نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل در حال برنامه ریزی برای جایگزینی بریدگی در برخی از مدل های آیفون 14 است که در سال جاری عرضه می شوند، با آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس که قرار است طرحی را به دست آورند که دارای بریدگی قرصی است که عناصر Face ID را در خود جای می دهد. سوراخ دوم برای دوربین سلفی

قرص ساختگی آیفون 14 و سوراخ انگشت شست
این شایعه را قبلاً بارها شنیده‌ایم، اما راس یانگ، تحلیلگر صفحه‌نمایش، امروز انتظارات خود بازیابی اطلاعات آیفون  را برای خط تولید آیفون 14 تکرار کرد و رنگ‌هایی را در مورد آنچه در آینده می‌آید ارائه کرد.

به گفته یانگ، بریدگی فیس آیدی به شکل قرص و ترکیب بریدگی دوربین تقریباً به همان عرض بریدگی خواهد بود، اما «مطمئناً مقداری از پیکسل‌های بالای سوراخ‌ها را ذخیره می‌کند».

پس از اجرای طرح جدید در مدل‌های آیفون 14 پرو، یانگ بر این باور است که اپل در سال 2023 آن را به کل خط تولید آیفون 15 گسترش می‌دهد و ظاهر به‌روز شده را حتی به گزینه‌های ارزان‌تر آیفون 15 خواهد رساند.

شایعات ناچ آیفون 14
یانگ می‌گوید که این احتمال وجود دارد که قرص‌ها و سوراخ‌ها در سال 2023 نسبت به سال 2022 کوچک‌تر شوند و فضای نمایش بیشتری را آزاد کنند. یانگ با استناد به افشای اطلاعات در شبکه اجتماعی چینی Weibo، حدس می‌زند که بریدگی دوربین در آیفون 14 می‌تواند 5.631 میلی‌متر باشد که فضایی را برای کاهش آن در سال آینده باقی می‌گذارد.


اپل قصد دارد در نهایت Face ID را با Face ID زیر پنل جایگزین کند که نیازی به بریدگی قرصی برای سخت‌افزار ندارد، اما انتظار نمی‌رود این فناوری برای عرضه آیفون در سال 2023 آماده باشد.
با این حال، ما از چند منبع شنیده ایم که تحت پنل Face ID احتمالاً زمان تولید انبوه سال 2023 را برآورده نخواهد کرد. بخشی از این به طور بالقوه می تواند به هماهنگی بین نمایشگر و تیم های حسگر مربوط باشد. البته حداقل دو تا از تامین کنندگان آنها نیز باید واجد شرایط تولید آن در تولید انبوه باشند. شرکت‌هایی که با آن‌ها صحبت کردیم انتظار نداشتند در سال 2023 عرضه شود.

Young همچنین اطلاعاتی در مورد نقشه راه صفحه نمایش آیفون از سال 2024 تا 2027 دارد، اما به اشتراک DSCC Weekly Review نیاز دارد، انتشارات Young که هدف آن کسانی است که سهام مرتبط با نمایشگر را دنبال می کنند و بنابراین بسیار گران است.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()