نوشته شده توسط : اخبار موبایل

تجربه بیمه خود را به کار ببرید - از خانه!


در کارشناسان حرفه ای کار در خانه (WAHVE)، ما برای تجربه بیمه قابل توجهی ارزش قائل هستیم و می خواهیم با ارائه فرصتی به نامزدهای واجد شرایط برای ادامه شغل خود در خانه، طرز تفکر مردم درباره بازنشستگی تدریجی را متحول کنیم. پلتفرم منحصربه‌فرد ما تعادل واقعی کار/زندگی را برای شما فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا برنامه کاری خود را سفارشی کنید و در عین حال همچنان از تخصص بیمه خود در موقعیتی انعطاف‌پذیر، از راه دور و بلندمدت استفاده کنید.


آنچه در مورد WAHVE دوست دارید


ما مکانی دلپذیر برای کار با رهبری دوستانه و حرفه ای ایجاد کردیم. ما به دلیل مراقبت زیادی که از کارکنان، مشتریان و پیمانکاران خود می کنیم، شناخته شده ایم. ما مشتاق و مصمم هستیم که بهترین خدمات به مشتریان را ارائه دهیم، دانش صنعت بیمه را حفظ کنیم و با کاری که انجام می دهیم تفاوت ایجاد کنیم.


آنچه ما به دنبال آن هستیم


ما برای کمک به مشتریان کارگزار خرده‌فروشی خود در بیمه شخص ثالث در کرج خطوط تجاری و/یا شخصی برای موقعیت‌های مدیر حساب و نماینده خدمات مشتری (CSR) تکالیفی در دسترس داریم. مسئولیت ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

برنامه های کاربردی را آماده کنید

مسئول بررسی قرارداد و صدور گواهینامه های بیمه (COI)

ریسک های جدید و تجدید بازار کنید

به دست آوردن و / یا بررسی نقل قول

خط‌مشی‌های اتصال و/یا بررسی

درخواست تاییدیه ها

تجربه با سیستم مدیریت آژانس (EPIC و AMS360 بسیار مورد نظر هستند)


برای تبدیل شدن به یک متخصص کار در خانه، ما نیاز داریم

 

25 سال سابقه کار تمام وقت

15 سال اخیر از تجربه بیمه تلفات و اموال تجاری و/یا خطوط شخصی


مزایای تبدیل شدن به یک پیمانکار مستقل WAHVE

 

مرحله بازنشستگی کار از خانه

اکنون کاری را که دوست دارید انجام دهید انتخاب کنید.

برنامه خود را سفارشی کنید - تمام وقت یا نیمه وقت.

به کسب درآمد ادامه دهید.

از سال ها دانش صنعت بیمه خود استفاده کنید.

بخشی از محیط تیم پویا و در عین حال مجازی ما باشید و با سایر متخصصان بیمه با تجربه مانند خودتان ارتباط برقرار کنید!


چه طور باید شروع کرد


برای تکمیل نمایه اولیه ساده ما روی درخواست اکنون کلیک کنید. مطمئن شوید که اطلاعات تماس مورد نظر خود را وارد کنید زیرا یکی از متخصصان صلاحیت ما به سرعت با شما ارتباط برقرار می کند.

 


:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل تی‌وی جدید 4K که امروز معرفی شد، در حال حاضر قیمت پایه 129 دلاری پایین‌تری دارد، در مقایسه با 179 دلار مدل قبلی، اما تحلیلگر مینگ-چی کو معتقد است که نسل بعدی تلویزیون اپل می‌تواند با قیمتی حتی پایین‌تر به فروش برسد.

Apple TV 4K 2022
کو در توییتی امروز گفت که قیمت زیر 100 دلار «نقطه شیرین» برای Apple TV خواهد بود و افزود که او انتظار دارد مدل نسل بعدی «مقرون به صرفه‌تر» باشد.

هر دو مدل نسل دوم (2010) و نسل سوم (2012) اپل تی وی در زمان عرضه 99 دلار قیمت داشتند و اپل در نهایت قیمت مدل نسل سوم را به 69 دلار کاهش داد، بنابراین سابقه ای وجود دارد که یک مدل فرعی به فروش برسد. Apple TV 100 دلاری، تعویض باتری آیفون در کرج که بهتر با دستگاه های پخش جریانی ارزان قیمت فروخته شده توسط گوگل، آمازون و روکو رقابت می کند.

احتمال دیگر این است که وقتی اپل تی‌وی بعدی عرضه می‌شود، مدلی که امروز معرفی شد با قیمت حدود 99 دلار در خط تولید باقی بماند.

در این میان، جدیدترین Apple TV 4K مطمئناً ارزش بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. حتی اگر اپل در تلاش است تا مشتریان را به مدل 149 دلاری با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اترنت و پشتیبانی از Thread بفروشد، آن دستگاه همچنان ارزش بهتری نسبت به مدل قبلی با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 179 دلار یا فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت به قیمت 199 دلار دارد.

 


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

در حالی که امروز شاهد معرفی چندین مدل جدید iPad و Apple TV بودیم، هنوز هیچ یک از اعلان‌های مک را که انتظار داریم تا قبل از پایان سال ببینیم، دریافت نکرده‌ایم. به طور تصادفی، مدل های 14 اینچی و 16 اینچی مک بوک پرو دقیقا یک سال پیش امروز معرفی شدند که دارای طراحی کاملاً جدید، تراشه های M1 Pro و M1 Max، نمایشگرهای کاملاً جدید، MagSafe 3 و موارد دیگر هستند.

مک بوک پرو 14 16 2021
مدل‌های بازطراحی‌شده مک‌بوک پرو نشان‌دهنده اولین مرکز تعویض باتری گوشی های آیفون در کرج طراحی مجدد بزرگ لپ‌تاپ‌های پیشرفته مک در سال‌ها و یک گام بزرگ رو به جلو در انتقال مداوم اپل به سیلیکون خود برای سری مک هستند. یک سال از معرفی آن می گذرد، برخی از مشتریان ممکن است تعجب کنند که آینده مک بوک پرو چیست، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.
انتظار چه چیزی
14 در مقابل 16 اینچ mbp m2 pro و حداکثر ویژگی 1
MacBook Pro سال گذشته یک طراحی مجدد بزرگ دریافت کرد، علاوه بر این یک اندازه 14 اینچی جدید که مکمل مدل 13 اینچی پایین‌تر است که بدون طراحی مجدد در خط تولید باقی ماند. با توجه به طراحی جدید برای مدل‌های بزرگتر، اپل احتمالاً چندین سال به فرم فعلی پایبند است، بنابراین هرگونه به‌روزرسانی تا آن زمان معمولاً با مشکلات جزئی با بهبود عملکرد همراه خواهد بود.


انتظار می‌رود مدل‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو آینده از تراشه‌های M2 Pro و M2 Max که هنوز معرفی نشده‌اند، که بر روی تراشه M2 معرفی شده در ژوئن ساخته شده‌اند، قدرت بگیرند. انتظار می‌رود تراشه M2‌ Max دارای یک CPU 12 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی 38 هسته‌ای به همراه حداکثر 64 گیگابایت حافظه باشد، در حالی که ‌M2‌ Pro اندکی قدرتمندتر خواهد بود. انتظار می‌رود طراحی، نمایشگر و سایر ویژگی‌ها اساساً با مدل‌های فعلی یکسان باشند، به این معنی که انتظار می‌رود تنها تغییر عمده مربوط به تراشه‌های M2 Pro و M2 Max باشد.

تراشه M2 که به زودی به خانواده تراشه‌های M2 تبدیل می‌شود، نسل دوم سیلیکون اپل است که عملکرد و بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد. تا کنون در سمت مک، تراشه M2 تنها مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر 13 اینچی بازطراحی شده را تامین می کند. علاوه بر M2‌ Pro و ‌M2‌ Max که انتظار داریم در مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی ببینیم، طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی تراشه «M2‌ Extreme» برای مک‌پرو سیلیکونی اپل آینده خود است.
چه زمانی باید منتظر مدل های جدید باشیم
تیم کوک مک بوک پرو
اگر به دنبال مک بوک پرو 14 یا 16 اینچی جدید هستید، ممکن است بخواهید چند هفته دیگر صبر کنید. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، انتظار می‌رود اپل مک‌بوک پروهای جدید را احتمالاً در کنار یک مک مینی جدید M2‌ در ماه نوامبر معرفی کند. گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود خاطرنشان کرد که اپل مکرراً نسخه‌های مک جدید خود را برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی می‌کند تا راه‌اندازی‌های آن منتشر شود و انتظار نمی‌رود که مک‌های جدید در کنار اعلامیه‌های اپل و اپل تی‌وی امروزی باشند.


در حالی که مک بوک پروهای جدید در مسیر عرضه در آینده نزدیک هستند، من انتظار ندارم که آنها در کنار آیپد پرو عرضه شوند. این شرکت از لحاظ تاریخی مک‌های جدید را در نوامبر عرضه کرده است، همانطور که در سال 2019 با مک‌بوک پرو 16 اینچی اولیه و در سال 2020 با اولین مک‌بوک پرو، مک بوک ایر و مک مینی مبتنی بر سیلیکون اپل انجام شد.

در مورد محصولات جدید، اپل در حال کار بر روی نسخه M2 مک مینی است که اولین به روز رسانی کوچکترین مک این شرکت در دو سال اخیر خواهد بود.

در حالی که در ابتدا انتظار می‌رفت اپل در ماه اکتبر رویدادی رسانه‌ای برگزار کند تا سخت‌افزار جدید iPad و Mac را به نمایش بگذارد، اکنون واضح است که با توجه به اینکه بسیاری از معرفی‌ها قبلاً از طریق انتشار مطبوعاتی انجام شده است، چنین رویدادی وجود نخواهد داشت.

 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

نسل سوم آیفون SE و آیفون 12 اکنون جزو ارزان‌ترین گزینه‌های آیفون اپل هستند که به ترتیب از 429 و 599 دلار شروع می‌شوند. اپل آیفون 12 را در اواخر سال 2020 عرضه کرد و از آن زمان به بعد قیمت آن را کاهش داد تا با عرضه مدل‌های جدید آیفون، در دسترس‌تر باشد. از سوی دیگر، نسل سوم آیفون SE در اوایل سال 2022 راه اندازی شد و مقرون به صرفه ترین گزینه آیفون را در خط تولید به روز کرد.

آیفون se 1
با وجود تنها 170 دلار بین آنها، آیا باید آیفون جدید، کوچکتر و پایه اولیه را تهیه کنید تعویض باتری تقویت شده آیفون یا مدل قدیمی تر، بزرگتر و استانداردی را که در طول سال ها قیمتش پایین آمده است؟ راهنمای ما به پاسخ به این سوال کمک می کند که چگونه تصمیم بگیرید کدام یک از این دو آیفون برای شما بهترین است.

تفاوت

آیفون SE (نسل سوم)
فرم کوچکتر، وزن 144 گرم
جلو و پشت شیشه
صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD LCD
حداکثر روشنایی 625 نیت (معمولی)
نسبت کنتراست 1400:1 (معمولی)
دکمه هوم با تاچ آیدی
تراشه A15 Bionic
تک دوربین عقب (ƒ/1.8 اصلی)
سبک های عکاسی
Smart HDR 4 برای عکس
دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی FaceTime HD با فیلمبرداری 1080p HD و Smart HDR 4
عمر باتری با پخش ویدئو تا 15 ساعت
دارای استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب تا عمق یک متری تا 30 دقیقه
گزینه های رنگ Midnight، Starlight و PRODUCT(RED).

آیفون 12
فرم فاکتور بزرگتر، 164 گرم وزن دارد
سپر سرامیک جلو و شیشه پشت
صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED
حداکثر روشنایی 625 نیت (معمولی) و حداکثر روشنایی 1200 نیت (HDR)
نسبت کنتراست 2,000,000:1 (معمولی)
شناسه چهره
تراشه A14 Bionic
دوربین دوگانه عقب با محدوده زوم اپتیکال 2 برابر (ƒ/1.6 اصلی و ƒ/2.4 Ultra Wide)
حالت شب
Smart HDR 3 برای عکس
فیلمبرداری HDR با Dolby Vision تا 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
زوم صدا
دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی TrueDepth با فیلمبرداری 4K، Smart HDR 3، پشتیبانی از فیلمبرداری اسلو-مو، Animoji و Memoji
عمر باتری با پخش ویدئو تا 17 ساعت
دارای استاندارد IP68 مقاوم در برابر آب تا عمق شش متری تا 30 دقیقه
تراشه U1 Ultra Wideband برای آگاهی فضایی
پشتیبانی از پخش صدای Dolby Atmos
سازگار با کیس MagSafe، کیف پول، شارژر بی سیم و موارد دیگر
گزینه های رنگ بنفش، آبی، سبز، سیاه، سفید و محصول (قرمز).
به طور کلی، iPhone SE یک گزینه عالی برای iPhone با قیمت فقط 429 دلار است. از برخی جهات، iPhone SE بهتر از iPhone 12 است زیرا یک دستگاه جدیدتر است و دارای تراشه سریعتر و کارآمدتر، Photographic Styles و Smart HDR 4 است.


آیفون 12 با 170 دلار بیشتر، طراحی مدرن‌تر و نمایشگر OLED بزرگ‌تر و همچنین Face ID، دوربین فوق‌العاده عریض، حالت شب، دوربین‌های جلو و اصلی بسیار بهتر، MagSafe و عمر باتری بیشتر را ارائه می‌دهد. همچنین مزایای بهبود مقاومت در برابر آب، تراشه U1 و پخش صدای Dolby Atmos و حتی گزینه های رنگی اضافی برای انتخاب وجود دارد. اگر به این ویژگی‌ها اهمیت می‌دهید و می‌توانید 170 دلار اضافی بپردازید، همه این‌ها باعث ارتقای قابل توجهی نسبت به iPhone SE می‌شوند، اما شایان ذکر است که این ویژگی‌ها برای بسیاری از کاربران قابلیت‌های ضروری نیستند.

ایراد اصلی خرید آیفون 12 قدمت آن است و این دستگاه دارای تراشه قدیمی تر و قدرتمندتر است. حتی ممکن است برخی از کاربران به اندازه و وزن کوچکتر آیفون SE و همچنین ویژگی هایی مانند تاچ آیدی اهمیت دهند. به طور کلی، به این بستگی دارد که آیا برای داشتن یک دستگاه کوچکتر و جدیدتر ارزش قائل هستید یا می توانید از مزایای دستگاهی با Face ID و صفحه نمایش OLED بزرگتر استفاده کنید.

اگر مجموعه ویژگی‌های آیفون 12 را ترجیح می‌دهید، هنوز هم با قیمت 599 دلار گزینه خوبی است، اما عموماً اکثر کاربرانی که به دنبال یک آیفون مقرون‌به‌صرفه هستند، باید آیفون SE را انتخاب کنند، زیرا آینده‌نگرتر است و چیپست A15 مشابه اپل ارائه می‌کند. جدیدترین مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس.

همچنین شایان ذکر است که آیفون 13 مینی از همان قیمت 599 دلاری آیفون 12 شروع می شود و همچنان از اپل در دسترس است، اما دارای صفحه نمایش کوچکتر با اندازه 5.4 اینچ است. آیفون 13 مینی دستگاه جدیدتری است و با فضای ذخیره سازی دو برابری آیفون 12 با 128 گیگابایت شروع می شود، بنابراین آیفون 13 مینی گزینه بهتری برای کاربرانی خواهد بود که آیفون 12 را در نظر دارند اما از داشتن نمایشگر کمی کوچکتر مشکلی ندارند.

 


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

بر اساس گزارش Verisk، خسارات بیمه شده از طوفان ایان به اموال خشکی بین 42 تا 57 میلیارد دلار خواهد بود که بیشتر خسارت - 38 تا 51 میلیارد دلار - ناشی از خسارت باد است.

Verisk در گزارش خود از طوفان گفت: "خسارات در مناطقی که ایان در جنوب غربی فلوریدا به خشکی رسید و در اطراف آن شدیدتر بود." از از بین رفتن قابل توجه پوشش سقف در منازل مسکونی تا پاره شدن غشای سقف در سازه های تجاری متغیر بود. همچنین آسیب های زیادی به عناصر اجزای ساختمان و روکش فلزی دیده می شود.


بخش عمده ای از موجودی مسکونی که ایان در نزدیکی فورت مایرز، فلوریدا در آن دست به دست می شود، در خانه های ساخته شده است. Verisk گفت که چندین پارک خانگی تولیدی آسیب های زیادی را متحمل می شوند، از از بین رفتن سقف ها تا تخریب کامل.

خسارات ناشی از طوفان به صنعت بیمه خصوصی می تواند 3 تا 5.5 میلیارد دلار دیگر را شامل شود. طبق گفته Verisk Extreme Event Solutions، تقریباً تمام خسارات بیمه شده به فلوریدا نسبت داده می شود، که کمتر از 1٪ ناشی از سقوط بعدی طوفان ایان در کارولینای جنوبی است.

ساخت و ساز خانه های مسکونی در مناطق تحت تاثیر Ian بیشتر بر روی تخته سنگ ساخته شده است. موج طوفان باعث "ویرانی عظیم" برای این نوع جوامع از جمله فروپاشی کامل شد.

Verisk افزود، این برآورد خسارات وارده به برنامه ملی بیمه سیل و همچنین تأثیرات دعوی قضایی یا تورم اجتماعی را به مطالبات، که می‌تواند منجر به کاهش 60 میلیارد دلاری شود، در نظر نمی‌گیرد.

در روز جمعه، کارن کلارک و شرکت مدل، خسارت بیمه شده از طوفان ایان را نزدیک به 63 میلیارد دلار برآورد کرد. این برآورد دعوی قضایی و افزایش تقاضا را در فلوریدا در نظر گرفت.

برآورد KCC نزدیک به 63 میلیارد دلار خسارات بیمه شده طوفان یان

در همین حال، RMS مدلساز فاجعه گفت که تیم آن در حال کار برای بازسازی ردپای چالش برانگیز بیمه شخص ثالث در کرج باد طوفان ایان است. RMS هنوز تخمین زیان را برای عموم منتشر نکرده است.

طوفان بزرگ ایان یک رویداد تاریخی و بسیار پیچیده است - یک رویداد رده 4 با حداکثر سرعت 150 مایل در هر سرعت باد و شعاع 50 کیلومتر، موج طوفان عظیم و سیل داخلی، که همه به احتمال زیاد نشان می دهد که ایان یکی از پرهزینه ترین ها است. محسن رهنما، مدیر ارشد مدل‌سازی ریسک در RMS، گفت: «تقسیم تلفات بین باد و طوفان بحث‌برانگیز خواهد بود.»

رهنما گفت: اساساً من معتقدم این رویداد چشم انداز بازار بیمه فلوریدا را تغییر خواهد داد.

 


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

بر اساس اسکرین شات های ارسال شده توسط کاربران در توییتر و ردیت، یوتیوب ممکن است تماشای ویدیوها با کیفیت 4K را در این پلتفرم منحصر به مشترکین YouTube Premium کند.

ویژگی عمومی YouTube 1
در Reddit (1،2) و توییتر، برخی از کاربران اخیراً متوجه شده‌اند که در iOS و احتمالاً در سایر پلتفرم‌ها نیز، YouTube اکنون می‌گوید که برای تماشای ویدیوها با کیفیت 4K، کاربر باید یک مشترک YouTube Premium باشد که پرداخت می‌کند. . همه کاربران نمی بینند که گزینه کیفیت 4K در پشت دیوار پرداخت یوتیوب مسدود شده است، و مشخص نیست که آیا یوتیوب قصد دارد با این کار پیش برود یا خیر.

بنابراین، پس از آزمایش حداکثر 12 آگهی در یوتیوب برای کاربران غیر Premium، اکنون برخی از کاربران گزارش دادند که فقط برای تماشای ویدیوها در 4K باید یک حساب Premium نیز دریافت کنند. pic.twitter.com/jJodoAxeDp — Alvin (@sondesix) 1 اکتبر 2022


یک طرح استاندارد YouTube Premium در ایالات متحده 11.99 دلار هزینه دارد تعویض باتری آیفون در کرج و شامل ویدیوهای بدون آگهی، پخش پس‌زمینه و امکان دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین است. ما برای اظهار نظر در مورد کیفیت ویدیوی 4K که احتمالاً به یکی از ویژگی‌های YouTube Premium تبدیل می‌شود، با YouTube تماس گرفته‌ایم و اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز macOS Big Sur 11.6.7 را منتشر کرد، یک به‌روزرسانی کوچک برای سیستم عامل macOS Big Sur که قبل از انتشار فعلی macOS Monterey بود. این به روز رسانی در دسترس کسانی است که دارای سیستم عامل مک هستند و هنوز از سیستم عامل Big Sur استفاده می کنند.تعویض باتری آیفون در کرج

سه گانه ویژگی macOS Big Sur
به‌روزرسانی جدید MacOS Big Sur 11.6.7 را می‌توان با استفاده از بخش «به‌روزرسانی نرم‌افزار» در «تنظیمات سیستم» برای همه رایانه‌های مک‌های واجد شرایط دانلود کرد.

طبق یادداشت‌های انتشار اپل، به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که می‌تواند باعث شود Mail و برنامه‌هایی مانند Microsoft Outlook قادر به باز کردن پیوست‌ها نباشند، اگر برنامه مورد نیاز برای باز کردن فایل از قبل در حال اجرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

در حالی که ویژگی اصلی iOS 16 امکان شخصی سازی صفحه قفل با فونت ها، ویجت ها و موارد دیگر است، این به روز رسانی شامل چندین ویژگی مفید دیگر در آیفون می شود که پنج مورد از موارد مورد علاقه ما در زیر برجسته شده است.

ویژگی صفحه قفل ios 16 2
iOS 16 در حال حاضر فقط برای توسعه دهندگان اپل در مرحله بتا قرار دارد، اما اپل اعلام کرد که نسخه بتا عمومی در ماه جولای در دسترس خواهد بود. iOS 16 در ماه سپتامبر برای همه کاربران عرضه می شود و این به روز رسانی با آیفون 8 و جدیدتر سازگار است.تعویض ال سی دی سامسونگ در کرج
فعالیت های زنده
iOS 16 دارای ویژگی جدید Live Activities است که اعلان‌های زنده را در صفحه قفل آیفون ارائه می‌کند. فعالیت‌های زنده برای ماندن در رویدادهای زنده یا کارهای دیگر مفید خواهد بود، مانند پیگیری امتیاز یک بازی ورزشی، ردیابی پیشرفت یک سواری Uber، نظارت بر وضعیت سفارش استارباکس، مشاهده تایمر، و موارد دیگر. .

فعالیت های زنده ios 16
اپل گفت که Live Activities در اواخر سال جاری به‌روزرسانی iOS 16 را ارائه می‌کند، به این معنی که زمانی که iOS 16 برای اولین بار برای همه کاربران عرضه شود، در دسترس نخواهد بود. اپل یک API در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا فعالیت‌های زنده را در برنامه‌های شخص ثالث خود ارائه دهند، بنابراین احتمالاً انواع مختلفی از موارد استفاده برای این ویژگی جدید مفید وجود خواهد داشت.
iMessage را ویرایش یا لغو ارسال کنید
iOS 16 امکان ویرایش یا لغو ارسال iMessages را که اخیراً ارسال شده است، و همچنین علامت گذاری مکالمات iMessage به عنوان خوانده نشده پس از باز کردن آنها را معرفی می کند. اپل به کاربران اجازه می دهد تا یک iMessage را تا 15 دقیقه پس از ارسال آن ویرایش یا ارسال کنند.

ios 16 ویرایش پیام ارسال نشده
برای ویرایش یا لغو ارسال پیام، کاربران فقط باید روی حباب ضربه زده و نگه دارند و گزینه مناسب را در منوی ظاهر شده انتخاب کنند. پیام‌های iMessage که ویرایش شده‌اند به‌عنوان «ویرایش‌شده» در زیر حباب پیام علامت‌گذاری می‌شوند و پیام‌های ویرایش‌شده یا ارسال‌نشده همچنان به شکل اصلی‌شان برای کاربرانی که از نسخه‌های نرم‌افزار قدیمی‌تر مانند iOS 15 استفاده می‌کنند، قابل مشاهده هستند.
پشتیبانی Nintendo Joy-Cons
با وجود اینکه iOS 16 به عنوان یک ویژگی در وب سایت اپل تبلیغ نمی شود، پشتیبانی از Joy-Cons و Pro Controller Nintendo Switch را اضافه می کند. آیفون‌های دارای iOS 16 را می‌توان با Joy-Cons چپ یا راست یا هر دو به‌صورت همزمان به‌عنوان یک کنترل‌کننده استفاده کرد.

معایب شادی نینتندو
در یادداشت های انتشار iOS 16 برای توسعه دهندگان، اپل گفت که آیفون از بسیاری از کنترلرهای بازی بلوتوث اضافی در iOS 16 پشتیبانی می کند، اما اپل لیستی از کنترلرهای جدید سازگار ارائه نکرده است. این بالاتر از سازگاری موجود آیفون با کنترلرهای PS5 و Xbox Series X از زمان انتشار iOS 14.5 است.
پیگیری سفارش پرداخت اپل
Apple Pay در iOS 16 در حال به دست آوردن اطلاعات داخلی ردیابی سفارش در برنامه Wallet برای سفارشات آنلاین تکمیل شده از طریق Apple Pay است. ردیاب تاریخ تحویل تخمینی سفارش را ارائه می دهد و نشان می دهد که چه زمانی بسته برای تحویل است.

ردیابی سفارش پرداخت ios 16 اپل
برنامه تناسب اندام بدون اپل واچ
با شروع iOS 16، برنامه تناسب اندام اکنون در آیفون برای همه کاربران در دسترس است، حتی اگر اپل واچ نداشته باشند. این برنامه دارای یک حلقه فعالیت روزانه است که به حسگرهای حرکتی آیفون برای تخمین کالری سوزانده شده و قدم های روزانه فرد متکی است.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل روز دوشنبه macOS Ventura را معرفی کرد، جدیدترین نسخه سیستم عاملی که روی مک اجرا می شود. MacOS Ventura که قرار است پاییز امسال منتشر شود، در حال حاضر برای توسعه‌دهندگان در دسترس است، بنابراین ما فکر کردیم که به خوانندگان MacRumors همه ویژگی‌های جدیدی را که در به‌روزرسانی هستند نشان دهیم.


برای ویدیوهای بیشتر در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید.

جدیدترین ویدیوی YouTube ما، Stage Manager، FaceTime Handoff، Continuity Camera و موارد دیگر را با فهرست کاملی از آنچه در ویدیوی زیر پوشش داده شده است، برجسته می کند.
نامه - ایمیل پیشنهادات جستجوی هوشمندی را ارائه می دهد که بیشتر به آنچه به دنبال آن هستید مرتبط هستند، و گزینه هایی برای لغو ارسال یک پیام ایمیل، برنامه ریزی یک پیام ایمیل، دریافت یادآوری برای پاسخ به ایمیل و پیگیری پیام وجود دارد. که ارسال می کنید که پاسخی دریافت نمی کند. Mail از پیوندهای غنی پشتیبانی می کند و اگر فراموش کردید یک پیوست اضافه کنید می تواند به شما اطلاع دهد.تعویض ال سی دی آیفون در کرج
Spotlight - Spotlight اکنون از پیش‌نمایش فایل‌ها با Quick Look پشتیبانی می‌کند (فقط کلید فاصله را فشار دهید)، و شامل نتایج غنی برای مخاطبین، بازیگران، موسیقی‌دانان، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، ورزش و موارد دیگر می‌شود. همچنین می توانید از Spotlight برای جستجوی متن در تصاویر و جستجوی تصاویر بر اساس مکان، صحنه ها و محتوای تصویر استفاده کنید. Spotlight همچنین می تواند کارهایی مانند تنظیم زنگ هشدار، فعال کردن فوکوس یا اجرای میانبر را انجام دهد.
Passkeys - اپل قصد دارد رمز عبور را با Passkeys جایگزین کند، یک فناوری احراز هویت نسل بعدی. کلیدهای عبور از یک سیستم دو کلیدی استفاده می کنند که یک کلید در دستگاه ذخیره می شود و از طریق Face ID و Touch ID احراز هویت می شود. برای هر ورود یک کلید عبور خواهید داشت و کلیدهای عبور در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شوند و در دستگاه‌های غیر اپل نیز قابل دسترسی خواهند بود. رمز عبور تقریباً غیرممکن است که فیش یا سرقت شوند و از دسترسی ناخواسته به حساب های آنلاین جلوگیری می کنند.
گروه‌های برگه‌های مشترک - گروه‌های برگه سافاری اکنون می‌توانند با دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک گذاشته شوند، بنابراین می‌توانید سایت‌ها را به طور مشترک برای برنامه‌ریزی سفر، کار روی پروژه‌ها و موارد دیگر نشانه‌گذاری کنید. همه به برگه‌هایی که اضافه می‌شوند دسترسی دارند و گروه‌های برگه فوراً برای همه شرکت‌کنندگان به‌روزرسانی می‌شوند.
Stage Manager - Stage Manager یک ویژگی چندوظیفه ای جدید است که برنامه ها و پنجره های شما را در یک نمای واحد سازماندهی می کند تا بتوانید روی برنامه اصلی خود متمرکز بمانید و در صورت نیاز به سرعت بین برنامه ها جابجا شوید.
FaceTime Handoff - Handoff از FaceTime پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید یک تماس FaceTime را در آیفون شروع کرده و آن را به مک انتقال دهید و بالعکس.
دوربین تداومی - با دوربین تداومی، می توان از آیفون به عنوان وب کم برای مک استفاده کرد. یکپارچه کار می‌کند و ویژگی‌های منظمی مانند نورپردازی ویژه و نمای میز را ارائه می‌کند تا بتوانید کارهایی را که روی دسکتاپ انجام می‌دهید نشان دهید. همچنین از Center Stage برای نگه داشتن شما در قاب هنگام حرکت در اتاق پشتیبانی می کند.
تنظیمات سیستم بازطراحی شده - تنظیمات برگزیده سیستم اکنون به تنظیمات سیستم تبدیل شده است و طراحی بیشتر شبیه برنامه تنظیمات iOS است. یک نوار کناری وجود دارد که تمام تنظیمات موجود را فهرست می‌کند، بنابراین راحت‌تر می‌توانید بدون جابجایی بین تنظیمات، به آنچه نیاز دارید برسید.
برنامه های ساعت و آب و هوا - اپل برای اولین بار برنامه های ساعت و هواشناسی iOS را به مک آورد. برنامه ها مشابه آنچه در آیفون و آیپد موجود است هستند.
macOS Ventura در حال حاضر محدود به توسعه دهندگان است، اما اپل قصد دارد در ماه جولای یک نسخه بتا عمومی ارائه دهد. این سیستم عامل در پاییز امسال شاهد عرضه عمومی خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

نسل بعدی مک بوک ایر با تراشه جدید M2 دارای یک محفظه بازطراحی شده با لبه های صاف تر، صفحه نمایش 13.6 اینچی روشن تر با بریدگی، گزینه های رنگی جدید مانند Starlight و Midnight، شارژ MagSafe، دوربین 1080p و غیره است.

M2 MacBook Air 2022 Feature0015
با M2، مک بوک ایر با پردازنده گرافیکی 8 هسته ای و حداکثر 10 هسته ای در دسترس است. این نوت بوک را می توان با حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD، همراه با حداکثر 24 گیگابایت حافظه پیکربندی کرد. قیمت از 1199 دلار شروع می شود و سفارشات از ماه آینده آغاز می شود.تعویض درب پشت آیفون در کرج

اپل همچنین یک مک بوک پرو 13 اینچی به روز شده را معرفی کرد که تنها تغییر قابل توجه آن اضافه شدن تراشه M2 است.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

شرکت آلگانی در 9 ژوئن گفت سهامدارانش پیشنهاد برکشایر هاتاوی را برای خرید این شرکت به مبلغ 11.6 میلیارد دلار تایید کرده و پذیرفتند.


ما خوشحالیم که سهامداران ما با اکثریت قاطع به حمایت از این معامله قانع کننده رای داده اند که ارزش قابل توجهی برای آنها به ارمغان می آورد. جوزف پی. براندون، رئیس و مدیرعامل آلگانی در بیانیه‌ای گفت: من می‌خواهم شخصاً از کارمندان آلگانی به خاطر مشارکت و فداکاری مستمرشان که این دستاورد را ممکن کرده‌اند تشکر کنم. آلگانی مشتاقانه منتظر است تا موفقیت خود را به عنوان بخشی از برکشایر هاتاوی افزایش دهد.

آلگانی گفت: حدود 84 درصد از سهام مشترک آلگانی و بیش از 98 درصد از آراء به پیشنهاد ادغام شرکت برکشایر هاتاوی وارن بافت رای مثبت دادند.

برکشایر هاتاوی بافت آلگانی را به قیمت 11.6 میلیارد دلار می خرد

در ماه مارس، برکشایر هاتاوی مستقر در اوماها در نبراسکا قراردادی را با آلگانی امضا کرد بیمه شخص ثالث در کرج  تا تمام سهام باقیمانده آلگانی را به قیمت 848.02 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی در معامله ای که به اتفاق آرا توسط هر دو هیئت مدیره تصویب شد، خریداری کند. برکشایر گفت که قیمت خرید ضریب 1.26 برابر ارزش دفتری آلگانی در 31 دسامبر 2021 است.

این توافق یک دوره "فروشگاه" را مجاز کرد که به آلگانی اجازه می داد سایر مناقصه گران را جذب کند. P/C مستقر در نیویورک در ماه آوریل اعلام کرد که از ده ها شرکت بالقوه علاقه مند پیشنهادهای جایگزین را درخواست کرده است، اما هیچ پیشنهاد رقابتی دریافت نکرده است.

انتظار می رود این معامله در سه ماهه چهارم سال 2022 بسته شود، مشروط بر شرایط بسته شدن مرسوم و تاییدیه های نظارتی.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

ارائه‌دهنده داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده برای خطرات آب و هوا و انعطاف‌پذیری با سازمان جهانی محیط‌زیست The Nature Conservancy برای حفاظت از مناطق حساس طبیعی و ارائه تخمین‌هایی از تنش‌های گرمایی و آبی در آینده مرتبط با تغییرات آب و هوایی در کلمبیا همکاری می‌کند.


در اعلام این پروژه، ژوپیتر مستقر در سان متئو، کالیفرنیا، گفت که تغییرات آب و هوایی چالش‌های مهمی برای کشور ایجاد می‌کند که برخی از شدیدترین تأثیرات آن مربوط به دسترسی به آب، کشاورزی، سلامت انسان، سیستم‌های ساحلی، توسعه و سیل است.

بر اساس این اعلامیه، تجزیه و تحلیل مشتری به TNC کمک می کند تا با استفاده از مدل های اقلیمی و معیارهای خطر برای شناسایی اکوسیستم های آسیب پذیر، خطر آب و هوا در حوضه رودخانه Magdalena کلمبیا را تا سال 2100 پیش بینی کند.

ریچ سورکین، مدیرعامل ژوپیتر در بیانیه ای گفت: کلمبیا یکی از متنوع ترین کشورهای جهان است که دارای اکوسیستم هایی است که شامل جنگل های بارانی، ساوانا، استپ ها، تالاب ها و بیابان ها می شود.

او گفت که برنامه آنها کمک به اولویت‌بندی تلاش‌ها برای محافظت از این منطقه در برابر بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی است.

مشتری در حال رشد بوده است. این شرکت در سال 2020 سرمایه اضافی را از بیمه گرهای Liberty Mutual و MS&AD Insurance Group Holdings و SYSTEMIQ، یک شرکت سیستم های اقتصادی پایدار، جذب کرد. در آن سال همچنین یک کمک مالی 1 میلیون دلاری از بنیاد مور برای تسریع استقرار سرویس عملیات FireScore، یک پلتفرم اطلاعاتی و تهدید آتش‌سوزی برای در دسترس قرار دادن آن برای نهادهای ایمنی عمومی در سرتاسر کالیفرنیا دریافت کرد و مشتری اعلام کرد که یک سری 23 میلیون دلاری را تکمیل کرده است. دور تأمین مالی B برای گسترش خدمات تحلیلی خود که می تواند به سرمایه گذاران و شرکت ها الگوهای آب و هوایی کوتاه و بلندمدت دقیق برای مکان های خاص ارائه دهد.

آتش سوزی و آب

به گفته این گروه، اتحادیه دانشمندان نگران اخیراً توضیح مختصری ارائه کرده است که توضیح می دهد چگونه بیمه ثالث در کرج  آتش سوزی های جنگلی آب را بیشتر به هم گره می زند تا خشکسالی که در حال حاضر غرب ایالات متحده را گرفتار کرده است، به گفته این گروه، جایی که جنگل ها اکنون به دلیل تغییرات آب و هوایی تقریباً 50 درصد خشک تر هستند.

این گروه به آماری از برنامه نظارت بر روند شدت سوختگی، یک آژانس دولتی چند گروهی استناد می کند که نشان می دهد تعداد هکتارهای سوخته شده در ایالات متحده به طور متوسط ​​از کمتر از 2 میلیون به 5 میلیون در دهه 1980 به بین 5 تا 10 هکتار رسیده است. میلیون در چند سال اخیر

این گروه اذعان می کند که همیشه نمی توان تغییرات آب و هوایی را به دلیل کاهش میزان آب دریافتی یک منطقه مقصر دانست.

این گروه می‌گوید: «اما این در حال تغییر است که چگونه، چه زمانی و به چه شکل غرب ایالات متحده مستعد خشکسالی آب خود را دریافت می‌کند - با پیامدهای عمیقی برای حوزه‌های آبخیز، آتش‌سوزی‌ها و جوامع پایین دست.»

این گروه توضیح می‌دهد که چگونه آتش‌سوزی‌ها بر حوزه‌های آبخیز تأثیر می‌گذارند، خطرات رواناب را ایجاد می‌کنند و میزان جذب و ذخیره آب در گروه را کاهش می‌دهند - شرایط خشکسالی را تشدید می‌کنند.

این گروه خواستار مدیریت بهتر جنگل‌ها و آتش‌سوزی‌ها، درمان‌های پس از آتش‌سوزی، مانند قطع درختان نجات و کاشت مجدد، و سرمایه‌گذاری جامعه در مواردی مانند لوله‌های مقاوم در برابر حرارت یا فیلتر کردن بهتر در تصفیه خانه‌های آب شهری برای کمک به محافظت در برابر آلودگی است.

این گروه می‌گوید: «اما تا زمانی که با علل اصلی تغییرات آب و هوایی مقابله نکنیم، رابطه بین آتش‌سوزی و آب بدتر خواهد شد».

کودکان هاوایی

گروهی از کودکان و نوجوانان هاوایی با طرح شکایتی مدعی شدند که این ایالت با استفاده از سیستم حمل و نقلی که به آب و هوا آسیب می رساند و حق آنها برای داشتن محیطی پاک و سالم را نقض می کند، قانون اساسی خود را نقض می کند.

طبق گزارش آسوشیتدپرس در مجله بیمه، 14 جوان، 9 تا 18 ساله، در دادخواست خود استدلال می کنند که وزارت حمل و نقل هاوایی به طور مداوم ساخت بزرگراه ها را بر دیگر انواع حمل و نقل در اولویت قرار داده است.

در این دادخواست آمده است: "به دلیل این آلودگی آب و هوا، کودکان در هاوایی با تهدید جدی برای توانایی آنها در زندگی سالم در این جزایر در حال حاضر و آینده روبرو هستند."

یکی از شاکیان، یک بومی 14 ساله هاوایی از خانواده ای که بیش از 10 نسل تارو را پرورش داده است، شاهد خشکسالی شدید و باران های شدید ناشی از تغییرات آب و هوایی بوده است که باعث کاهش عملکرد محصول شده و توانایی او را برای ادامه این رویه فرهنگی تهدید می کند. گفت. در این داستان آمده است که بالا آمدن سطح آب دریاها همچنین زمین های آنها را به زیر آب می برد.

شاکیان از دادگاه می خواهند تا اعلام کند که دولت بر اساس قانون اساسی موظف است از آب و هوا به نفع نسل های فعلی و آینده محافظت کند.

شرکت های حقوقی Earthjustice و Our Children's Trust نماینده جوانان هستند.

ساکنان ساحلی بریتانیا

رئیس آژانس محیط زیست انگلیس هشدار داد که تغییرات آب و هوایی برخی از ساکنان جوامع ساحلی بریتانیا را مجبور می کند خانه های خود را ترک کنند زیرا افزایش سطح آب دریاها سواحل را می خورد.

سر جیمز بیوان، مدیر اجرایی آژانس گفت: «برخی از جوامع ما نمی توانند در جایی که هستند بمانند.

بیبان روز سه شنبه در کنفرانس سیل و ساحل در تلفورد صحبت می کرد و سخنان او در مقاله ای توسط اسکای نیوز پوشش داده شد.

هفته

وی تصریح کرد: «در حالی که ما می‌توانیم پس از طغیان بیشتر رودخانه‌ها با خیال راحت بازگردیم و بهتر بسازیم، اما برای زمین‌هایی که فرسایش ساحلی آن‌ها را از بین برده یا بالا آمدن سطح دریا به طور دائم یا مکرر در زیر آب قرار داده است، امکان بازگشت وجود ندارد.»

او نمونه‌هایی را ارائه کرد که اکنون برای پشتیبان‌گیری از این ادعاها استفاده می‌کند: به روستای فیربورن ولز گفته شد که باید محل خود را تغییر دهد، زیرا شورای گیوند نمی‌تواند به طور نامحدود سیستم دفاعی در برابر سیل را حفظ کند، فنس غنی از کشاورزی در شرق انگلستان در حال حاضر به دلیل زهکشی تا حدی زیر سطح دریا قرار دارد.

او گفت که هیچ کس نباید برخلاف میل خود از خانه های خود اخراج شود، اما "ما باید اکنون گفتگو را در مورد همه اینها آغاز کنیم."



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال ارتقای کاوشگر خود به 830000 وسیله نقلیه تسلا با سیستم پیشرفته کمک راننده Autopilot خود است که یک گام ضروری قبل از اینکه بتواند به دنبال فراخوان باشد.


آژانس ایمنی خودرو در ماه اوت یک ارزیابی اولیه را برای ارزیابی عملکرد سیستم در 765000 وسیله نقلیه پس از حدود 12 تصادف که در آن وسایل نقلیه تسلا با خودروهای متوقف شده اورژانس برخورد کردند، آغاز کرد - و روز پنجشنبه اعلام کرد که شش تصادف دیگر را شناسایی کرده است.

NHTSA در حال ارتقای کاوشگر خود به تجزیه و تحلیل مهندسی است که باید قبل از درخواست فراخوان در صورت لزوم انجام دهد.

تنظیم کننده ایمنی خودرو در حال بررسی است که آیا وسایل نقلیه تسلا به اندازه کافی از توجه رانندگان اطمینان حاصل می کنند یا خیر. این آژانس شواهدی را اضافه کرد که نشان می‌دهد رانندگان در بیشتر تصادف‌های تحت بررسی، از استراتژی هشدار تسلا پیروی کرده‌اند که به دنبال جلب توجه راننده است و سؤالاتی در مورد اثربخشی آن ایجاد می‌کند.

در سال 2020، هیئت ملی ایمنی حمل و نقل از "نظارت ناکارآمد درگیری راننده" تسلا پس از تصادف مرگبار اتوپایلوت در سال 2018 انتقاد کرد و گفت که NHTSA "نظارت اندک" را انجام داده است.

NHTSA گفت: این ارتقا به منظور گسترش تجزیه و تحلیل تصادف موجود، ارزیابی مجموعه داده های اضافی، انجام ارزیابی های خودرو، و بررسی میزانی است که Autopilot و سیستم های مرتبط تسلا ممکن است عوامل انسانی یا خطرات ایمنی رفتاری را با تضعیف اثربخشی نظارت راننده تشدید کنند. "

تسلا که دفاتر مطبوعاتی خود را منحل کرده است، به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

با حمایت شرکت بیمه تلفات آتلانتیک
NHTSA اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر 16 تصادف شامل هفت حادثه جراحت و یک مورد مرگ در خودروهای تسلا در اتوپایلوت دارد که با خودروهای تعمیر و نگهداری جاده برخورد کرده بودند.

سناتور دموکرات، اد مارکی، ارتقاء NHTSA را ستود. او در توییتر نوشت: «هر روز که تسلا قوانین ایمنی را نادیده می‌گیرد و مردم را درباره سیستم «خلبان خودکار» خود گمراه می‌کند، جاده‌های ما خطرناک‌تر می‌شوند.

NHTSA گفت تجزیه و تحلیل آن نشان می دهد که هشدار برخورد از جلو در اکثر حوادث درست قبل از برخورد فعال می شود و ترمز اضطراری خودکار بعدی تقریباً در نیمی از تصادفات مداخله می کند.

آژانس افزود: «به طور متوسط ​​در این تصادفات، Autopilot کنترل وسیله نقلیه را کمتر از یک ثانیه قبل از برخورد اول متوقف کرد.»

NHTSA خاطرنشان کرد که «در جایی که ویدیوی حادثه در دسترس بود، نزدیک شدن به صحنه اولین پاسخ‌دهنده به طور متوسط ​​8 ثانیه قبل از برخورد برای راننده قابل مشاهده بود».

آژانس همچنین 106 تصادف گزارش شده Autopilot را بررسی کرد و گفت: تقریباً در نیمی از آنها، "نشانه هایی وجود دارد که راننده به اندازه کافی به نیازهای وظیفه رانندگی پویا پاسخ نمی دهد."

این آژانس گفت: «استفاده یا سوء استفاده راننده از اجزای وسیله نقلیه، یا عملکرد ناخواسته یک وسیله نقلیه لزوماً مانع از نقص سیستم نمی شود».

NHTSA همچنین در حدود یک چهارم از 106 تصادف یافت، به نظر می‌رسد که عامل اصلی تصادف مربوط به عملکرد سیستمی است که تسلا می‌گوید ممکن است محدودیت‌هایی در مکان‌هایی مانند جاده‌ها به غیر از بزرگراه‌های با دسترسی محدود وجود داشته باشد، یا در محیط‌های دید که شامل عواملی مانند باران است. ، برف یا یخ

تسلا می گوید Autopilot به خودروها اجازه می دهد تا به طور خودکار در خطوط خود ترمز کنند و هدایت شوند، اما آنها را قادر به رانندگی خود نمی کند.

یکی از سخنگویان NHTSA گفت که ویژگی‌های پیشرفته کمک رانندگی می‌تواند ایمنی را «با کمک به رانندگان در جلوگیری از تصادفات و کاهش شدت تصادف‌هایی که رخ می‌دهند، ارتقا دهد، اما مانند تمام فناوری‌ها و تجهیزات موجود در وسایل نقلیه موتوری، رانندگان باید به درستی و مسئولانه از آنها استفاده کنند».

هفته گذشته، NHTSA اعلام کرد که پس از دریافت 758 گزارش از فعال شدن غیرمنتظره ترمز مربوط به Autopilot در تحقیقات بیمه شخص ثالث در کرج جداگانه خود در مورد 416000 وسیله نقلیه جدید، از تسلا خواسته تا تا 20 ژوئن به سوالات پاسخ دهد.

به طور جداگانه، NHTSA 35 بررسی تصادف ویژه را در مورد حوادث مربوط به وسایل نقلیه تسلا آغاز کرده است، که در آن Autopilot یا سایر سیستم های پیشرفته مشکوک به استفاده از 14 مورد مرگ گزارش شده از سال 2016 بوده است، از جمله یک تصادف که ماه گذشته در کالیفرنیا سه کشته برجای گذاشت.

NHTSA از ده ها خودروساز دیگر از جمله جنرال موتورز GM.N تویوتا موتور و فولکس واگن خواسته تا به سؤالات مربوط به "استراتژی های درگیر شدن با راننده و توجه با استفاده از سیستم های کمک راننده" در طول بررسی تسلا خود پاسخ دهند، اما پاسخ آنها را منتشر نکرده است.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

دادگاه عالی ایالات متحده می تواند به محض اینکه روز دوشنبه به درخواست بایر برای رد ادعاهایی که علف کش Roundup باعث سرطان می شود، رسیدگی کند، زیرا این شرکت به دنبال اجتناب از میلیاردها دلار خسارت احتمالی و پرداخت است.


بایر به دنبال بررسی تصمیم دادگاه تجدیدنظر است که 25 میلیون دلار غرامت به ادوین هاردمن ساکن کالیفرنیا، کاربر علف‌کش Roundup مبتنی بر گلایفوسیت، که سرطان خود را به خاطر این محصول مقصر می‌داند، تایید کرد.

نحوه عمل دادگاه به تعیین اینکه آیا هزاران پرونده مشابه ادامه دارد یا خیر کمک خواهد کرد.

طبق اسناد دادگاه، 9 قاضی در کنفرانس خصوصی خود در روز پنجشنبه قرار بود درباره رسیدگی بیمه شخص ثالث در کرج  به این پرونده بحث کنند. دادگاه قرار است صبح روز دوشنبه نسبت به تجدید نظرهای معلق اعلام کند، اگرچه گاهی اوقات پرونده به دلایل مختلف از جمله اگر قضات تمایل به رسیدگی به آن داشته باشند، متوقف می شود.

بایر از دادگاه عالی درخواست کرده است که تشخیص دهد که تأیید فدرال برچسب محصول راندآپ توسط آژانس حفاظت از محیط زیست به این معنی است که این دعوا نمی تواند بر اساس قانون ایالت کالیفرنیا طرح شود.

تصمیم دادگاه پس از آن اتخاذ می‌شود که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات، ماه گذشته از قضات دادگستری خواست تا این دادخواست را رد کنند و موضع دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه را که عمدتاً از بایر حمایت کرده بود، تغییر داد.

سهام این شرکت در آن روز بیش از 6 درصد کاهش یافت، اما از آن زمان تاکنون بهبود یافته است، حتی با توجه به اینکه بایر در صورت رد شدن توسط دادگاه، تا 4.5 میلیارد دلار هزینه دادرسی اضافی را از سایر ادعاها دریافت می کند.

بر این اساس در سال گذشته، بخش بزرگی از 11.6 میلیارد دلاری را که قبلاً برای تسویه حساب و دعاوی در مورد این موضوع اختصاص داده شده بود، کنار گذاشت.

دیوان عالی مجبور نیست از توصیه های دولت ایالات متحده پیروی کند، اما معمولاً، وکیل ارشد دیوان عالی دولت فدرال، وکیل کل، که به همین دلیل "عده دهم" نامیده می شود، این کار را انجام می دهد.

تحلیلگران کردیت سوئیس روز پنجشنبه گفتند که احتمال رسیدگی به این پرونده را کم می بینند و همراه با موضع دولت بایدن خاطرنشان کردند که بالاترین دادگاه ایالات متحده کمتر از یک درصد از پرونده های درخواستی را می پذیرد.

بایر سه آزمایش را از دست داده است و به کاربران Roundup هر کدام ده ها میلیون دلار جایزه می دهد، اما سه بار نیز برنده شده است. روز جمعه آخرین پیروزی در میسوری را اعلام کرد. اوایل سال جاری اعلام کرد که 107000 پرونده از حدود 138000 پرونده را حل و فصل کرده است.

بایر که همچنین آسپرین، قرص‌های ضدبارداری یاسمین و داروی پیشگیری از سکته مغزی Xarelto را تولید می‌کند، استدلال کرده است که ادعاهای سرطان در تضاد با علم صحیح و تایید مکرر محصول از سوی قانون‌گذاران در ایالات متحده و سایر نقاط جهان است.

این سازمان گفته است که نباید برای بازاریابی محصولی که تنظیم کننده محیط زیست ایالات متحده اجازه چاپ هشدار سرطان روی آن را نمی دهد، جریمه شود.

خرید مونسانتو

از زمانی که بایر این برند را به عنوان بخشی از خرید 63 میلیارد دلاری بذور کشاورزی و تولید کننده آفت کش مونسانتو در سال 2018 به دست آورد، شکایت های مربوط به جمع بندی باعث شد.

بایر در ژوئن 2020 یک توافق اصولی با شاکیان منعقد کرد اما نتوانست موافقت دادگاه را برای توافق جداگانه در مورد نحوه رسیدگی به پرونده‌های آینده کسب کند.

این شرکت گفته است که آماده می‌شود «به حرکت خود ادامه دهد، عدم قطعیت را پشت سر بگذارد»، حتی اگر توسط دادگاه عالی نادیده گرفته شود، و اقداماتی را برای مهار خطر دعوی قضایی بیشتر انجام دهد.

این شرکت قصد دارد به بیماران سرطانی که در آینده قصد شکایت از بایر را دارند، مشارکت در برنامه ای را ارائه دهد که به مدعیانی که معیارهای خاصی را دارند و از وکالت شاکی چشم پوشی می کنند، با استفاده از پولی که کنار گذاشته است، پرداخت می کند.

برای جلوگیری از ادعاهای بیشتر، بایر قصد دارد گلایفوسیت را در علف‌کش‌های باغبان غیرحرفه‌ای در ایالات متحده با سایر مواد فعال جایگزین کند.

یکی دیگر از پرونده های بایر در بالاترین دادگاه ایالات متحده در حال بررسی است، زیرا این شرکت در ماه مارس از آن درخواست کرد که تصمیم دادگاه تجدید نظر ایالت کالیفرنیا را در سال گذشته لغو کند که حکم 86 میلیون دلاری را که بایر را مسئول سرطان یک زوج می دانست، تایید کرد.

در این مورد، بایر همچنین یک سؤال حقوقی جدید در مورد خسارات تنبیهی مطرح می کند، که استدلال می کند که بیش از حد است و توجیه نمی شود زیرا مطابق با مقررات فدرال عمل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

علاوه بر پیش‌بینی نوسانات ژئوپلیتیکی بیشتر ناشی از ناامنی غذایی و انرژی جهانی، مدیر اجرایی Chubb به شرکت‌های مخابراتی هشدار داد که برای شکایت‌های سبز در افق - علیه بیمه‌کنندگان D&O و خود بیمه‌گران - در یک گردهمایی صنعتی آماده شوند.


در سخنرانی در سی و هشتمین کنفرانس سالانه بیمه رتبه‌بندی جهانی S&P، رئیس و مدیر عامل Chubb، ایوان گرینبرگ، پیش‌بینی را ارائه کرد و در پاسخ به سؤالی در مورد اولویت‌های پذیره‌نویسی در یک جلسه گفتگوی Fireside، درباره عدم تمایل مدیران Chubb به تعیین اهداف انتشار خالص صفر برای اپراتور توضیح داد. لری ویلکینسون، مدیر ارشد S&P.

گرینبرگ با شروع پاسخ خود با برخی از افکار در مورد تورم اقتصادی و اجتماعی، مشکلات فزاینده پذیره نویسی مرتبط با روند دادخواهی را توضیح داد. "با نگاهی به آینده، من نگران مسائل مربوط به نوع ESG، به ویژه در مورد تغییرات آب و هوا در حال حاضر، و مسئولیت مدیران و افسران هستم. وقتی به Greenwashing فکر می‌کنم: هر شرکتی که خود را اعلام می‌کند، شرکت [آنها] خالص صفر می‌شود – این در ابتدا عالی به نظر می‌رسد.» اما آن شرکت‌ها، خیلی سریع مجبور می‌شوند فاش کنند: «پیشرفت شما چیست؟ چگونه برای دستیابی به آن پیش می روید؟»


ایوان گرینبرگ
او تاکید کرد: "اگر فقط کلمات مبهم باشد، شکایت سهامداران زیادی وجود خواهد داشت زیرا شرکت ها بیش از حد امیدوار هستند."

رهبر Chubb در ادامه پیشنهاد کرد که بیمه‌گران و بیمه‌گرهای اتکایی که متعهد به اهداف خالص صفر هستند، خود را برای همان سرنوشت آماده می‌کنند، زیرا او همچنین توضیح داد که چرا Chubb تا زمانی که متوجه نشود که چگونه پیشرفت را نشان دهد، به آن بیمه‌گران نمی‌پیوندد.

زمانی که شرکت‌های بیمه خالص صفر را اعلام می‌کنند، [به این معنی است که برای پرتفوی‌های پذیره‌نویسی‌تان، ردپای کربن همه بیمه‌شده‌هایتان را به‌طور جمعی در سطح جهانی می‌دانید، و بنابراین می‌توانید نشان دهید که چگونه کاهش می‌یابد و در نهایت به صفر می‌رسد. ابزارها امروزه وجود ندارند. و در برخی مواقع، آن را با کت و شلوار صدا می زنند،" او گفت.

در Chubb، «ما خود را صفر خالص اعلام نکرده‌ایم زیرا نمی‌توانیم به‌عنوان یک شرکت تصور کنیم که چگونه می‌توانیم واقعاً به آن دست یابیم... توانایی اندازه‌گیری ردپای کربن پرتفوی خود - ما نمی‌دانیم چگونه این کار را انجام دهیم. هیچ شرکتی نمی داند چگونه این کار را انجام دهد. بنابراین، تا زمانی که ندانیم چگونه این کار را انجام دهیم، و مسیری واقع بینانه برای آن نبینیم، نمی‌توانیم واقعاً خود را صفر خالص اعلام کنیم. پذیره نویسی و تصمیمات سرمایه گذاری

گرینبرگ هر دو فعالیت را "کل نگر و متعادل" توصیف کرد و در عین حال بر تعهد صنعت بیمه تنظیم شده برای تقویت خدمات برای بیمه شدگان متاثر از رویدادهای آب و هوایی و همچنین حمایت از صنعت نفت و گاز تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمه‌گر مانند جامعه دارای «اولویت‌های رقابتی عمدی» است، گفت: «در حال حاضر دیدگاه روشنی درباره نحوه برخورد با مسئولیت‌های خود در زمینه تغییرات اقلیمی داریم.

از یک سو، ما موظف هستیم، هم شخصاً و هم از نظر شرکتی، از جهان [در] حرکت به سوی صفر خالص حمایت کنیم... از سوی دیگر، ما موظف هستیم که از امنیت انرژی نیز حمایت کنیم و از جامعه در آنچه که قانونی است حمایت کنیم. این از یک شرکت بیمه انتظار می رود، و ما یک تجارت تنظیم شده هستیم، و از ما انتظار می رود که مسئولیت های خود را از این طریق انجام دهیم.

گرینبرگ پس از ارائه توجیه خود برای عدم تمایل چاب به تعیین اهداف خالص صفر برای خود، تاکید کرد که چاب در حال کار برای حمایت از صنایعی است که یا به شرکت ها و افراد کمک می کنند تا ردپای کربن خود را کاهش دهند یا فناوری های جدیدی ایجاد کنند که انرژی بدون کربن تولید کند. او گفت: «ما در حال بیمه کردن این فعالیت‌ها و توسعه توانایی فنی بیشتر برای انجام آن هستیم.


وقتی شرکت‌های بیمه خالص صفر را اعلام می‌کنند، [به این معنی است که برای پرتفوی‌های پذیره‌نویسی‌تان، ردپای کربن همه بیمه‌شده‌هایتان را به طور جمعی در سطح جهانی می‌دانید... ابزارها امروزه وجود ندارند.»

ایوان گرینبرگ، چاب


از سوی دیگر، ما همچنان به بیمه کردن نفت و گاز ادامه می دهیم، زیرا جهان به انرژی نیاز دارد... ما کارهایی بیمه شخص ثالث در کرج مانند زغال سنگ و شن های قیر را انجام نمی دهیم، جایی که گزینه های دیگری وجود دارد - آنها مشکلات پایداری واقعی با آنها دارند، و جایگزین هستند. [اما] ما هنوز جایگزین های خوبی برای گاز و نفت نداریم. و این غیرمسئولانه خواهد بود که به بیمه کردن آنها به شیوه ای مسئولانه ادامه دهیم.»

ما در تلاش هستیم تا توانایی ارائه پروژه‌های جدید را به روشی مبتنی بر علمی ایجاد کنیم که در آن بتوانیم تعیین کنیم که کدام پروژه‌ها به روشی پایدارتر و مسئولانه‌تر انجام می‌شوند و آن‌ها را بیمه کنیم، در حالی که ممکن است پروژه‌های کمتر را بیمه نکنیم. ما در تلاش برای یافتن این تعادل هستیم.»

در نهایت، کار ما این است که خدمات مربوط به انعطاف پذیری بیشتری را برای کمک به مردم در حالی که با آب و هوای مرتبط با کربن مواجه می شوند تا زمان گذار جهان ارائه کنیم. ما در حال کار روی خدمات در این زمینه هستیم.

او با خلاصه کردن رویکرد کلی چاب به مسائل تغییرات آب و هوایی، گفت: «بنابراین، بسیار جامع و متعادل است.

گرینبرگ با اشاره به تعهدات در قبال بیمه شدگان متاثر از آب و هوا، گفت که این تعهدات فراتر از ارائه حمایت بیمه ای و امکان قیمت گذاری و مدیریت قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن به روشی دقیق تر است، زیرا نوسانات آب و هوا از انواع خطرات در طول سال افزایش می یابد. دیگر فصل گربه ها نیست.» او گفت فراتر از آن، بیمه‌گران باید از توانایی‌های خود استفاده کنند تا «واقعاً خدمات و انعطاف‌پذیری بیشتری به مشتریان ارائه دهند و به جامعه کمک کنند، زیرا در حالی که به سمت صفر خالص حرکت می‌کند، در معرض خطر قرار می‌گیرد». او در ذهن داشت

ویلکینسون گفتگوی Fireside را آغاز کرد و از گرینبرگ خواست در مورد محیط اقتصاد کلان و برخی از موضوعاتی که رئیس چاب در نامه سالانه خود به سهامداران در اوایل سال جاری در رابطه با درگیری روسیه و اوکراین و عدم اطمینان اقتصادی صحبت کرد، صحبت کند.

گرینبرگ از این فرصت استفاده کرد و موضوعی را که چندین بار تکرار کرد، از جمله در طول بحث خود در مورد مسئله آب و هوا- این ایده که امنیت غذا و انرژی "علت بزرگ بی ثباتی ژئوپلیتیکی" در آینده خواهد بود، معرفی کرد. «کمبود انرژی که در نتیجه قطع عرضه انرژی روسیه ایجاد می‌شود» باعث می‌شود که کشورهای توسعه‌یافته اکثریت قریب به اتفاق انرژی را مصرف کنند. آنها می خواهند کشورهای در حال توسعه را از بین ببرند. گرینبرگ گفت و آنها به شدت رنج خواهند برد.

«ناامنی غذایی این یک مسئله رو به رشد خواهد بود و ما فقط در ابتدای آن هستیم."

ما آن نوع کمبود انرژی و مواد غذایی را احساس خواهیم کرد که به نظر من بی‌ثباتی ژئوپلیتیک و سیاسی بزرگی را ایجاد می‌کند. و ما در اینجا در ایالات متحده نیز بیشتر آن را احساس خواهیم کرد."

او گفت: «این به طور کلی منجر به تورم می‌شود.» او اظهار داشت که فراتر از نیروهای عرضه و تقاضا، فدرال رزرو از نظر او «در پشت منحنی قرار دارد» و نمی‌داند که کشور به سمت دوره رکود تورمی بالقوه حرکت می‌کند. "خطر آن بسیار بیشتر از آنچه بوده است است. و تورم سرسخت تر و پایدارتر خواهد بود. و شما به آن اضافه کنید که اوکراین-روسیه بنزین را روی یک محیط عرضه دشوار ریخته است. [و] ما چین و سیاست‌های کووید آن را داریم، [که] به شدت بر عرضه زنجیره تأمین تأثیر گذاشته است.»

او همچنین پیش‌بینی کرد که فدرال رزرو در اقدامات خود تهاجمی‌تر خواهد بود و نوسانات بیشتری در بازارهای مالی ایجاد می‌کند، می‌ترسم که این برای مدتی ادامه پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گفته وکلا، سیمون بایلز، دارنده مدال طلای المپیک و ده‌ها زن دیگر که می‌گویند توسط لری نصار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، بیش از یک میلیارد دلار از اف‌بی‌آی به دلیل ناتوانی در توقف این پزشک ورزشی در زمانی که آژانس برای اولین بار اتهامات علیه او دریافت کرد، طلب می‌کنند.


هیچ بحثی وجود ندارد که ماموران FBI در سال 2015 می دانستند که نصار اکنون زندانی متهم به حمله به ژیمناستیک ها است، اما نتوانستند اقدامی انجام دهند و او را آزاد گذاشتند تا بیش از یک سال به هدف قرار دادن زنان و دختران جوان ادامه دهد. او در سال 2017 به جرم خود اعتراف کرد و در حال گذراندن چندین دهه در زندان است.

مگی نیکولز، قهرمان ملی ژیمناستیک در اوکلاهاما در سال‌های 2017-2019، گفت: «زمان آن رسیده است که FBI پاسخگو باشد.

بر اساس قانون فدرال، یک سازمان دولتی شش ماه فرصت دارد تا به ادعاهای ارتکاب جرم که روز چهارشنبه ارائه شده است، پاسخ دهد. بسته به پاسخ اف‌بی‌آی، شکایت‌ها ممکن است دنبال شوند.

طبق گفته Manly، Stewart & Finaldi، یک شرکت حقوقی کالیفرنیا، تقریباً 90 مدعی شامل Biles، Aly Raisman و McKayla Maroney هستند که همه دارندگان مدال طلای المپیک هستند.

سامانتا روی، ژیمناستیک سابق دانشگاه میشیگان می‌گوید: «اگر اف‌بی‌آی به سادگی کار خود را انجام می‌داد، نصار قبل از اینکه فرصت سوءاستفاده از صدها دختر، از جمله من را داشته باشد، متوقف می‌شد».

ایمیلی برای نظر دادن به FBI ارسال شد.

ژیمناستیک ایالات متحده مستقر در ایندیاناپولیس در سال 2015 به ماموران محلی FBI گفت که سه ژیمناستیک گفته اند که توسط نصار، پزشک تیم مورد حمله قرار گرفته اند. اما به گفته بازرس کل وزارت دادگستری، یک ناظر داخلی، FBI تحقیقات رسمی را آغاز نکرد و به مقامات فدرال یا ایالتی در میشیگان اطلاع نداد.

بازرس کل گفت که ماموران FBI لس آنجلس در سال 2016 تحقیقات گردشگری جنسی را علیه نصار آغاز کردند و با چندین قربانی مصاحبه کردند اما به مقامات میشیگان نیز اطلاعی ندادند.

نصار تا پاییز 2016 در جریان تحقیقات پلیس دانشگاه ایالتی میشیگان دستگیر نشد. او پزشک ایالت میشیگان بود.

دفتر دادستان کل میشیگان در نهایت به اتهامات حمله به نصار رسیدگی کرد، در حالی که دادستان های فدرال در گراند راپیدز، میشیگان، پرونده پورنوگرافی کودکان را تشکیل دادند.

کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در سخنانی به کنگره سال گذشته به اشتباهات بزرگ اعتراف کرد.

"من به ویژه متاسفم که افرادی در FBI وجود داشتند که در سال 2015 شانس بیمه شخص ثالث در کرج خود را برای متوقف کردن این هیولا داشتند و شکست خوردند. رای در جلسه استماع سنا به قربانیان گفت و این غیر قابل توجیه است.

در همان جلسه، Biles، که به طور گسترده ای به عنوان بزرگترین ژیمناستیک تمام دوران شناخته می شود، گفت که یک "سیستم کامل" این آزار را ممکن می کند. مارونی زمانی که با ماموران FBI درباره نصار صحبت می کرد، «سکوت مرده» را به یاد آورد.

وزارت دادگستری در ماه مه اعلام کرد که اتهامات جنایی را علیه ماموران سابق که متهم به ارائه پاسخ های نادرست یا ناقص در جریان تحقیقات بازرس کل هستند، پیگیری نخواهد کرد.

دانشگاه ایالتی میشیگان که در طول سالیان متمادی متهم به از دست دادن فرصت‌های جلوگیری از نصار بود، با پرداخت 500 میلیون دلار به بیش از 300 زن و دختری که توسط نصار مورد تعرض قرار گرفتند، موافقت کرد. ژیمناستیک ایالات متحده و کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده 380 میلیون دلار تسویه حساب کردند.

عکس: ژیمناست‌های ایالات متحده از سمت چپ، سیمون بایلز، مک‌کایلا مارونی، آلی رایسمن و مگی نیکولز، برای شهادت در جریان جلسه استماع قوه قضائیه سنا درباره گزارش بازرس کل در مورد رسیدگی FBI به تحقیقات لری ناسار در کاپیتول هیل در سپتامبر 2021 وارد شدند. و ده‌ها زن دیگر که می‌گویند توسط نصار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، بیش از یک میلیارد دلار از اف‌بی‌آی به‌خاطر ناتوانی در جلوگیری از این پزشک ورزشی که اکنون محکوم شده بود، زمانی که آژانس برای اولین بار اتهامات علیه او دریافت کرد، طلب می‌کنند. (سائول لوب/پول از طریق AP، فایل)



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز iPad Air 2 و iPad mini 2 را به لیست محصولات قدیمی و منسوخ خود اضافه کرد، زیرا بیش از پنج سال از آخرین عرضه این دستگاه ها برای فروش می گذرد.

آیپد ایر مینی
آی‌پد ایر ۲ اولین بار در اکتبر ۲۰۱۴ عرضه شد و اولین آی‌پد ایر بود که دارای حسگر اثر انگشت Touch ID بود. همچنین از پردازنده A8X اپل استفاده می‌کرد و صفحه‌نمایش بدون شکاف چند لایه داشت که آن را به طور قابل توجهی نازک‌تر از iPad Air اصلی می‌کرد.تعمیرات اپل واچ در کرج

آی‌پد مینی ۲ که در نوامبر ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، به دلیل نمایشگر رتینا با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶، در محاوره‌ای به عنوان آی‌پد مینی رتینا شناخته می‌شد. در غیر این صورت، از نظر بصری با نسل قبلی خود یکسان بود، اگرچه کمی سنگین تر و ضخیم تر بود. این تبلت از پردازنده A7 و پردازنده کمکی M7 استفاده می کرد که در ابتدا در آیفون 5s معرفی شد.

لیست محصولات قدیمی دستگاه هایی را نشان می دهد که اپل بیش از پنج سال پیش و کمتر از هفت سال پیش توزیع آنها را برای فروش متوقف کرد. اپل خدمات و قطعات دستگاه های قدیمی را تا 7 سال یا طبق قانون ارائه می دهد، اما تعمیرات منوط به در دسترس بودن قطعات است.


در یک یادداشت جانبی، انتظار می رفت اپل مدل های 11 و 13 اینچی مک بوک ایر 2014 و مک بوک پرو 13 اینچی اواسط سال 2014 را در ابتدای ماه می از نسخه قدیمی به منسوخ تبدیل کند، اما آخرین به روز رسانی نشان می دهد که تنها این دو مدل مک بوک ایر در حال حاضر این انتقال را انجام داده است.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

پس از به نمایش گذاشتن اولین آیفون جهان با درگاه USB-C کاملاً کاربردی در سال گذشته، کن پیلونل، دانشجوی مهندسی، اکنون به جای اتصال لایتنینگ اختصاصی اپل، ایرپادهای سفارشی با جعبه شارژ USB-C ایجاد کرده است.

ایرپادهای usb c
پیلونل به The Verge گفت که موفق به طراحی یک PCB انعطاف‌پذیر سفارشی شده است که به او امکان می‌دهد سخت‌افزار شارژ USB-C لازم را در داخل کیس AirPods قرار دهد، و او قصد دارد پروژه را منبع باز کند تا دیگران بتوانند خودشان پروژه را انجام دهند.

او ویدیوی کوتاهی از ایرپادهای USB-C را در یوتیوب به اشتراک گذاشت و قصد دارد یک ویدیوی کامل با جزئیات بیشتر در هفته های آینده منتشر کند.تعمیرات اپل واچ در کرج

 

علاوه بر آیفون USB-C و ایرپادهای USB-C، Pillonel همچنین موفق شد یک کانکتور لایتنینگ کاملاً کاربردی را به گوشی هوشمند سامسونگ اضافه کند.

اپل با قانون پیشنهادی اتحادیه اروپا که شرکت را ملزم به ارائه پورت USB-C در دستگاه هایی مانند آیفون می کند، مخالفت کرده است. اپل پورت‌های USB-C را در برخی دستگاه‌ها مانند جدیدترین مدل‌های مک‌بوک پرو، مک‌بوک ایر، آی‌پد پرو، آی‌پد ایر و آی‌پد مینی ارائه می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

Sonos امروز از ارزان‌ترین نوار صوتی خود به نام Sonos Ray رونمایی کرد. گفته می شود که این نوار صوتی جمع و جور با قیمت 279 دلار در ایالات متحده، از "پردازش پیشرفته" برای ایجاد "صوتی بسیار گسترده" استفاده می کند و پشتیبانی از AirPlay 2 اجازه می دهد تا صدا به صورت بی سیم از دستگاه های اپل مانند آیفون، آی پد، به نوار صوتی پخش شود. و مک

سونوس ری
نوار صوتی از 7 ژوئن در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، بریتانیا، ایرلند، آلمان، اتریش، سوئیس، لهستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، پرتغال در دسترس خواهد بود. ، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور و سایر کشورها و مناطق را انتخاب کنید.تعمیرات اپل واچ در کرج

مجموعه کامل نوار صوتی Sonos اکنون شامل Ray با قیمت 279 دلار، نسل دوم Beam با قیمت 449 دلار و Arc با قیمت 899 دلار است.

Sonos همچنین اعلام کرد که سیستم کنترل صوتی خود را برای بلندگوهای خود راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد برای کنترل سرویس‌های موسیقی سازگار از جمله Apple Music، Amazon Music، Deezer، Pandora و Sonos Radio بگویند: «Hey Sonos».


بلندگوهای Sonos در حال حاضر از Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می کنند و اکنون کاربران به کنترل صوتی Sonos به عنوان گزینه سوم دسترسی خواهند داشت.

Sonos گفت که ویژگی کنترل صوتی از اول ژوئن در ایالات متحده و اواخر سال جاری در فرانسه در دسترس خواهد بود و بازارهای دیگری نیز به دنبال آن خواهند بود. این شرکت تضمین می‌کند که تمام درخواست‌های صوتی «Hey Sonos» به‌طور کامل بر روی دستگاه پردازش می‌شوند، بدون اینکه صدا یا رونوشتی به ابر ارسال شود، توسط هیچ طرفی گوش داده یا خوانده شود.

در آخر، اسپیکر قابل حمل Sonos Roam با پشتیبانی از AirPlay 2 اکنون در سه رنگ جدید موجود است: Olive، Wave و Sunset.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، امروز گفت: از آنجایی که طبق گزارش ها، اپل در نظر دارد آیفون 15 و تعدادی از لوازم جانبی آن را در سال های آینده به USB-C تغییر دهد، قاب شارژ نسل دوم AirPods Pro آینده همچنان دارای پورت لایتنینگ خواهد بود. .

airpods pro در مورد
کو در یک سری توییت، اظهارات گذشته خود را تکرار کرد که نسل دوم AirPods Pro در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. در چند هفته گذشته، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در حال آزمایش USB-C برای آیفون 15 و لوازم جانبی آن، از جمله AirPods، MagSafe Battery Pack، و صفحه کلید/Trackpad های مک است که همچنان دارای کانکتور لایتنینگ هستند.تعمیرات فیس آیدی در کرج

با این حال، AirPods Pro آینده، شروع انتقال به USB-C برای خط AirPods را نشان نخواهد داد. کو در توییتی گفت: «پیش‌بینی می‌کنم کیس شارژ AirPods Pro 2 همچنان از لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، نه USB-C». همه ایرپادهای اپل، از جمله ایرپاد مکس گران قیمت 550 دلاری، دارای کانکتور لایتنینگ برای شارژ هستند.

نسل دوم AirPods Pro اولین به‌روزرسانی ایرپاد پرو از زمان عرضه آن‌ها در سال 2019 خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های جدید دارای طراحی جدیدی باشند که برای طراحی تمام گوش از ساقه خلاص می‌شود، مشابه Beats Fit Pro. . قابلیت‌های ردیابی سلامت و همچنین کیف شارژ و کیفیت صوتی بهبود یافته نیز انتظار می‌رود. برای هر آنچه در مورد AirPods Pro آینده می دانیم، راهنمای ما را ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز باندهای پراید جدیدی را برای اپل واچ معرفی کرد که گزینه‌های جدید پراید ادیشن اسپرت لوپ و پراید ادیشن نایک اسپرت لوپ در دسترس هستند.

باندهای Apple Watch Pride Edition 2022
باندهای جدید نسخه پراید امروز با قیمت 49 دلار در Apple.com و در برنامه Apple Store قابل سفارش هستند و از 26 می در مکان‌های فروشگاه اپل در دسترس خواهند بود.

پراید نسخه اسپورت لوپ امسال کلمه "غرور" را مستقیماً در باند بافته شده است. گرادیان رنگ گروه شامل رنگ‌های رنگین کمانی و رنگ‌هایی است که از پرچم‌های مختلف پراید، از جمله آبی روشن، صورتی، سفید، سیاه و قهوه‌ای گرفته شده‌اند.تعمیرات فیس آیدی در کرج

بند پراید اپل واچ 2022 حک شده است
نسخه جدید پراید Nike Sport Loop "طیف کامل رنگین کمان را جشن می گیرد" و دارای یک چهره رنگین کمانی رنگین کمان Nike Bounce است.


یک واچ فیس جدید پراید نیز امروز برای اپل واچ سری 4 یا جدیدتر با واچ OS 8.6 و آیفون 6 اس یا جدیدتر دارای iOS 15.5 در دسترس است. اپل با الهام از چندین پرچم افتخار گفت که این صفحه ساعت جدید "رنگ ها را برای نشان دادن قدرت و حمایت متقابل جنبش LGBTQ+ ترکیب می کند." رشته های رنگارنگ صفحه ساعت با چرخاندن تاج دیجیتال اپل واچ، ضربه زدن به صفحه نمایش یا بالا بردن مچ دست کاربر حرکت می کنند.

اپل همچنین در حال راه اندازی کمپین جدید "شات در آیفون" در اینستاگرام است که "ماهیت هنرمندان و چهره های جامعه جهانی LGBTQ+ را به تصویر می کشد."



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

Beats متعلق به اپل امروز استودیو Buds با نسخه محدود جدید را معرفی کرد که با همکاری برند مد آمریکایی مستقر در آمستردام و الهام گرفته از آفریقا، Daily Paper طراحی شده است.

ضربان استودیو جوانه های کاغذ روزانه
Beats در توییتی گفت که استودیو بادز سفارشی از مجموعه لباس‌های بهار/تابستان 2022 Daily Paper الهام گرفته شده است که فرهنگ هیپ هاپ از دهه 1970 تا 1990 را جشن می‌گیرد. این هدفون دارای طرح رنگی سفید، مشکی و قرمز با نام تجاری Daily Paper است.تعمیرات فیس آیدی در کرج

نسخه محدود Studio Buds برای سفارش در این پنجشنبه، 26 می در دسترس خواهد بود، اما Beats هیچ اطلاعات خاصی در مورد در دسترس بودن ارائه نکرده است. قیمت آن نیز فاش نشده است، اما Studio Buds استاندارد با قیمت 149.99 دلار در ایالات متحده و نسخه محدود Beats معمولاً با همان قیمت Beats استاندارد به فروش می رسد.

Beats Studio Buds در ژوئن 2021 با گزینه‌های رنگی استاندارد از جمله سفید، صورتی، خاکستری، آبی، سیاه و قرمز راه‌اندازی شد. هدفون های بی سیم دارای طراحی گرد جمع و جور بدون افتادن ساقه زیر گوش، حذف فعال نویز با حداکثر پنج ساعت زمان گوش دادن در هر بار شارژ، پشتیبانی از هندزفری «Hey Siri»، استاندارد IPX4 مقاومت در برابر تعریق و آب، Find پشتیبانی من و یک جعبه شارژ سیمی USB-C.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گزارش وال استریت ژورنال، تامین کننده تراشه های اپل TSMC در حال بررسی پتانسیل ساخت یک کارخانه جدید در سنگاپور برای کمک به رفع کمبود تراشه های جهانی است.

بازرسی تراشه نیمه هادی tsmc 678x452
TSMC تنها تامین کننده تراشه اپل است و مسئولیت ساخت تمام تراشه های سیلیکونی سفارشی این شرکت مانند A15 Bionic و M1 را بر عهده دارد. در حالی که سفارشات تراشه‌های اپل نسبت به بسیاری از شرکت‌های دیگر در اولویت قرار گرفته‌اند و تاثیر کمبود بر مشتریان اپل را محدود می‌کنند، TSMC همچنان از مشکلات زنجیره تامین جهانی به عنوان بزرگترین سازنده تراشه‌های قراردادی در جهان رنج می‌برد.تعمیرات آیفون در کرج

طرح های ساخت یک کارخانه جدید چند میلیارد دلاری در سنگاپور هنوز در دست بررسی است. به گفته افرادی که گفته می شود با این موضوع آشنا هستند، دولت سنگاپور ممکن است برای ساخت این کارخانه کمک مالی کند.

خطوط تولید پیشنهادی تراشه‌هایی با فرآیندهای ساخت ۷ تا ۲۸ نانومتری تولید می‌کنند که فناوری‌های تولید قدیمی‌تری هستند. در حالی که آخرین تراشه‌های اپل با فرآیند پنج نانومتری TSMC تولید می‌شوند و بنابراین نمی‌توان آن‌ها را در کارخانه جدید سنگاپور تولید کرد، این توسعه می‌تواند ظرفیت تولید را در کارخانه‌های دیگری که تراشه‌های اپل در آن‌ها تولید می‌شوند آزاد کند و به رفع کمبودهای جهانی کمک کند.


فراتر از برنامه ریزی برای یک کارخانه جدید در سنگاپور، TSMC همچنین در حال ساخت یک کارخانه 12 میلیارد دلاری در آریزونا برای تولید تراشه های پنج نانومتری است. کارخانه‌های اصلی TSMC در تایوان واقع شده‌اند، اما در حال حاضر کارخانه‌ای در کاماس، واشنگتن و همچنین مراکز طراحی در آستین، تگزاس و سن خوزه، کالیفرنیا راه‌اندازی می‌کند، به این معنی که مرکز آریزونا دومین سایت تولیدی آن در ایالات متحده خواهد بود. TSMC همچنین در حال ساخت یک کارخانه جدید در ژاپن با کمک دولت ژاپن و سرمایه گذاری سونی است.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

شرکت ردیابی آیتم Pebblebee امروز از راه اندازی دو محصول جدید خبر داد که برای ادغام با برنامه Find My طراحی شده اند. گیره Pebblebee و کارت Pebblebee جدیدترین لوازم جانبی هستند که از طریق شبکه Find My در iPhone، iPad و Mac قابل ردیابی هستند.

گیره زنبور سنگریزه 1
هر دو Clip و Card مشابه AirTag خود اپل و سایر دستگاه های ردیابی سازگار با Find My مانند Chipolo ONE Spot هستند. هر کدام را می‌توان تنها با چند ضربه به برگه آیتم‌ها در برنامه «یافتن من» اضافه کرد و درست در کنار سایر دستگاه‌های اپل شما قابل ردیابی است.تعمیرات آیفون در کرج

مانند سایر دستگاه های Find My، گیره Pebblebee و Pebblebee Card از شبکه Find My استفاده می کنند. هنگامی که لوازم جانبی به آیتمی که گم شده یا در خارج از محدوده مالک مورد قرار گرفته است، متصل می‌شوند، لوازم جانبی می‌توانند از سایر دستگاه‌های نزدیک اپل استفاده کنند تا موقعیت خود را به صاحب مورد بازگردانند.

کارت سنگریزه 1
Clip and the Card از این جهت منحصر به فرد هستند که می‌توانند به طور جایگزین با برنامه Pebblebee برای استفاده از شبکه CrowdGPS استفاده شوند، بنابراین برنامه Find My‌ اپل تنها راه‌حل ردیابی در هنگام خرید این ردیاب‌ها نیست. هم کاربران آیفون و هم کاربران اندروید می توانند از برنامه Pebblebee استفاده کنند، بنابراین این برنامه ها با پلتفرم های مختلف سازگار هستند. با این حال، باید Find My یا اپلیکیشن Pebblebee را انتخاب کنید، زیرا هر دو به طور همزمان کار نمی کنند.


از نظر طراحی، گیره Pebblebee یک ردیاب اقلام مشکی استاندارد با قاب فلزی است و برای اتصال به کلید، کیف، دوچرخه، چمدان و سایر اشیاء قیمتی طراحی شده است. محدوده ردیابی 500 فوتی همراه با مقاومت در برابر آب و زنگ بلند را ارائه می دهد تا مکان یابی آسان تر شود. این گیره همچنین دارای چراغ های LED است که به منظور تسهیل مکان یابی در تاریکی طراحی شده اند.

گیره زنبور سنگریزه ۲
کارت Pebblebee برای کیف پول، کیف، کت، پاسپورت و سایر موارد مشابه بهترین است. این از یک ماده پلاستیکی مشکی نرم ساخته شده است و ضخامت آن به اندازه چند کارت اعتباری است. برای مقایسه، کارت Pebblebee تقریباً به اندازه Chipolo CARD Spot است که در اوایل امسال بررسی کردیم. دارای هشدار ترک پشت بلندی است و با فعال شدن از طریق اپلیکیشن Find My قادر به پخش صدای بلند قابل توجهی است.

برخلاف AirTags، Clip and the Card دارای باتری‌های قابل شارژ داخلی هستند، بنابراین نیازی به تعویض منظم باتری نیست. در کلیپ، باتری با یک بار شارژ تا شش ماه و در کارت، باتری با یک بار شارژ تا 12 ماه کار می کند.

شارژ مجدد کارت را می توان از طریق یک کابل شارژ اختصاصی که به صورت مغناطیسی به ردیاب های کالا متصل می شود، انجام داد. شما باید آداپتور برق خود را تامین کنید و مطمئن شوید که شارژر را گم نکنید، اما در کل، این یک راه حل شارژ بهتر از باتری قابل تعویض (یا غیر قابل تعویض مانند چیپولو) است. گیره حتی راحت تر شارژ می شود زیرا دارای یک پورت USB-C است و می توان آن را با هر کابل USB-C شارژ کرد.


کارت سنگریزه 2
گنجاندن یک باتری قابل شارژ در Clip and Card آنها را نسبت به سایر راه حل های ردیابی اقلام ضخیم تر نمی کند. کارت به اندازه‌ای باریک است که حتی در یک کیف پول نازک جای می‌گیرد و ضخامت آن شبیه AirTag است.

گیره Pebblebee و کارت Pebblebee را می توانید از سایت Pebblebee خریداری کنید. قیمت هر کدام 30 دلار است و یک بسته چهارتایی Clip با قیمت 100 دلار موجود است.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز اولین بتای به‌روزرسانی‌های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای آزمایش‌کنندگان عمومی بتا عرضه کرد، با نرم‌افزار جدید یک روز پس از انتشار اولین نسخه بتا توسعه‌دهنده.

iOS 15
نسخه‌های بتای iOS و iPadOS 15.6 را می‌توان پس از نصب نمایه مناسب از وب‌سایت آزمایش بتای عمومی اپل بر روی آیفون یا آی‌پد، از طریق هوا دانلود کرد.تعمیرات آیفون در کرج

هیچ ویژگی جدیدی در نسخه‌های بتا توسعه‌دهنده iOS 15.6 و iPadOS 15.6 یافت نشد، که نشان می‌دهد این یک به‌روزرسانی جزئی است که عمدتاً بر رفع اشکال تمرکز دارد. اپل همچنین در حال حاضر هیچ اطلاعاتی برای انتشار ارائه نکرده است.

iOS 15.6 و iPadOS 15.6 احتمالاً برخی از آخرین به روز رسانی های iOS 15 و iPadOS 15 خواهند بود زیرا اپل انتقال به به روز رسانی های نسل بعدی، iOS 16 و iPadOS 16 را آغاز می کند، که هر دو در ماه ژوئن در WWDC رونمایی خواهند شد.


اپل همچنین نسخه های بتا عمومی tvOS 15.6 و watchOS 8.7 را عرضه کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، اپل در حال کار بر روی نسخه به روز شده HomePod است که می تواند در سه ماهه چهارم سال 2022 یا سه ماهه اول 2023 عرضه شود.

ویژگی HomePodandMini سبز
کو می‌گوید که «ممکن است نوآوری زیادی در طراحی سخت‌افزاری برای هوم پاد جدید وجود نداشته باشد، و هیچ صحبتی در مورد اندازه دستگاه و اینکه آیا جانشین HomePod mini یا بلندگوی بزرگ‌تر خواهد بود، وجود ندارد.تعمیرات فیس آیدی در کرج

اپل نسخه جدیدی از HomePod را در 4Q22-1Q23 منتشر خواهد کرد و ممکن است نوآوری زیادی در طراحی سخت افزار وجود نداشته باشد. بلندگوهای هوشمند بدون شک یکی از عناصر ضروری اکوسیستم خانه هستند، اما من فکر می کنم اپل هنوز در حال کشف چگونگی موفقیت در این بازار است. — 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) 20 مه 2022


مارک گورمن از بلومبرگ قبلاً گفته بود که اپل در حال بررسی نسخه جدیدی از هوم پاد است که اندازه آن بین هوم پاد اصلی و هوم پاد مینی خواهد بود و این احتمال وجود دارد که این همان اسپیکری باشد که کو در مورد آن صحبت می کند.

چنین بلندگوی شاید جایگزین هوم پاد که اکنون متوقف شده است، شود و از هوم پاد مینی گران‌تر باشد اما از هوم پاد بزرگ‌تر ارزان‌تر باشد.

گورمن همچنین معتقد است که اپل در حال کار بر روی اسپیکرهایی است که مجهز به صفحه نمایش و دوربین هستند تا با دستگاه هایی مانند Google Nest Hub و Amazon Echo Show رقابت کنند، اما انتظار نمی رود این دستگاه ها در آینده نزدیک عرضه شوند. علاوه بر این، اپل در حال بررسی دستگاهی است که یک آی‌پد است که از طریق بازوی روباتیک به هوم پاد متصل است تا دوربین بتواند کاربر را در اتاق تعقیب کند و در حال آزمایش نسخه‌هایی از Apple TV است که با هوم پاد ترکیب شده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز یک برنامه تعمیر را برای اپل واچ سری 6 راه اندازی کرد تا مشکلی را برطرف کند که می تواند باعث شود درصد کمی از دستگاه ها صفحه نمایش دائماً خالی از خود نشان دهند.

اپل واچ 6s 202009
این مشکل اپل واچ سری 6 40 میلی‌متری را تحت تأثیر قرار می‌دهد و دستگاه‌های آسیب‌دیده بین آوریل 2021 و سپتامبر 2021 ساخته شده‌اند. اپل می‌گوید دارندگان اپل واچ سری 6 می‌توانند از جستجوگر شماره سریال موجود در وب‌سایت برای تعیین اینکه آیا دستگاه‌هایشان واجد شرایط برنامه تعمیر هستند یا خیر استفاده کنند. .

دستگاه‌هایی که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند توسط اپل یا ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل به‌طور رایگان تعمیر می‌شوند.تعمیرات فیس آیدی در کرج

این برنامه مدل های واجد شرایط اپل واچ سری 6 را به مدت دو سال پس از اولین خرده فروشی واحد پوشش می دهد



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

این هفته شاهد ترکیب خوبی از اخبار و شایعات اپل بودیم، از جمله به‌روزرسانی بسته باتری MagSafe اپل که به شما امکان می‌دهد آیفون خود را در حین حرکت سریع‌تر شارژ کنید و برخی از شایعات جدید سری آیفون 14.

داستان های برتر 23 آوریل 2022
موضوعات دیگر شامل صفحه نمایش M8 جدید سامسونگ به عنوان رقیب نمایشگر استودیو اپل، دور جدیدی از نسخه های بتا سیستم عامل و موارد دیگر بود، بنابراین برای همه جزئیات، در زیر بخوانید!
بسته باتری MagSafe اکنون می تواند با سرعت 7.5 وات سریعتر پس از به روز رسانی سیستم عامل شارژ شود
اپل این هفته یک به‌روزرسانی میان‌افزار برای بسته باتری MagSafe منتشر کرد که به بسته باتری اجازه می‌دهد تا آیفون را به‌صورت بی‌سیم با سرعت حداکثر ۷.۵ وات شارژ کند، که نسبت به محدودیت قبلی ۵ وات بیشتر است.تعمیرات اپل واچ در کرج

بسته باتری Magsafe آیفون 12 مینی
ما دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه به روز رسانی سیستم عامل MagSafe Battery Pack را به اشتراک گذاشته ایم. نسخه سفت‌افزار را می‌توان در آیفون در برنامه تنظیمات زیر General > About > MagSafe Battery Pack بررسی کرد.

Kuo: مدل های آیفون 14 احتمالاً دارای دوربین جلو ارتقا یافته با فوکوس خودکار هستند
به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، هر چهار مدل آیفون 14 که قرار است اواخر امسال عرضه شوند، احتمالاً دارای دوربین جلو ارتقا یافته با فوکوس خودکار و دیافراگم گسترده تر ƒ/1.9 خواهند بود.

ویژگی بنفش آیفون 14
Kuo گفت که این ارتقاء دوربین می تواند منجر به بهبود جلوه عمق میدان برای عکس ها و فیلم های حالت پرتره شود، در حالی که فوکوس خودکار می تواند فوکوس را در حین تماس های ویدیویی در برنامه هایی مانند FaceTime و Zoom افزایش دهد.

در شایعات دیگر آیفون 14، اولین نگاه خود را به قالب‌های سازنده قاب‌ها برای لاین‌آپ دیدیم، که به ما در دنیای واقعی ایده‌ی بهتری از نحوه ظاهر این سری به ما می‌دهد که به دو مدل حداکثر اندازه تبدیل می‌شوند و هیچ مدلی با اندازه کوچک وجود ندارد.

نمایشگر جدید 32 اینچی M8 سامسونگ در مقابل نمایشگر استودیو اپل
سامسونگ اخیراً M8 را معرفی کرده است، یک صفحه نمایش جدید 32 اینچی 4K با قیمت 700 دلار که قیمت آن را کمتر از نصف استودیو نمایشگر اپل می کند.

صفحه نمایش m8 سامسونگ
برای یکی از جدیدترین ویدیوهای یوتیوب خود، تصمیم گرفتیم M8 را با نمایشگر استودیو اپل مقایسه کنیم تا ببینیم عملکرد آن چگونه است و آیا می‌توانید با انتخاب گزینه‌های ارزان‌تر مقداری در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.
Apple Seeds دومین بتای iOS 15.5 و iPadOS 15.5
اپل این هفته دومین نسخه بتا iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی عرضه کرد. تاکنون، این به‌روزرسانی‌ها تنها تغییرات جزئی مانند تغییراتی در Apple Pay Cash دارند.


iOS 15
iOS 15.5 و iPadOS 15.5 احتمالاً آخرین به روز رسانی های قابل توجه قبل از معرفی iOS 16 و iPadOS 16 خواهند بود. اپل همچنین دومین نسخه بتای macOS Monterey 12.4، watchOS 8.6 و tvOS 15.5 را عرضه کرد.
نمایش MacRumors: Jon Rettinger Talks WWDC 2022 Expectations، iOS 16 Wishlist و بیشتر
Jon Rettinger، یوتیوب‌بر و بنیان‌گذار وب‌سایت فناوری TechnoBuffalo، این هفته در پادکست MacRumors Show به ما پیوست تا انتظارات WWDC و آنچه که مایلیم از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی اپل ببینیم را بررسی کنیم.

MacRumors جان رتینگر 1 را نشان می دهد
از طریق اپل پادکست، Spotify، Overcast، Pocket Casts، Castro، Google Podcasts به نمایش MacRumors گوش دهید یا با کپی کردن فید RSS ما مستقیماً در پخش کننده پادکست خود مشترک شوید. همچنین می توانید نسخه ویدیویی پادکست را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید.

نتفلیکس برای اولین بار در 10 سال مشترکین خود را از دست می دهد و به اشتراک گذاری حساب سرزنش می کند
نتفلیکس این هفته اعلام کرد که 200000 مشترک را در سه ماهه اول سال 2022 از دست داده است که نشان دهنده اولین کاهش سه ماهه این سرویس استریم در تعداد مشترکین در یک دهه است.

نتفلیکس 2
نت‌فلیکس در نامه‌ای به سهامداران اعلام کرد که رشد درآمد آن به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است، به‌طوری‌که این شرکت «تعداد زیادی از خانوارها را که حساب‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند» و «رقابت» را به‌عنوان دلایلی برای ریزش مقصر اعلام کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

جزئیات نسل بعدی هدفون WH-1000XM5 سونی به بیرون درز کرده است که طراحی جدید و مشخصات پیشرفته تری را در مقایسه با عرضه برتر فعلی این شرکت نشان می دهد.

سونی wh 1000xm5
وقتی صحبت از صدای حذف نویز بی سیم می شود، هدفون پرچمدار فعلی سونی WH-1000MX4 یکی از بهترین های موجود در بازار و بدون شک بزرگترین رقیب ایرپاد مکس است، بنابراین آنچه سونی در آینده در آستین خود دارد طبیعتاً مورد توجه کاربران اپل است.

به گفته یک منبع خرده فروشی ناشناس که با TechnikNews مستقر در آلمان صحبت کرده است، جانشین WH-1000XM4 سونی از طراحی مجددی بهره می برد که شامل بازوهای لولایی نازک تری است که گوشواره ها را به یک هدبند باریک تر متصل می کند که یادآور Bose 700 است. این همچنین به گمانه زنی ها منجر شده است. که هدبند بازطراحی شده فلزی است تا پلاستیکی.تعمیرات گوشی آیفون در کرج

به‌نظر می‌رسد که لایه‌های محافظ گوش بسیار مهم‌تر هستند، اما سونی ظاهراً مکانیزم تاشوی تاشو که یک فنجان را در دیگری فرو می‌کرد، کنار گذاشته است، اگرچه همانطور که The Verge خاطرنشان می‌کند، به نظر نمی‌رسد که کیس در صورت قرار دادن آن فضای بیشتری را اشغال کند.


با توجه به منبع خرده فروشی، WH-1000XM5 عمر باتری تا 40 ساعت با حذف نویز فعال خواهد داشت که 10 ساعت بیشتر از XM4 است. گفته می شود مجموع زمان شارژ 3.5 ساعت از طریق USB-C است که حدود 30 دقیقه بیشتر از نسل فعلی است.

طبق گزارش ها، سه میکروفون تغییر مکان داده اند و یک دکمه NC/Ambient جایگزین دکمه "Custom" موجود در XM4 می شود، اگرچه این دکمه احتمالاً برای فعال کردن دستیارهای صوتی و موارد مشابه قابل برنامه ریزی مجدد باقی می ماند. همچنین گفته می‌شود که این قوطی‌ها دارای یک پردازنده ANC اضافی و یک درایور صوتی جدید هستند که حاکی از بهبود نویز کنسلینگ و سونیک است، اما جزئیات در آن قسمت ناچیز است.

techniknews wh 1000xm5 نشت
تاریخ عرضه هدفون XM5 هنوز مشخص نیست، اما آنها چند ماه پیش در اسناد FCC ظاهر شدند، بنابراین احتمالاً در سال جاری وارد بازار خواهند شد. تا آن زمان، XM4 349 دلاری همچنان در میان کاربران اپل که از سنگینی نسبی و قیمت بالای 549 دلاری AirPods Max ناراضی هستند، بسیار محبوب هستند.

در حال حاضر هیچ شایعه‌ای مبنی بر عرضه نسخه جدیدی از AirPods Max در آینده نزدیک وجود ندارد، اما شایان ذکر است که طبق گزارش‌ها، اپل چندین ویژگی مانند هدبندهای قابل تعویض و یک گزینه ورزشی مقرون به صرفه‌تر را از نسخه‌های اصلی حذف کرده است، بنابراین این موارد می‌توانند همیشه در آینده ظاهر شوند. مدل. اپل همچنین می‌تواند برای پخش موسیقی اپل بدون اتلاف پشتیبانی اضافه کند، که به یک پروتکل صوتی جدید با پهنای باند بالاتر از بلوتوث نیاز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز راه اندازی رسمی سرویس Business Essentials خود را اعلام کرد که برای کمک به مشاغل کوچکی که از محصولات اپل استفاده می کنند طراحی شده است. این سرویس قبلاً در ظرفیت بتا برای تعداد محدودی از مشاغل موجود بود، اما اکنون برای هر کسب و کار کوچکی که می‌خواهد در آن شرکت کند در دسترس است.

ملزومات تجارت اپل
Business Essentials که برای کسب‌وکارهایی با حداکثر 500 کارمند در دسترس است، یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که ویژگی‌های مدیریت دستگاه را ارائه می‌کند که شامل راه‌اندازی و نصب، فضای ذخیره‌سازی iCloud و دسترسی اختیاری 24/7 به پشتیبانی اپل از طریق AppleCare+ for Business، یکی دیگر از موارد افزوده جدید است.

 

AppleCare+ for Business را می توان به هر طرح Apple Business Essentials اضافه کرد و دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی تلفنی، ریکاوری اپل آیدی در کرج آموزش مدیران و کارمندان فناوری اطلاعات و حداکثر دو تعمیر دستگاه در هر طرح - توسط فردی، گروهی یا دستگاهی را ارائه می دهد. هر ساله.

Apple Business Essentials از 2.99 دلار به ازای هر کاربر تا 12.99 دلار برای هر کاربر قیمت گذاری شده است که قیمت آن بر اساس تعداد دستگاه ها و میزان فضای ذخیره سازی iCloud که هر کارمند نیاز دارد، متفاوت است. یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه برای همه مشتریان، از جمله کسانی که از این سرویس در نسخه بتا استفاده کرده‌اند، در دسترس است.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز watchOS 8.5.1 را منتشر کرد، به‌روزرسانی کوچکی برای سیستم عامل watchOS 8 که در ماه سپتامبر منتشر شد. WatchOS 8.5.1 دو هفته پس از عرضه watchOS 8.5 عرضه می شود.

قابلیت watchOS 8 در اپل واچ
‌watchOS ‌8.5.1 را می‌توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ آیفون با  ریکاوری اپل آیدی در کرج رفتن به قسمت General > Software Update به صورت رایگان دانلود کنید. برای نصب نرم افزار جدید، اپل واچ باید حداقل 50 درصد باتری داشته باشد، باید روی شارژر قرار گیرد و در محدوده گوشی آیفون قرار گیرد.

طبق یادداشت‌های انتشار اپل برای به‌روزرسانی، watchOS 8.5.1 به‌روزرسانی‌های امنیتی و رفع اشکال‌ها را برای Apple Watch اضافه می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

تقویم‌ها به ماه آوریل تبدیل شده‌اند و ما همچنان منتظر هستیم تا اپل برنامه‌های خود را برای WWDC 2022 به طور رسمی اعلام کند، اما این بدان معنا نیست که هنوز اخبار و شایعات زیادی برای تمرکز بر روی اپل نداریم.

داستان های برتر 
این هفته شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم عامل رفع اشکال از جمله iOS 15.4.1، macOS Monterey 12.3.1 و موارد دیگر بودیم، در حالی که ما به پوشش محصولات جدید اپل مانند استودیو نمایشگر و نسل سوم آیفون SE ادامه دادیم. البته ما هنوز شایعاتی در مورد برنامه های محصول آینده اپل به همراه سایر اخبار مختلف می شنویم، بنابراین برای همه جزئیات در زیر بخوانید!
اپل iOS 15.4.1 را با رفع مشکل تخلیه باتری و موارد دیگر منتشر کرد
در حالی که هنوز هیچ نشانه‌ای از نسخه بتا iOS 15.5 وجود ندارد، اپل iOS 15.4.1 را در این هفته با چندین رفع اشکال و وصله‌های امنیتی منتشر کرد. قابل ذکر است، این به روز رسانی باگی را برطرف می کند که ممکن است منجر به تخلیه بیش از حد باتری برخی از کاربران پس از به روز رسانی به iOS 15.4 شده باشد.

iOS 15
اپل همچنین macOS Monterey 12.3.1 را با رفع چندین باگ به همراه watchOS 8.5.1 برای Apple Watch، tvOS 15.4.1 برای Apple TV و نرم افزار HomePod نسخه 15.4.1 منتشر کرد.

فروشگاه‌های اپل اکنون از تعمیر آیفون‌هایی که گم شده‌اند خودداری می‌کنند
طبق یک یادداشت داخلی که MacRumors به ​​دست آورده است، اکنون در صورتی که یک آیفون در رجیستری دستگاه GSMA گم شده باشد، هنگامی که مشتری دستگاه را برای سرویس دهی می آورد، به فروشگاه های اپل و ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل هشدار داده می شود.

تعمیر آیفون x
اگر یکی از تکنسین های اپل ببیند که یک آیفون در سیستم داخلی خود گم شده است،  ریکاوری اپل آیدی در کرج به او دستور داده می شود که تعمیر را رد کند. سیاست جدید باید به کاهش میزان آیفون‌های دزدیده شده برای تعمیر به اپل کمک کند.
iFixit Teardown: نمایش استودیو دارای تنظیمات داخلی شبیه iMac است
وب‌سایت تعمیر iFixit پس از نگاهی گذرا به صفحه نمایش استودیو اپل در اوایل این ماه، اکنون یک مانیتور را به طور کامل از بین برده است.


تخریب صفحه نمایش استودیو ifixit
استودیو دیسپلی دارای طراحی داخلی مشابه با iMac است، با بردهای منبع تغذیه بسیار نازک که توسط دو فن خنک می شوند و یک برد منطقی حاوی تراشه A13. طبق گفته iFixit، وب کم داخلی نمایشگر تقریباً مشابه دوربین جلوی آیفون 11 است.
دست به کار شوید با بی کیفیت ترین گوشی هوشمند اپل: آیفون SE 2022
در اوایل ماه جاری، اپل نسل سوم آیفون SE را با ویژگی های کلیدی جدید از جمله تراشه سریعتر A15 Bionic و پشتیبانی از 5G منتشر کرد.

آیفون se 7
آیفون SE با قیمت 429 دلار در ایالات متحده همچنان مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند اپل است. با این حال، با طراحی مشابه آیفون 8 که در سال 2017 عرضه شد، شاید تعجب آور نباشد که اپل به دلیل تقاضای ضعیف، تولید آیفون SE را کاهش داده است.


ویدیوی عملی ما را برای iPhone SE جدید تماشا کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید آیا این دستگاه ارزش خرید در سال 2022 را دارد یا خیر.
Kuo: آیفون با تاچ آیدی زیر صفحه نمایش تا دو سال آینده دیگر محتمل نیست
مینگ چی کو، تحلیلگر این هفته در توییتی گفت که اپل بعید است تا دو سال آینده هیچ آیفونی با Touch ID زیر صفحه عرضه کند.

ویژگی تاچ آیدی آیفون 12 Img
در یک یادداشت تحقیقاتی در سپتامبر 2021، کو پیش‌بینی کرده بود که اپل حداقل یک مدل آیفون جدید با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد کرد، اما آخرین توییت او نشان می‌دهد که این ویژگی دیگر در آینده قابل پیش‌بینی ارائه نخواهد شد. .
کریگ فدریگی از اپل توضیح می‌دهد که چرا به‌روزرسانی‌های خودکار iOS اغلب با چند هفته تاخیر وارد می‌شوند.
در حالی که برخی از کاربران آیفون تصمیم می‌گیرند به‌روزرسانی‌های iOS را به‌محض انتشار نصب کنند، برخی دیگر خوشحال هستند که منتظر بمانند تا ویژگی به‌روزرسانی خودکار کار را انجام دهد.


ios 15
اپل هرگز علناً توضیح نداده بود که چرا به‌روزرسانی‌های خودکار iOS گاهی اوقات با چند روز یا حتی هفته‌ها تأخیر به دست کاربران می‌رسد، اما کریگ فدریگی، رئیس مهندسی نرم‌افزار اپل، سرانجام در پاسخ ایمیلی به مشتری این هفته توضیحی را ارائه کرد.
خبرنامه MacRumors



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل در حال برنامه ریزی برای جایگزینی بریدگی در برخی از مدل های آیفون 14 است که در سال جاری عرضه می شوند، با آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس که قرار است طرحی را به دست آورند که دارای بریدگی قرصی است که عناصر Face ID را در خود جای می دهد. سوراخ دوم برای دوربین سلفی

قرص ساختگی آیفون 14 و سوراخ انگشت شست
این شایعه را قبلاً بارها شنیده‌ایم، اما راس یانگ، تحلیلگر صفحه‌نمایش، امروز انتظارات خود بازیابی اطلاعات آیفون  را برای خط تولید آیفون 14 تکرار کرد و رنگ‌هایی را در مورد آنچه در آینده می‌آید ارائه کرد.

به گفته یانگ، بریدگی فیس آیدی به شکل قرص و ترکیب بریدگی دوربین تقریباً به همان عرض بریدگی خواهد بود، اما «مطمئناً مقداری از پیکسل‌های بالای سوراخ‌ها را ذخیره می‌کند».

پس از اجرای طرح جدید در مدل‌های آیفون 14 پرو، یانگ بر این باور است که اپل در سال 2023 آن را به کل خط تولید آیفون 15 گسترش می‌دهد و ظاهر به‌روز شده را حتی به گزینه‌های ارزان‌تر آیفون 15 خواهد رساند.

شایعات ناچ آیفون 14
یانگ می‌گوید که این احتمال وجود دارد که قرص‌ها و سوراخ‌ها در سال 2023 نسبت به سال 2022 کوچک‌تر شوند و فضای نمایش بیشتری را آزاد کنند. یانگ با استناد به افشای اطلاعات در شبکه اجتماعی چینی Weibo، حدس می‌زند که بریدگی دوربین در آیفون 14 می‌تواند 5.631 میلی‌متر باشد که فضایی را برای کاهش آن در سال آینده باقی می‌گذارد.


اپل قصد دارد در نهایت Face ID را با Face ID زیر پنل جایگزین کند که نیازی به بریدگی قرصی برای سخت‌افزار ندارد، اما انتظار نمی‌رود این فناوری برای عرضه آیفون در سال 2023 آماده باشد.
با این حال، ما از چند منبع شنیده ایم که تحت پنل Face ID احتمالاً زمان تولید انبوه سال 2023 را برآورده نخواهد کرد. بخشی از این به طور بالقوه می تواند به هماهنگی بین نمایشگر و تیم های حسگر مربوط باشد. البته حداقل دو تا از تامین کنندگان آنها نیز باید واجد شرایط تولید آن در تولید انبوه باشند. شرکت‌هایی که با آن‌ها صحبت کردیم انتظار نداشتند در سال 2023 عرضه شود.

Young همچنین اطلاعاتی در مورد نقشه راه صفحه نمایش آیفون از سال 2024 تا 2027 دارد، اما به اشتراک DSCC Weekly Review نیاز دارد، انتشارات Young که هدف آن کسانی است که سهام مرتبط با نمایشگر را دنبال می کنند و بنابراین بسیار گران است.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

Apple The Grove کاملا جدید این جمعه، 19 نوامبر، در مقصد محبوب خرید در لس آنجلس افتتاح شد. این فروشگاه کاملاً جدید که در قلب میدان فضای باز واقع شده است، تقریباً دو برابر ساختمان اصلی است و به گونه‌ای طراحی شده است که محل تجمع جدیدی برای جامعه لس آنجلس برای کشف محصولات و خدمات اپل، دریافت پشتیبانی و مشارکت باشد. در جلسات رایگان امروز در اپل یا Photo Walks محبوب در The Grove.
در زمان فصل تعطیلات، شرکت‌کنندگان می‌توانند برای آشنایی با ویژگی‌های iPhone 13 Pro، از جمله نحوه گرفتن عکس‌های ماکرو خیره‌کننده با استفاده از دوربین Ultra Wide، ضبط ویدیو با حالت سینمایی، و عکاسی با سبک‌های کاملاً جدید عکاسی، پیاده‌روی جشن بگیرند. مشتریان می توانند در apple.com/today/event/photo-walk-capture-festive-moments-iphone ثبت نام کنند.
بازدیدکنندگان می‌توانند از فضای داخلی The Grove یا West Third Street وارد فروشگاه جدید شوند و تعمیرات گوشی ایفون، که مستقیماً به منطقه‌ای که کاملاً به Apple Pickup اختصاص دارد منتهی می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز برندگان سومین مراسم سالانه جوایز موسیقی اپل را معرفی کرد و از بهترین هنرمندان سال 2021 و تأثیر آنها بر فرهنگ جهانی تقدیر کرد.
جوایز موسیقی اپل به دستاوردهای موسیقی در پنج دسته مختلف - هنرمند سال، ترانه سرای سال، هنرمند موفق سال، بهترین آهنگ سال، و بهترین آلبوم سال - افتخار می‌کند و برندگان طی فرآیندی انتخاب می‌شوند. منعکس کننده دیدگاه تحریریه Apple Music و آنچه مشتریان در سراسر جهان بیشتر به آن گوش می دهند.
امسال، Apple Music Awards دسته جدیدی از جوایز را برای هنرمند منطقه ای سال معرفی می کند که هنرمندان پنج کشور و منطقه آفریقا، فرانسه، آلمان، ژاپن و روسیه را به رسمیت می شناسند. جوایز هنرمند منطقه ای سال، هنرمندانی را که بیشترین تأثیر را از نظر فرهنگی و در نمودارها در کشورها و مناطق مربوطه خود داشته اند، می شناسد.تعمیرات گوشی ایفون
الیور شوسر، معاون اپل در Apple Music گفت: «12 ماه گذشته ثابت کرد که سال قابل توجهی برای موسیقی بوده است، و ما خوشحالیم که از هنرمندانی که در حال شکل دادن به فرهنگ و ارتباط با طرفداران در سراسر جهان در Apple Music هستند، خوشحالیم. و بیت ها. امسال همچنین هنرمندان منطقه‌ای بیشتری را می‌شناسیم و تأثیر نوازندگان با استعداد خارق‌العاده‌ای را که در سطح جهانی موج می‌زنند را به جهان نشان می‌دهیم.»
جشن جوایز موسیقی اپل سه‌شنبه، ۷ دسامبر ۲۰۲۱، با مصاحبه‌ها، محتوای اصلی و موارد دیگر در سراسر جهان در Apple Music و برنامه Apple TV آغاز می‌شود. طرفداران موسیقی که قبلاً مشترک Apple Music نیستند، می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه در apple.com/apple-music ثبت نام کنند.
و برندگان عبارتند از…



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

با ادامه افزایش موارد COVID-19، تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در ایالات متحده که امروز به‌طور موقت تعطیل شده‌اند از 20 فروشگاه فراتر رفته است. همه تعطیلی‌ها مربوط به ویروس نیستند و پنج فروشگاه در ایالت واشنگتن به دلیل آب و هوای نامساعد بسته شده‌اند.

فروشگاه کتابخانه اپل کارنگی
جدیدترین مکان‌های معروفی که برای تجارت بسته شده‌اند عبارتند از کتابخانه کارنگی تعمیرات تخصصی اپل واچ اپل در واشنگتن، دی سی، شهر قرن اپل در لس آنجلس، و خیابان Apple Walnut در فیلادلفیا. اپل همچنین شش فروشگاه به طور موقت در تگزاس بسته است، علاوه بر این سه فروشگاه در اوهایو، دو فروشگاه در ویرجینیا، دو فروشگاه در جورجیا و تعداد انگشت شماری دیگر.

لیست کامل مکان هایی که امروز به طور موقت بسته شده اند در وب سایت اپل:

کتابخانه کارنگی اپل در واشنگتن دی سی
شهر قرن اپل در لس آنجلس، کالیفرنیا
مرکز اپل بورلی در لس آنجلس، کالیفرنیا
خیابان Apple Walnut در فیلادلفیا، پیا
Apple Baybrook در Friendswood، TX
Apple First Colony Mall در Sugar Land، TX
دهکده هایلند اپل در هیوستون، تگزاس
شهر یادبود اپل در هیوستون، تگزاس
مرکز خرید اپل ویلوبروک در هیوستون، تگزاس
Apple The Woodlands در The Woodlands، TX
پارک اپل کراکر در وست لیک، اوه
اپل ایتون در وودمر، اوه
مرکز خرید Apple Summit در آکرون، اوه
اپل فیر اوکس در فیرفکس، ویرجینیا
مرکز شهر پوتوماک اپل در وودبریج، ویرجینیا
مرکز خرید اپل کامبرلند در آتلانتا، GA
Apple Lenox Square در آتلانتا، GA
Apple Saddle Creek در Germantown، TN
Apple The Gardens Mall در Palm Beach Gardens، FL
Apple Pheasant Lane در نشوا، NH
مرکز شهر Apple Towson در تاوسون، MD
پنج فروشگاه در ایالت واشنگتن نیز به دلیل آب و هوای بد امروز تعطیل هستند:


Apple Alderwood در Lynnwood، WA
میدان Apple Bellevue در Bellevue، WA
Apple Southcenter در Tukwila، WA
مرکز خرید اپل تاکوما در تاکوما، WA
دهکده دانشگاه اپل در سیاتل، WA
اپل در مورد تعطیلی ها اظهار نظری نکرد، اما اعلام کرد بسیاری از فروشگاه هایی که به طور موقت تعطیل هستند، همچنان به مشتریان با سفارش هایی که برای تحویل گرفتن یا تحویل همان روز ارسال شده اند، خدمات ارائه می دهند. مارک گورمن از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که تعطیلی بسیاری از فروشگاه ها به دلیل افزایش موارد COVID-19 در بین کارمندان بوده است.

اپل در اوایل این ماه به بلومبرگ گفت: "ما به طور منظم شرایط را زیر نظر داریم و اقدامات بهداشتی خود را برای حمایت از رفاه مشتریان و کارمندان تنظیم خواهیم کرد." چندین فروشگاه خرده فروشی دیگر اپل که در این ماه به طور موقت تعطیل شده بودند، از آن زمان بازگشایی شدند.

به‌روزرسانی: طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل فروشگاه‌های عمده خرده‌فروشی خود را در شهر نیویورک به دلیل موارد COVID-19 از جمله خیابان پنجم، گرند سنترال، سوهو و مرکز تجارت جهانی تعطیل کرده است.



:: برچسب‌ها: اپل واچ , تعمیرات تخصصی موبایل , تعمیرات تخصصی ساعت هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

در جشن سال نو ژاپنی، اپل تبلیغاتی دو روزه را معرفی کرده است که به مشتریان ژاپنی گیفت کارت رایگان اپل به ارزش حداکثر 24000 ین با خرید یک محصول واجد شرایط اپل در 2 ژانویه و 3 ژانویه ارائه می دهد.

تبلیغ سال نو اپل ژاپن 2022
علاوه بر کارت هدیه، اپل اعلام کرد که اولین 20000 مشتری در ژاپن که در طول تعمیرات اپل واچ این تبلیغات، آیفون 12، آیفون 12 مینی یا آیفون SE جدید خریداری می کنند، یک AirTag با نسخه محدود با حکاکی طراحی شده نیز دریافت خواهند کرد.

ارزش دقیق کارت هدیه برای هر محصول واجد شرایط به شرح زیر است:

3000 ین برای AirPods (نسل دوم)، AirPods (نسل سوم)، Beats Flex، Beats Studio Buds، Apple Pencil (نسل دوم)، AirTag (بسته 4) و لوازم جانبی دیگر
6000 ین برای iPhone 12، iPhone 12 mini یا iPhone SE (به علاوه AirTag نسخه محدود برای 20000 مشتری اول که سفارش می دهند)
6000 ین برای Apple Watch Series 3، Apple Watch SE، AirPods Pro، Apple TV 4K، Apple TV HD، Beats Studio3 Wireless، Beats Solo3 Wireless، Powerbeats Pro و Magic Keyboard برای iPad Pro
12000 ین برای iPad Pro، MacBook Air، MacBook Pro 13 اینچی و Mac mini
24000 ین برای iMac 27 اینچی
اپل شرایط و ضوابط کامل این تبلیغات را با جزئیات بیشتر به اشتراک گذاشته است. قابل ذکر است، سفارش‌های آیفونی که از طریق برنامه اپل استور انجام می‌شوند، به دلایل نامشخص واجد شرایط AirTag نسخه محدود نیستند، بنابراین حتماً از طریق فروشگاه آنلاین اپل سفارش دهید.

در اینجا نگاهی به نسخه محدود AirTag داریم که سال 2022 را به عنوان سال ببر جشن می گیرد:

ایرتاگ ژاپن نسخه محدود سال نو
از طریق برنامه رایگان امروز در اپل، مشتریان همچنین می توانند سال نو ژاپنی را با ایجاد کارت های تعطیلات دست ساز جشن بگیرند.



:: برچسب‌ها: تعمیرات واچ , تعمیرات موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

AirTag ها کاربردی هستند و همچنین به ما این امکان را می دهند که روی نقشه یک شی شخصی را پیدا کنیم که مکان آن به نفع ما است.

ما حتی یک آزمایش در اینجا انجام داده ایم که بسته ای را از اداره پست ردیابی می کند:


با این حال، اپل می ترسد که اگر کسی آن را برای دنبال کردن مردم پنهان کند، از ساخت آن برای شرارت استفاده شود.

بنابراین ایده این است که راهی برای تشخیص وجود یک AirTag عجیب در نزدیکی شما ارائه دهیم.

 


iOS 15.2 قرار بود با قابلیت تشخیص «جاسوسی» AirTag ارائه شود، اما در نسخه نهایی در آخرین لحظه حذف شد.

اکنون اپل اپلیکیشنی را برای سیستم اندروید منتشر کرده است که قابلیت تشخیص وجود AirTag ناشناخته در نزدیکی آن را دارد که بر حرکات کاربر نظارت می کند. این همان کاری است که آیفون در آپدیت بعدی سیستم که باید نسخه 15.3 باشد انجام می دهد.

 

این برنامه که Tracker Detect نام دارد، امکان تشخیص دستگاه های موقعیت جغرافیایی سازگار با شبکه Find My را فراهم می کند و همچنین به شما می گوید که چگونه آنها را غیرفعال کنید.

بنابراین، از طریق NFC دستگاه تلفن همراه، کاربران می‌توانند دستگاه‌های ردیابی نزدیک را با هدفی غیر از اصلی پیدا کنند.

به عبارت دیگر، اگر کسی یک AirTag را در کوله پشتی ما نگه دارد تا ما را دنبال کند، یک اعلان از طریق تلفن همراه دریافت می کنیم که نشان می دهد یک AirTag داریم که متعلق به ما نیست و به ما در مورد این رویداد هشدار می دهد.

در برخی از کشورها، مواردی از AirTags پنهان شده در لاستیک خودرو قبلا بازیابی و ریکاوری اطلاعات آیفون و اپل گزارش شده است تا سارقان بتوانند از محل زندگی قربانی احتمالی مطلع شوند.

با ویژگی جدید، این کار دشوارتر خواهد شد. با این حال، طرف دیگر نیز صادق است: اگر یک AirTag را در ماشین خود پنهان کرده باشید تا در صورت سرقت آن را ردیابی کنید، اکنون دزد راهی برای کشف و محافظت از خود خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

متأسفانه ما قبلاً این نوع داستان را می دانیم. شخصی از یک فروشگاه اینترنتی بزرگ یک دستگاه الکترونیکی می‌خرد، اما به جای آن یک سنگ یا حتی یک کاساوا می‌گیرد.

 

این بار با یک شخص شناخته شده، بازیگر جهانی موریلو بنیسیو بود که در اینجا در وبلاگ به دلیل ایفای نقش شخصیتی با الهام از استیو جابز ذکر شد.

 

همچنین بخوانید:

➽ رمانی با الهام از استیو جابز در Globo به نمایش درآمد

بنیسیو یک اپل واچ سری 6 را در وب سایت کارفور خرید، اما پس از چند روز بسته ای دریافت کرد که داخل آن یک سنگ وجود داشت.

 

 

 

 

دریافت سنگ و حل مشکل از فروشگاه بسیار ناخوشایند خواهد بود. با این حال، کارفور توجهی را که شایسته مشتری بود نکرد، و همین امر او را مجبور کرد برای کمک به دادگاه برود.

 

 

تصویر از طریق وبلاگ Lo Bianco در فرآیند گنجانده شده است

هنگامی که او متوجه شد که فریب خورده است حیرت زده شد، این بازیگر با خدمات مشتریان Carrefour تماس گرفت تا ادعایی را ارائه کند، به این امید که آنچه را که خریداری کرده بود دریافت کند یا حداقل خرید را لغو کند.

 

با این حال، پس از شنیدن چت قدیمی که می‌گفت «ما ظرف پنج روز کاری با شما تماس خواهیم گرفت»، چند روز بعد این پاسخ را دریافت کرد که «چون ۷ روز از دریافت محصول گذشته بود، دیگر کاری برای انجام دادن وجود نداشت».

 

متأسفانه، این سخنرانی دیگری است که مصرف کنندگان برزیلی از بسیاری از خرده فروشان برزیلی می شنوند (بله، فروشگاه C6، من در مورد شما صحبت می کنم).

 

در دادگاه، قربانی مبلغ پرداختی برای محصول (91/3076 دلار) به اضافه 15000 دلار غرامت را درخواست کرد. اما هفته گذشته، هر دو طرف به توافق رسیدند و موضوع را به قیمت 8525 دلار R$ بسته کردند.

 

صرف نظر از اینکه اتفاقی که افتاده مربوط به یک فرد مشهور بوده یا یک شهروند ساده، برای زنجیره ای به بزرگی کارفور شرم آور است که مشتریان خود را دچار چنین شرمساری کند.

 

به احتمال زیاد ساعت در طول مسیر توسط شخصی در شرکت حمل و نقل تعویض شده است. اما تا زمانی که کالا به دست مشتری نرسد، مسئولیت آن با شخصی است که آن را فروخته است.

 

به نظر می رسد کارفور در این مورد این فرض را نادیده گرفته است. چه شرم آور. تعمیرات اپل واچ 

Unfortunately we already know this kind of story. Someone buys an electronic device at a large internet store, but ends up getting a stone or even a cassava instead .

This time it was with a well-known person, the global actor Murilo Benício , who was mentioned here on the blog for playing a character inspired by Steve Jobs .

Benício bought an Apple Watch Series 6 on the Carrefour website , but after a few days he received a package with a stone inside.

 



It would be a very unpleasant thing to receive the stone and have the store solve the problem. However, Carrefour did not give the attention that the customer deserved, which forced him to go get help in the courts.

Image included in the process, via Lo Bianco's blog

When he was stunned to realize that he had been tricked, the actor called Carrefour's customer service to file a claim, hoping to receive what he had purchased or at the very least, cancel the purchase.

However, after hearing the old chat saying “we will get in touch with you within five working days ”, he received the reply days later that “ because the 7 days of receiving the product had passed, there was nothing more to do ”.

Unfortunately, this is another speech that Brazilian consumers hear from many Brazilian retailers (yes, C6 Store , I'm talking about you).

In court, the victim asked for the amount paid for the product (R$ 3,076.91) plus an indemnity payment of R$ 15,000. But last week, both parties reached an agreement, closing the issue for R$8,525.

Regardless of whether what happened was with a famous person or a simple citizen, it is shameful for a chain as large as Carrefour to make its customers go through such an embarrassment.

It is very likely that the watch was exchanged along the way, by someone at the transport company. However, until the merchandise reaches the customer, the responsibility is with the person who sold it.

Carrefour, in this case, seems to have ignored this premise. What a shame.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گفته سایت کره ای The Elec، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس سال آینده دارای پنل های صفحه نمایش LTPO OLED سوراخ دار خواهند بود که توسط سامسونگ و ال جی عرضه می شود.

ویژگی Mock iPhone 14 Pruple 2
شایعات مبنی بر عدم وجود بریدگی مدل‌های آیفون 2022 از مارس سال جاری آغاز شد، زمانی که مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل گفت که در عوض از طراحی سوراخ‌دار استفاده می‌کنند، طرحی که دستگاه‌های اندرویدی چند سالی است از آن استفاده می‌کنند. سوراخ پانچ یک بریدگی در مرکز قرار گرفته برای دوربین جلو است که به جای بریدگی، فضای نمایش بزرگ‌تری را می‌دهد.

Kuo معتقد است که حداقل، مدل‌های رده بالای آیفون دارای طراحی سوراخ‌دار خواهند بود، اگرچه اگر بازده خوب باشد، همه مدل‌های آیفون که در سال 2022 عرضه می‌شوند می‌توانند از همان طراحی بدون ناچ برخوردار باشند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که مدل‌های غیرپرو ‌آیفون 14، که اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی دارند، همچنان بریدگی خواهند داشت و اپل طراحی سوراخ‌دار را به آیفون‌های گران‌تر محدود کرده است. بر اساس گزارش‌ها، «آیفون 14 مینی» وجود نخواهد داشت، و بر اساس گزارش‌ها، نسخه کوچک‌تر امسال آخرین دستگاه است.

طبق آخرین گزارش The Elec، سامسونگ، تامین‌کننده اصلی پنل‌های OLED اپل، تمامی پنل‌های سوراخ‌دار آیفون 14 پرو 6.1 اینچی را عرضه می‌کند، در حالی که سفارشات آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را با نمایشگر ال‌جی به اشتراک می‌گذارد. برای اولین بار.

سامسونگ پنل‌های ناچ LTPO TFT OLED مورد استفاده در هر دو مدل پرو را حذف اپل آیدی کارتی و شخصی در سری آیفون 13 امسال عرضه کرد، اما LG Display هیچ سفارش پنلی برای آیفون 13 دریافت نکرد، اگرچه در توسعه پنل‌ها با اپل شرکت کرد.

بنابراین، برنده شدن برخی سفارشات برای آیفون 14 پرو مکس، تقویت بزرگی برای ال‌جی است زیرا به دنبال ورود به زنجیره تامین آیفون‌های اپل است. در همین حال، به اپل این امکان را می دهد که وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد و همچنین در مذاکرات قیمت اهرمی به دست آورد.


بدون بریدگی، اپل راه‌حل متفاوتی را برای Face ID پیاده‌سازی خواهد کرد و شایعات حاکی از آن است که می‌توان آن را زیر نمایشگر قرار داد. برای هر آنچه در مورد آیفون 14 می دانیم، راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.



:: برچسب‌ها: ریکاوری اپل آیدی , اپل آیدی کارتی , اپل آیدی , ساخت اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد