نوشته شده توسط : اخبار موبایل

تجربه بیمه خود را به کار ببرید - از خانه!


در کارشناسان حرفه ای کار در خانه (WAHVE)، ما برای تجربه بیمه قابل توجهی ارزش قائل هستیم و می خواهیم با ارائه فرصتی به نامزدهای واجد شرایط برای ادامه شغل خود در خانه، طرز تفکر مردم درباره بازنشستگی تدریجی را متحول کنیم. پلتفرم منحصربه‌فرد ما تعادل واقعی کار/زندگی را برای شما فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا برنامه کاری خود را سفارشی کنید و در عین حال همچنان از تخصص بیمه خود در موقعیتی انعطاف‌پذیر، از راه دور و بلندمدت استفاده کنید.


آنچه در مورد WAHVE دوست دارید


ما مکانی دلپذیر برای کار با رهبری دوستانه و حرفه ای ایجاد کردیم. ما به دلیل مراقبت زیادی که از کارکنان، مشتریان و پیمانکاران خود می کنیم، شناخته شده ایم. ما مشتاق و مصمم هستیم که بهترین خدمات به مشتریان را ارائه دهیم، دانش صنعت بیمه را حفظ کنیم و با کاری که انجام می دهیم تفاوت ایجاد کنیم.


آنچه ما به دنبال آن هستیم


ما برای کمک به مشتریان کارگزار خرده‌فروشی خود در بیمه شخص ثالث در کرج خطوط تجاری و/یا شخصی برای موقعیت‌های مدیر حساب و نماینده خدمات مشتری (CSR) تکالیفی در دسترس داریم. مسئولیت ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

برنامه های کاربردی را آماده کنید

مسئول بررسی قرارداد و صدور گواهینامه های بیمه (COI)

ریسک های جدید و تجدید بازار کنید

به دست آوردن و / یا بررسی نقل قول

خط‌مشی‌های اتصال و/یا بررسی

درخواست تاییدیه ها

تجربه با سیستم مدیریت آژانس (EPIC و AMS360 بسیار مورد نظر هستند)


برای تبدیل شدن به یک متخصص کار در خانه، ما نیاز داریم

 

25 سال سابقه کار تمام وقت

15 سال اخیر از تجربه بیمه تلفات و اموال تجاری و/یا خطوط شخصی


مزایای تبدیل شدن به یک پیمانکار مستقل WAHVE

 

مرحله بازنشستگی کار از خانه

اکنون کاری را که دوست دارید انجام دهید انتخاب کنید.

برنامه خود را سفارشی کنید - تمام وقت یا نیمه وقت.

به کسب درآمد ادامه دهید.

از سال ها دانش صنعت بیمه خود استفاده کنید.

بخشی از محیط تیم پویا و در عین حال مجازی ما باشید و با سایر متخصصان بیمه با تجربه مانند خودتان ارتباط برقرار کنید!


چه طور باید شروع کرد


برای تکمیل نمایه اولیه ساده ما روی درخواست اکنون کلیک کنید. مطمئن شوید که اطلاعات تماس مورد نظر خود را وارد کنید زیرا یکی از متخصصان صلاحیت ما به سرعت با شما ارتباط برقرار می کند.

 


:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل تی‌وی جدید 4K که امروز معرفی شد، در حال حاضر قیمت پایه 129 دلاری پایین‌تری دارد، در مقایسه با 179 دلار مدل قبلی، اما تحلیلگر مینگ-چی کو معتقد است که نسل بعدی تلویزیون اپل می‌تواند با قیمتی حتی پایین‌تر به فروش برسد.

Apple TV 4K 2022
کو در توییتی امروز گفت که قیمت زیر 100 دلار «نقطه شیرین» برای Apple TV خواهد بود و افزود که او انتظار دارد مدل نسل بعدی «مقرون به صرفه‌تر» باشد.

هر دو مدل نسل دوم (2010) و نسل سوم (2012) اپل تی وی در زمان عرضه 99 دلار قیمت داشتند و اپل در نهایت قیمت مدل نسل سوم را به 69 دلار کاهش داد، بنابراین سابقه ای وجود دارد که یک مدل فرعی به فروش برسد. Apple TV 100 دلاری، تعویض باتری آیفون در کرج که بهتر با دستگاه های پخش جریانی ارزان قیمت فروخته شده توسط گوگل، آمازون و روکو رقابت می کند.

احتمال دیگر این است که وقتی اپل تی‌وی بعدی عرضه می‌شود، مدلی که امروز معرفی شد با قیمت حدود 99 دلار در خط تولید باقی بماند.

در این میان، جدیدترین Apple TV 4K مطمئناً ارزش بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. حتی اگر اپل در تلاش است تا مشتریان را به مدل 149 دلاری با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اترنت و پشتیبانی از Thread بفروشد، آن دستگاه همچنان ارزش بهتری نسبت به مدل قبلی با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 179 دلار یا فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت به قیمت 199 دلار دارد.

 


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

در حالی که امروز شاهد معرفی چندین مدل جدید iPad و Apple TV بودیم، هنوز هیچ یک از اعلان‌های مک را که انتظار داریم تا قبل از پایان سال ببینیم، دریافت نکرده‌ایم. به طور تصادفی، مدل های 14 اینچی و 16 اینچی مک بوک پرو دقیقا یک سال پیش امروز معرفی شدند که دارای طراحی کاملاً جدید، تراشه های M1 Pro و M1 Max، نمایشگرهای کاملاً جدید، MagSafe 3 و موارد دیگر هستند.

مک بوک پرو 14 16 2021
مدل‌های بازطراحی‌شده مک‌بوک پرو نشان‌دهنده اولین مرکز تعویض باتری گوشی های آیفون در کرج طراحی مجدد بزرگ لپ‌تاپ‌های پیشرفته مک در سال‌ها و یک گام بزرگ رو به جلو در انتقال مداوم اپل به سیلیکون خود برای سری مک هستند. یک سال از معرفی آن می گذرد، برخی از مشتریان ممکن است تعجب کنند که آینده مک بوک پرو چیست، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.
انتظار چه چیزی
14 در مقابل 16 اینچ mbp m2 pro و حداکثر ویژگی 1
MacBook Pro سال گذشته یک طراحی مجدد بزرگ دریافت کرد، علاوه بر این یک اندازه 14 اینچی جدید که مکمل مدل 13 اینچی پایین‌تر است که بدون طراحی مجدد در خط تولید باقی ماند. با توجه به طراحی جدید برای مدل‌های بزرگتر، اپل احتمالاً چندین سال به فرم فعلی پایبند است، بنابراین هرگونه به‌روزرسانی تا آن زمان معمولاً با مشکلات جزئی با بهبود عملکرد همراه خواهد بود.


انتظار می‌رود مدل‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو آینده از تراشه‌های M2 Pro و M2 Max که هنوز معرفی نشده‌اند، که بر روی تراشه M2 معرفی شده در ژوئن ساخته شده‌اند، قدرت بگیرند. انتظار می‌رود تراشه M2‌ Max دارای یک CPU 12 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی 38 هسته‌ای به همراه حداکثر 64 گیگابایت حافظه باشد، در حالی که ‌M2‌ Pro اندکی قدرتمندتر خواهد بود. انتظار می‌رود طراحی، نمایشگر و سایر ویژگی‌ها اساساً با مدل‌های فعلی یکسان باشند، به این معنی که انتظار می‌رود تنها تغییر عمده مربوط به تراشه‌های M2 Pro و M2 Max باشد.

تراشه M2 که به زودی به خانواده تراشه‌های M2 تبدیل می‌شود، نسل دوم سیلیکون اپل است که عملکرد و بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد. تا کنون در سمت مک، تراشه M2 تنها مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر 13 اینچی بازطراحی شده را تامین می کند. علاوه بر M2‌ Pro و ‌M2‌ Max که انتظار داریم در مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی ببینیم، طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی تراشه «M2‌ Extreme» برای مک‌پرو سیلیکونی اپل آینده خود است.
چه زمانی باید منتظر مدل های جدید باشیم
تیم کوک مک بوک پرو
اگر به دنبال مک بوک پرو 14 یا 16 اینچی جدید هستید، ممکن است بخواهید چند هفته دیگر صبر کنید. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، انتظار می‌رود اپل مک‌بوک پروهای جدید را احتمالاً در کنار یک مک مینی جدید M2‌ در ماه نوامبر معرفی کند. گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود خاطرنشان کرد که اپل مکرراً نسخه‌های مک جدید خود را برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی می‌کند تا راه‌اندازی‌های آن منتشر شود و انتظار نمی‌رود که مک‌های جدید در کنار اعلامیه‌های اپل و اپل تی‌وی امروزی باشند.


در حالی که مک بوک پروهای جدید در مسیر عرضه در آینده نزدیک هستند، من انتظار ندارم که آنها در کنار آیپد پرو عرضه شوند. این شرکت از لحاظ تاریخی مک‌های جدید را در نوامبر عرضه کرده است، همانطور که در سال 2019 با مک‌بوک پرو 16 اینچی اولیه و در سال 2020 با اولین مک‌بوک پرو، مک بوک ایر و مک مینی مبتنی بر سیلیکون اپل انجام شد.

در مورد محصولات جدید، اپل در حال کار بر روی نسخه M2 مک مینی است که اولین به روز رسانی کوچکترین مک این شرکت در دو سال اخیر خواهد بود.

در حالی که در ابتدا انتظار می‌رفت اپل در ماه اکتبر رویدادی رسانه‌ای برگزار کند تا سخت‌افزار جدید iPad و Mac را به نمایش بگذارد، اکنون واضح است که با توجه به اینکه بسیاری از معرفی‌ها قبلاً از طریق انتشار مطبوعاتی انجام شده است، چنین رویدادی وجود نخواهد داشت.

 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

نسل سوم آیفون SE و آیفون 12 اکنون جزو ارزان‌ترین گزینه‌های آیفون اپل هستند که به ترتیب از 429 و 599 دلار شروع می‌شوند. اپل آیفون 12 را در اواخر سال 2020 عرضه کرد و از آن زمان به بعد قیمت آن را کاهش داد تا با عرضه مدل‌های جدید آیفون، در دسترس‌تر باشد. از سوی دیگر، نسل سوم آیفون SE در اوایل سال 2022 راه اندازی شد و مقرون به صرفه ترین گزینه آیفون را در خط تولید به روز کرد.

آیفون se 1
با وجود تنها 170 دلار بین آنها، آیا باید آیفون جدید، کوچکتر و پایه اولیه را تهیه کنید تعویض باتری تقویت شده آیفون یا مدل قدیمی تر، بزرگتر و استانداردی را که در طول سال ها قیمتش پایین آمده است؟ راهنمای ما به پاسخ به این سوال کمک می کند که چگونه تصمیم بگیرید کدام یک از این دو آیفون برای شما بهترین است.

تفاوت

آیفون SE (نسل سوم)
فرم کوچکتر، وزن 144 گرم
جلو و پشت شیشه
صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD LCD
حداکثر روشنایی 625 نیت (معمولی)
نسبت کنتراست 1400:1 (معمولی)
دکمه هوم با تاچ آیدی
تراشه A15 Bionic
تک دوربین عقب (ƒ/1.8 اصلی)
سبک های عکاسی
Smart HDR 4 برای عکس
دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی FaceTime HD با فیلمبرداری 1080p HD و Smart HDR 4
عمر باتری با پخش ویدئو تا 15 ساعت
دارای استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب تا عمق یک متری تا 30 دقیقه
گزینه های رنگ Midnight، Starlight و PRODUCT(RED).

آیفون 12
فرم فاکتور بزرگتر، 164 گرم وزن دارد
سپر سرامیک جلو و شیشه پشت
صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED
حداکثر روشنایی 625 نیت (معمولی) و حداکثر روشنایی 1200 نیت (HDR)
نسبت کنتراست 2,000,000:1 (معمولی)
شناسه چهره
تراشه A14 Bionic
دوربین دوگانه عقب با محدوده زوم اپتیکال 2 برابر (ƒ/1.6 اصلی و ƒ/2.4 Ultra Wide)
حالت شب
Smart HDR 3 برای عکس
فیلمبرداری HDR با Dolby Vision تا 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
زوم صدا
دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی TrueDepth با فیلمبرداری 4K، Smart HDR 3، پشتیبانی از فیلمبرداری اسلو-مو، Animoji و Memoji
عمر باتری با پخش ویدئو تا 17 ساعت
دارای استاندارد IP68 مقاوم در برابر آب تا عمق شش متری تا 30 دقیقه
تراشه U1 Ultra Wideband برای آگاهی فضایی
پشتیبانی از پخش صدای Dolby Atmos
سازگار با کیس MagSafe، کیف پول، شارژر بی سیم و موارد دیگر
گزینه های رنگ بنفش، آبی، سبز، سیاه، سفید و محصول (قرمز).
به طور کلی، iPhone SE یک گزینه عالی برای iPhone با قیمت فقط 429 دلار است. از برخی جهات، iPhone SE بهتر از iPhone 12 است زیرا یک دستگاه جدیدتر است و دارای تراشه سریعتر و کارآمدتر، Photographic Styles و Smart HDR 4 است.


آیفون 12 با 170 دلار بیشتر، طراحی مدرن‌تر و نمایشگر OLED بزرگ‌تر و همچنین Face ID، دوربین فوق‌العاده عریض، حالت شب، دوربین‌های جلو و اصلی بسیار بهتر، MagSafe و عمر باتری بیشتر را ارائه می‌دهد. همچنین مزایای بهبود مقاومت در برابر آب، تراشه U1 و پخش صدای Dolby Atmos و حتی گزینه های رنگی اضافی برای انتخاب وجود دارد. اگر به این ویژگی‌ها اهمیت می‌دهید و می‌توانید 170 دلار اضافی بپردازید، همه این‌ها باعث ارتقای قابل توجهی نسبت به iPhone SE می‌شوند، اما شایان ذکر است که این ویژگی‌ها برای بسیاری از کاربران قابلیت‌های ضروری نیستند.

ایراد اصلی خرید آیفون 12 قدمت آن است و این دستگاه دارای تراشه قدیمی تر و قدرتمندتر است. حتی ممکن است برخی از کاربران به اندازه و وزن کوچکتر آیفون SE و همچنین ویژگی هایی مانند تاچ آیدی اهمیت دهند. به طور کلی، به این بستگی دارد که آیا برای داشتن یک دستگاه کوچکتر و جدیدتر ارزش قائل هستید یا می توانید از مزایای دستگاهی با Face ID و صفحه نمایش OLED بزرگتر استفاده کنید.

اگر مجموعه ویژگی‌های آیفون 12 را ترجیح می‌دهید، هنوز هم با قیمت 599 دلار گزینه خوبی است، اما عموماً اکثر کاربرانی که به دنبال یک آیفون مقرون‌به‌صرفه هستند، باید آیفون SE را انتخاب کنند، زیرا آینده‌نگرتر است و چیپست A15 مشابه اپل ارائه می‌کند. جدیدترین مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس.

همچنین شایان ذکر است که آیفون 13 مینی از همان قیمت 599 دلاری آیفون 12 شروع می شود و همچنان از اپل در دسترس است، اما دارای صفحه نمایش کوچکتر با اندازه 5.4 اینچ است. آیفون 13 مینی دستگاه جدیدتری است و با فضای ذخیره سازی دو برابری آیفون 12 با 128 گیگابایت شروع می شود، بنابراین آیفون 13 مینی گزینه بهتری برای کاربرانی خواهد بود که آیفون 12 را در نظر دارند اما از داشتن نمایشگر کمی کوچکتر مشکلی ندارند.

 


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

بر اساس گزارش Verisk، خسارات بیمه شده از طوفان ایان به اموال خشکی بین 42 تا 57 میلیارد دلار خواهد بود که بیشتر خسارت - 38 تا 51 میلیارد دلار - ناشی از خسارت باد است.

Verisk در گزارش خود از طوفان گفت: "خسارات در مناطقی که ایان در جنوب غربی فلوریدا به خشکی رسید و در اطراف آن شدیدتر بود." از از بین رفتن قابل توجه پوشش سقف در منازل مسکونی تا پاره شدن غشای سقف در سازه های تجاری متغیر بود. همچنین آسیب های زیادی به عناصر اجزای ساختمان و روکش فلزی دیده می شود.


بخش عمده ای از موجودی مسکونی که ایان در نزدیکی فورت مایرز، فلوریدا در آن دست به دست می شود، در خانه های ساخته شده است. Verisk گفت که چندین پارک خانگی تولیدی آسیب های زیادی را متحمل می شوند، از از بین رفتن سقف ها تا تخریب کامل.

خسارات ناشی از طوفان به صنعت بیمه خصوصی می تواند 3 تا 5.5 میلیارد دلار دیگر را شامل شود. طبق گفته Verisk Extreme Event Solutions، تقریباً تمام خسارات بیمه شده به فلوریدا نسبت داده می شود، که کمتر از 1٪ ناشی از سقوط بعدی طوفان ایان در کارولینای جنوبی است.

ساخت و ساز خانه های مسکونی در مناطق تحت تاثیر Ian بیشتر بر روی تخته سنگ ساخته شده است. موج طوفان باعث "ویرانی عظیم" برای این نوع جوامع از جمله فروپاشی کامل شد.

Verisk افزود، این برآورد خسارات وارده به برنامه ملی بیمه سیل و همچنین تأثیرات دعوی قضایی یا تورم اجتماعی را به مطالبات، که می‌تواند منجر به کاهش 60 میلیارد دلاری شود، در نظر نمی‌گیرد.

در روز جمعه، کارن کلارک و شرکت مدل، خسارت بیمه شده از طوفان ایان را نزدیک به 63 میلیارد دلار برآورد کرد. این برآورد دعوی قضایی و افزایش تقاضا را در فلوریدا در نظر گرفت.

برآورد KCC نزدیک به 63 میلیارد دلار خسارات بیمه شده طوفان یان

در همین حال، RMS مدلساز فاجعه گفت که تیم آن در حال کار برای بازسازی ردپای چالش برانگیز بیمه شخص ثالث در کرج باد طوفان ایان است. RMS هنوز تخمین زیان را برای عموم منتشر نکرده است.

طوفان بزرگ ایان یک رویداد تاریخی و بسیار پیچیده است - یک رویداد رده 4 با حداکثر سرعت 150 مایل در هر سرعت باد و شعاع 50 کیلومتر، موج طوفان عظیم و سیل داخلی، که همه به احتمال زیاد نشان می دهد که ایان یکی از پرهزینه ترین ها است. محسن رهنما، مدیر ارشد مدل‌سازی ریسک در RMS، گفت: «تقسیم تلفات بین باد و طوفان بحث‌برانگیز خواهد بود.»

رهنما گفت: اساساً من معتقدم این رویداد چشم انداز بازار بیمه فلوریدا را تغییر خواهد داد.

 


:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

بر اساس اسکرین شات های ارسال شده توسط کاربران در توییتر و ردیت، یوتیوب ممکن است تماشای ویدیوها با کیفیت 4K را در این پلتفرم منحصر به مشترکین YouTube Premium کند.

ویژگی عمومی YouTube 1
در Reddit (1،2) و توییتر، برخی از کاربران اخیراً متوجه شده‌اند که در iOS و احتمالاً در سایر پلتفرم‌ها نیز، YouTube اکنون می‌گوید که برای تماشای ویدیوها با کیفیت 4K، کاربر باید یک مشترک YouTube Premium باشد که پرداخت می‌کند. . همه کاربران نمی بینند که گزینه کیفیت 4K در پشت دیوار پرداخت یوتیوب مسدود شده است، و مشخص نیست که آیا یوتیوب قصد دارد با این کار پیش برود یا خیر.

بنابراین، پس از آزمایش حداکثر 12 آگهی در یوتیوب برای کاربران غیر Premium، اکنون برخی از کاربران گزارش دادند که فقط برای تماشای ویدیوها در 4K باید یک حساب Premium نیز دریافت کنند. pic.twitter.com/jJodoAxeDp — Alvin (@sondesix) 1 اکتبر 2022


یک طرح استاندارد YouTube Premium در ایالات متحده 11.99 دلار هزینه دارد تعویض باتری آیفون در کرج و شامل ویدیوهای بدون آگهی، پخش پس‌زمینه و امکان دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین است. ما برای اظهار نظر در مورد کیفیت ویدیوی 4K که احتمالاً به یکی از ویژگی‌های YouTube Premium تبدیل می‌شود، با YouTube تماس گرفته‌ایم و اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()