جریان واحد برای پشتیبانی از برنامه‌های بازی جداگانه، همانطور که در ایمیل اولیه آمده است، رد شد. در بیانیه‌ای که کریم چودری، CVP بازی Xbox Cloud به The Verge می‌گوید، ثابت شد که بازی شامل پشته فناوری استریم ما از منظر پشتیبانی و مهندسی غیرواقعی است و تجربه‌ای فوق‌العاده منفی برای مشتریان ایجاد می‌کند.

ایمیل‌ها همچنین نشان می‌دهند که این معامله از بین رفت زیرا اپل نگران این بود که خریدهای درون برنامه‌ای در بازی‌های مایکروسافت چگونه کار می‌کنند. مارک گریم، مدیر بازی های اپ استور، در ایمیلی در تشریح مذاکرات با مایکروسافت نوشت: پیشنهاد آنها برای IAP ها همچنان این است که همه IAP ها را در سیستم موجود خود پردازش کنند و با ما (چه به صورت بلادرنگ یا ماهانه) تسویه حساب کنند.

اپل به The Verge گفت که این معامله واقعاً به دلیل الزامات خرید درون برنامه ای از هم پاشیده است.

آدام دما، سخنگوی اپل در بیانیه‌ای می‌گوید: «متاسفانه، مایکروسافت نسخه‌ای از xCloud را پیشنهاد کرد که با دستورالعمل‌های بررسی App Store ما، به‌ویژه الزام استفاده از خرید درون‌برنامه برای باز کردن قفل ویژگی‌ها یا عملکردهای اضافی در یک برنامه، مطابقت نداشت.»

کریم چودری، مدیر عامل ایکس‌باکس کلود گیمینگ، به The Verge گفت که خریدهای درون‌برنامه‌ای مشکلی ندارند، اما اپل بسیاری از پیشنهادات مایکروسافت در مورد نحوه اجرای بازی‌های ابری ایکس‌باکس را رد کرد. او گفت: «اپل پیشنهادات ما را رد کرد و ما توانایی عرضه یک پیشنهاد Xbox Game Pass منسجم را از طریق اپ استور نداشتیم.

اپل با موفقیت از راه‌اندازی سرویس‌های بازی مبتنی بر ابر مایکروسافت و گوگل در اپ استور جلوگیری کرده است، زیرا الزامات آن مبنی بر ارسال هر برنامه به صورت جداگانه است. برای Google Stadia، گوگل نیز یک سیستم مبتنی بر وب را انتخاب کرده است که نیازی به رعایت قوانین اپ استور ندارد.



:: برچسب‌ها: اپل آیدی , xbox ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

رنگ های جدید برای اپل واچ 7 - اپل می توانست بهتر عمل کند

سایمون لومان

اپل واچ سری 7 در رنگ های انتخابی موجود است، اما طراحی مفهومی جدید نشان می دهد که اپل می توانست بهتر عمل کند.

هنگامی که اپل اپل واچ سری 7 را معرفی کرد، چیزهای مختلفی وجود داشت که کاربران را ناامید می کرد: طراحی "قدیمی" بود، به جای ظاهر زاویه ای که توسط بسیاری پیش بینی می شد، به علاوه بسیاری از خریداران متوجه شدند که رنگ های مدل های آلومینیومی به نظر نمی رسد. در واقعیت به همان زیبایی که اپل در وب سایت خود ارائه کرده است.

به عنوان مثال، رنگ "midnight" دارای رنگ آبی شفاف در وب سایت است، روی مچ دست شما کمتر از آن را می بینید. رنگ "ستاره قطبی" که ما را به یاد رنگ شامپاین در وب سایت می اندازد نیز در واقعیت چندان قوی نیست.

در اینستاگرام، حساب کاربری "Appledsign" اکنون طرح های مفهومی سری 7 را منتشر کرده است که نشان می دهد اگر اپل بهتر عمل می کرد، این ساعت ها چگونه ظاهر می شدند:


هر دو رنگ آبی و سبز بسیار روشن تر از سایه های فعلی هستند. رنگ صورتی و طلایی اپل واچ نیز بسیار خوب به نظر می رسد.

شاید تحقیقات بازار اپل نشان داده باشد که رنگ های خیلی روشن چندان مورد پسند خریداران قرار نمی گیرند. با این حال، ما فکر می کنیم که اپل حداقل دلیل دیگری برای خرید ارائه می کرد. از آنجایی که رنگ‌های فعلی فقط به میزان کمی با رنگ‌های سری 6 تفاوت دارند - البته به استثنای رنگ سبز جدید تعمیرات سخت افزاری اپل واچ  (و به غیر از نمایشگر بزرگتر)، اپل واچ سری 7 مزایای کمی نسبت به سری 6 دارد. حیف که این فقط یک مفهوم، ما دوست داشتیم نگاه دقیق تری به ساعت آلومینیومی طلایی داشته باشیم.

با این حال، یک محدودیت وجود دارد: در فتوشاپ، رنگ به سرعت تغییر می کند، که به این معنی نیست که هنگام آندایز کردن آلومینیوم نیز می توان به آن دست یافت.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

Disney+ و Apple+ هر دو دو سال پیش در نوامبر 2019 راه‌اندازی شدند (اگرچه Disney+ تا مارس 2020 در بریتانیا راه‌اندازی نشد، که به خوبی با شروع اولین قرنطینه COVID مصادف شد).

دو سال بعد و دیزنی پلاس در حال حاضر بیش از 118 میلیون مشترک پرداخت کننده در سراسر جهان دارد. دیزنی این را در گزارش سه ماهه چهارم خود در سال 2021 اعلام کرد. تنها در سه ماهه گذشته، 2.1 میلیون مشترک اضافه شد، در حالی که در دوازده ماه گذشته 44.4 میلیون مشترک بود. این گروه انتظار دارد تا سال 2024 بالغ بر 260 میلیون مشترک داشته باشد. این ارقام فراتر از تمام انتظارات اولیه دیزنی است.

نتفلیکس هنوز هم محبوب ترین سرویس پخش است: در اکتبر 2021 نتفلیکس 213.5 میلیون مشترک در سراسر جهان داشت.

هیچ آمار رسمی برای Apple TV+ وجود ندارد. در ماه می سال جاری تصور می شد که Apple TV+ می تواند تا پایان سال 2020 به حدود 40 میلیون مشترک برسد، اما آمارهای اخیر در واقع نشان می دهد که Apple TV+ در واقع می تواند کمتر از 20 میلیون مشترک پرداخت کننده در ایالات متحده داشته باشد، که این امر را بعید می کند. این تعداد در سراسر جهان بیش از دو برابر خواهد بود. در نهایت، اعداد نامشخص باقی می مانند.

با وجود عرضه همزمان در نوامبر 2019، پیشتاز واضح دیزنی پلاس تعجب آور نیست. حذف اپل آیدی برای مثال، Apple TV+ فقط تولیدات داخلی انحصاری را با حجم کلی کمتری از سریال ها و فیلم ها ارائه می دهد. از طرف دیگر، Disney+ نه تنها کل پیشنهادات رسانه ای دیزنی، بلکه برچسب های Marvel، Star Wars و دیگران را نیز در اختیار دارد و قبلاً با سریال های بسیار محبوبی مانند The Mandalorian و Loki موفقیت را جشن گرفته است.

البته اپل بازی های سنگین وزنی نیز دارد، مانند تد لاسو و اخیراً فیلم Finch را با حضور تام هنکس به ثمر رساند. متأسفانه، ما هنوز فکر می کنیم که Apple TV+ یک فیلم فاجعه آمیز بدون پایان خوش است.



:: برچسب‌ها: اپل تی وی , اپل , ریکاوری اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()