نوشته شده توسط : اخبار موبایل

Apple The Grove کاملا جدید این جمعه، 19 نوامبر، در مقصد محبوب خرید در لس آنجلس افتتاح شد. این فروشگاه کاملاً جدید که در قلب میدان فضای باز واقع شده است، تقریباً دو برابر ساختمان اصلی است و به گونه‌ای طراحی شده است که محل تجمع جدیدی برای جامعه لس آنجلس برای کشف محصولات و خدمات اپل، دریافت پشتیبانی و مشارکت باشد. در جلسات رایگان امروز در اپل یا Photo Walks محبوب در The Grove.
در زمان فصل تعطیلات، شرکت‌کنندگان می‌توانند برای آشنایی با ویژگی‌های iPhone 13 Pro، از جمله نحوه گرفتن عکس‌های ماکرو خیره‌کننده با استفاده از دوربین Ultra Wide، ضبط ویدیو با حالت سینمایی، و عکاسی با سبک‌های کاملاً جدید عکاسی، پیاده‌روی جشن بگیرند. مشتریان می توانند در apple.com/today/event/photo-walk-capture-festive-moments-iphone ثبت نام کنند.
بازدیدکنندگان می‌توانند از فضای داخلی The Grove یا West Third Street وارد فروشگاه جدید شوند و تعمیرات گوشی ایفون، که مستقیماً به منطقه‌ای که کاملاً به Apple Pickup اختصاص دارد منتهی می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز برندگان سومین مراسم سالانه جوایز موسیقی اپل را معرفی کرد و از بهترین هنرمندان سال 2021 و تأثیر آنها بر فرهنگ جهانی تقدیر کرد.
جوایز موسیقی اپل به دستاوردهای موسیقی در پنج دسته مختلف - هنرمند سال، ترانه سرای سال، هنرمند موفق سال، بهترین آهنگ سال، و بهترین آلبوم سال - افتخار می‌کند و برندگان طی فرآیندی انتخاب می‌شوند. منعکس کننده دیدگاه تحریریه Apple Music و آنچه مشتریان در سراسر جهان بیشتر به آن گوش می دهند.
امسال، Apple Music Awards دسته جدیدی از جوایز را برای هنرمند منطقه ای سال معرفی می کند که هنرمندان پنج کشور و منطقه آفریقا، فرانسه، آلمان، ژاپن و روسیه را به رسمیت می شناسند. جوایز هنرمند منطقه ای سال، هنرمندانی را که بیشترین تأثیر را از نظر فرهنگی و در نمودارها در کشورها و مناطق مربوطه خود داشته اند، می شناسد.تعمیرات گوشی ایفون
الیور شوسر، معاون اپل در Apple Music گفت: «12 ماه گذشته ثابت کرد که سال قابل توجهی برای موسیقی بوده است، و ما خوشحالیم که از هنرمندانی که در حال شکل دادن به فرهنگ و ارتباط با طرفداران در سراسر جهان در Apple Music هستند، خوشحالیم. و بیت ها. امسال همچنین هنرمندان منطقه‌ای بیشتری را می‌شناسیم و تأثیر نوازندگان با استعداد خارق‌العاده‌ای را که در سطح جهانی موج می‌زنند را به جهان نشان می‌دهیم.»
جشن جوایز موسیقی اپل سه‌شنبه، ۷ دسامبر ۲۰۲۱، با مصاحبه‌ها، محتوای اصلی و موارد دیگر در سراسر جهان در Apple Music و برنامه Apple TV آغاز می‌شود. طرفداران موسیقی که قبلاً مشترک Apple Music نیستند، می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه در apple.com/apple-music ثبت نام کنند.
و برندگان عبارتند از…



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

با ادامه افزایش موارد COVID-19، تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در ایالات متحده که امروز به‌طور موقت تعطیل شده‌اند از 20 فروشگاه فراتر رفته است. همه تعطیلی‌ها مربوط به ویروس نیستند و پنج فروشگاه در ایالت واشنگتن به دلیل آب و هوای نامساعد بسته شده‌اند.

فروشگاه کتابخانه اپل کارنگی
جدیدترین مکان‌های معروفی که برای تجارت بسته شده‌اند عبارتند از کتابخانه کارنگی تعمیرات تخصصی اپل واچ اپل در واشنگتن، دی سی، شهر قرن اپل در لس آنجلس، و خیابان Apple Walnut در فیلادلفیا. اپل همچنین شش فروشگاه به طور موقت در تگزاس بسته است، علاوه بر این سه فروشگاه در اوهایو، دو فروشگاه در ویرجینیا، دو فروشگاه در جورجیا و تعداد انگشت شماری دیگر.

لیست کامل مکان هایی که امروز به طور موقت بسته شده اند در وب سایت اپل:

کتابخانه کارنگی اپل در واشنگتن دی سی
شهر قرن اپل در لس آنجلس، کالیفرنیا
مرکز اپل بورلی در لس آنجلس، کالیفرنیا
خیابان Apple Walnut در فیلادلفیا، پیا
Apple Baybrook در Friendswood، TX
Apple First Colony Mall در Sugar Land، TX
دهکده هایلند اپل در هیوستون، تگزاس
شهر یادبود اپل در هیوستون، تگزاس
مرکز خرید اپل ویلوبروک در هیوستون، تگزاس
Apple The Woodlands در The Woodlands، TX
پارک اپل کراکر در وست لیک، اوه
اپل ایتون در وودمر، اوه
مرکز خرید Apple Summit در آکرون، اوه
اپل فیر اوکس در فیرفکس، ویرجینیا
مرکز شهر پوتوماک اپل در وودبریج، ویرجینیا
مرکز خرید اپل کامبرلند در آتلانتا، GA
Apple Lenox Square در آتلانتا، GA
Apple Saddle Creek در Germantown، TN
Apple The Gardens Mall در Palm Beach Gardens، FL
Apple Pheasant Lane در نشوا، NH
مرکز شهر Apple Towson در تاوسون، MD
پنج فروشگاه در ایالت واشنگتن نیز به دلیل آب و هوای بد امروز تعطیل هستند:


Apple Alderwood در Lynnwood، WA
میدان Apple Bellevue در Bellevue، WA
Apple Southcenter در Tukwila، WA
مرکز خرید اپل تاکوما در تاکوما، WA
دهکده دانشگاه اپل در سیاتل، WA
اپل در مورد تعطیلی ها اظهار نظری نکرد، اما اعلام کرد بسیاری از فروشگاه هایی که به طور موقت تعطیل هستند، همچنان به مشتریان با سفارش هایی که برای تحویل گرفتن یا تحویل همان روز ارسال شده اند، خدمات ارائه می دهند. مارک گورمن از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که تعطیلی بسیاری از فروشگاه ها به دلیل افزایش موارد COVID-19 در بین کارمندان بوده است.

اپل در اوایل این ماه به بلومبرگ گفت: "ما به طور منظم شرایط را زیر نظر داریم و اقدامات بهداشتی خود را برای حمایت از رفاه مشتریان و کارمندان تنظیم خواهیم کرد." چندین فروشگاه خرده فروشی دیگر اپل که در این ماه به طور موقت تعطیل شده بودند، از آن زمان بازگشایی شدند.

به‌روزرسانی: طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل فروشگاه‌های عمده خرده‌فروشی خود را در شهر نیویورک به دلیل موارد COVID-19 از جمله خیابان پنجم، گرند سنترال، سوهو و مرکز تجارت جهانی تعطیل کرده است.



:: برچسب‌ها: اپل واچ , تعمیرات تخصصی موبایل , تعمیرات تخصصی ساعت هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

در جشن سال نو ژاپنی، اپل تبلیغاتی دو روزه را معرفی کرده است که به مشتریان ژاپنی گیفت کارت رایگان اپل به ارزش حداکثر 24000 ین با خرید یک محصول واجد شرایط اپل در 2 ژانویه و 3 ژانویه ارائه می دهد.

تبلیغ سال نو اپل ژاپن 2022
علاوه بر کارت هدیه، اپل اعلام کرد که اولین 20000 مشتری در ژاپن که در طول تعمیرات اپل واچ این تبلیغات، آیفون 12، آیفون 12 مینی یا آیفون SE جدید خریداری می کنند، یک AirTag با نسخه محدود با حکاکی طراحی شده نیز دریافت خواهند کرد.

ارزش دقیق کارت هدیه برای هر محصول واجد شرایط به شرح زیر است:

3000 ین برای AirPods (نسل دوم)، AirPods (نسل سوم)، Beats Flex، Beats Studio Buds، Apple Pencil (نسل دوم)، AirTag (بسته 4) و لوازم جانبی دیگر
6000 ین برای iPhone 12، iPhone 12 mini یا iPhone SE (به علاوه AirTag نسخه محدود برای 20000 مشتری اول که سفارش می دهند)
6000 ین برای Apple Watch Series 3، Apple Watch SE، AirPods Pro، Apple TV 4K، Apple TV HD، Beats Studio3 Wireless، Beats Solo3 Wireless، Powerbeats Pro و Magic Keyboard برای iPad Pro
12000 ین برای iPad Pro، MacBook Air، MacBook Pro 13 اینچی و Mac mini
24000 ین برای iMac 27 اینچی
اپل شرایط و ضوابط کامل این تبلیغات را با جزئیات بیشتر به اشتراک گذاشته است. قابل ذکر است، سفارش‌های آیفونی که از طریق برنامه اپل استور انجام می‌شوند، به دلایل نامشخص واجد شرایط AirTag نسخه محدود نیستند، بنابراین حتماً از طریق فروشگاه آنلاین اپل سفارش دهید.

در اینجا نگاهی به نسخه محدود AirTag داریم که سال 2022 را به عنوان سال ببر جشن می گیرد:

ایرتاگ ژاپن نسخه محدود سال نو
از طریق برنامه رایگان امروز در اپل، مشتریان همچنین می توانند سال نو ژاپنی را با ایجاد کارت های تعطیلات دست ساز جشن بگیرند.



:: برچسب‌ها: تعمیرات واچ , تعمیرات موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

AirTag ها کاربردی هستند و همچنین به ما این امکان را می دهند که روی نقشه یک شی شخصی را پیدا کنیم که مکان آن به نفع ما است.

ما حتی یک آزمایش در اینجا انجام داده ایم که بسته ای را از اداره پست ردیابی می کند:


با این حال، اپل می ترسد که اگر کسی آن را برای دنبال کردن مردم پنهان کند، از ساخت آن برای شرارت استفاده شود.

بنابراین ایده این است که راهی برای تشخیص وجود یک AirTag عجیب در نزدیکی شما ارائه دهیم.

 


iOS 15.2 قرار بود با قابلیت تشخیص «جاسوسی» AirTag ارائه شود، اما در نسخه نهایی در آخرین لحظه حذف شد.

اکنون اپل اپلیکیشنی را برای سیستم اندروید منتشر کرده است که قابلیت تشخیص وجود AirTag ناشناخته در نزدیکی آن را دارد که بر حرکات کاربر نظارت می کند. این همان کاری است که آیفون در آپدیت بعدی سیستم که باید نسخه 15.3 باشد انجام می دهد.

 

این برنامه که Tracker Detect نام دارد، امکان تشخیص دستگاه های موقعیت جغرافیایی سازگار با شبکه Find My را فراهم می کند و همچنین به شما می گوید که چگونه آنها را غیرفعال کنید.

بنابراین، از طریق NFC دستگاه تلفن همراه، کاربران می‌توانند دستگاه‌های ردیابی نزدیک را با هدفی غیر از اصلی پیدا کنند.

به عبارت دیگر، اگر کسی یک AirTag را در کوله پشتی ما نگه دارد تا ما را دنبال کند، یک اعلان از طریق تلفن همراه دریافت می کنیم که نشان می دهد یک AirTag داریم که متعلق به ما نیست و به ما در مورد این رویداد هشدار می دهد.

در برخی از کشورها، مواردی از AirTags پنهان شده در لاستیک خودرو قبلا بازیابی و ریکاوری اطلاعات آیفون و اپل گزارش شده است تا سارقان بتوانند از محل زندگی قربانی احتمالی مطلع شوند.

با ویژگی جدید، این کار دشوارتر خواهد شد. با این حال، طرف دیگر نیز صادق است: اگر یک AirTag را در ماشین خود پنهان کرده باشید تا در صورت سرقت آن را ردیابی کنید، اکنون دزد راهی برای کشف و محافظت از خود خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

متأسفانه ما قبلاً این نوع داستان را می دانیم. شخصی از یک فروشگاه اینترنتی بزرگ یک دستگاه الکترونیکی می‌خرد، اما به جای آن یک سنگ یا حتی یک کاساوا می‌گیرد.

 

این بار با یک شخص شناخته شده، بازیگر جهانی موریلو بنیسیو بود که در اینجا در وبلاگ به دلیل ایفای نقش شخصیتی با الهام از استیو جابز ذکر شد.

 

همچنین بخوانید:

➽ رمانی با الهام از استیو جابز در Globo به نمایش درآمد

بنیسیو یک اپل واچ سری 6 را در وب سایت کارفور خرید، اما پس از چند روز بسته ای دریافت کرد که داخل آن یک سنگ وجود داشت.

 

 

 

 

دریافت سنگ و حل مشکل از فروشگاه بسیار ناخوشایند خواهد بود. با این حال، کارفور توجهی را که شایسته مشتری بود نکرد، و همین امر او را مجبور کرد برای کمک به دادگاه برود.

 

 

تصویر از طریق وبلاگ Lo Bianco در فرآیند گنجانده شده است

هنگامی که او متوجه شد که فریب خورده است حیرت زده شد، این بازیگر با خدمات مشتریان Carrefour تماس گرفت تا ادعایی را ارائه کند، به این امید که آنچه را که خریداری کرده بود دریافت کند یا حداقل خرید را لغو کند.

 

با این حال، پس از شنیدن چت قدیمی که می‌گفت «ما ظرف پنج روز کاری با شما تماس خواهیم گرفت»، چند روز بعد این پاسخ را دریافت کرد که «چون ۷ روز از دریافت محصول گذشته بود، دیگر کاری برای انجام دادن وجود نداشت».

 

متأسفانه، این سخنرانی دیگری است که مصرف کنندگان برزیلی از بسیاری از خرده فروشان برزیلی می شنوند (بله، فروشگاه C6، من در مورد شما صحبت می کنم).

 

در دادگاه، قربانی مبلغ پرداختی برای محصول (91/3076 دلار) به اضافه 15000 دلار غرامت را درخواست کرد. اما هفته گذشته، هر دو طرف به توافق رسیدند و موضوع را به قیمت 8525 دلار R$ بسته کردند.

 

صرف نظر از اینکه اتفاقی که افتاده مربوط به یک فرد مشهور بوده یا یک شهروند ساده، برای زنجیره ای به بزرگی کارفور شرم آور است که مشتریان خود را دچار چنین شرمساری کند.

 

به احتمال زیاد ساعت در طول مسیر توسط شخصی در شرکت حمل و نقل تعویض شده است. اما تا زمانی که کالا به دست مشتری نرسد، مسئولیت آن با شخصی است که آن را فروخته است.

 

به نظر می رسد کارفور در این مورد این فرض را نادیده گرفته است. چه شرم آور. تعمیرات اپل واچ 

Unfortunately we already know this kind of story. Someone buys an electronic device at a large internet store, but ends up getting a stone or even a cassava instead .

This time it was with a well-known person, the global actor Murilo Benício , who was mentioned here on the blog for playing a character inspired by Steve Jobs .

Benício bought an Apple Watch Series 6 on the Carrefour website , but after a few days he received a package with a stone inside.

 



It would be a very unpleasant thing to receive the stone and have the store solve the problem. However, Carrefour did not give the attention that the customer deserved, which forced him to go get help in the courts.

Image included in the process, via Lo Bianco's blog

When he was stunned to realize that he had been tricked, the actor called Carrefour's customer service to file a claim, hoping to receive what he had purchased or at the very least, cancel the purchase.

However, after hearing the old chat saying “we will get in touch with you within five working days ”, he received the reply days later that “ because the 7 days of receiving the product had passed, there was nothing more to do ”.

Unfortunately, this is another speech that Brazilian consumers hear from many Brazilian retailers (yes, C6 Store , I'm talking about you).

In court, the victim asked for the amount paid for the product (R$ 3,076.91) plus an indemnity payment of R$ 15,000. But last week, both parties reached an agreement, closing the issue for R$8,525.

Regardless of whether what happened was with a famous person or a simple citizen, it is shameful for a chain as large as Carrefour to make its customers go through such an embarrassment.

It is very likely that the watch was exchanged along the way, by someone at the transport company. However, until the merchandise reaches the customer, the responsibility is with the person who sold it.

Carrefour, in this case, seems to have ignored this premise. What a shame.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گفته سایت کره ای The Elec، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس سال آینده دارای پنل های صفحه نمایش LTPO OLED سوراخ دار خواهند بود که توسط سامسونگ و ال جی عرضه می شود.

ویژگی Mock iPhone 14 Pruple 2
شایعات مبنی بر عدم وجود بریدگی مدل‌های آیفون 2022 از مارس سال جاری آغاز شد، زمانی که مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل گفت که در عوض از طراحی سوراخ‌دار استفاده می‌کنند، طرحی که دستگاه‌های اندرویدی چند سالی است از آن استفاده می‌کنند. سوراخ پانچ یک بریدگی در مرکز قرار گرفته برای دوربین جلو است که به جای بریدگی، فضای نمایش بزرگ‌تری را می‌دهد.

Kuo معتقد است که حداقل، مدل‌های رده بالای آیفون دارای طراحی سوراخ‌دار خواهند بود، اگرچه اگر بازده خوب باشد، همه مدل‌های آیفون که در سال 2022 عرضه می‌شوند می‌توانند از همان طراحی بدون ناچ برخوردار باشند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که مدل‌های غیرپرو ‌آیفون 14، که اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی دارند، همچنان بریدگی خواهند داشت و اپل طراحی سوراخ‌دار را به آیفون‌های گران‌تر محدود کرده است. بر اساس گزارش‌ها، «آیفون 14 مینی» وجود نخواهد داشت، و بر اساس گزارش‌ها، نسخه کوچک‌تر امسال آخرین دستگاه است.

طبق آخرین گزارش The Elec، سامسونگ، تامین‌کننده اصلی پنل‌های OLED اپل، تمامی پنل‌های سوراخ‌دار آیفون 14 پرو 6.1 اینچی را عرضه می‌کند، در حالی که سفارشات آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را با نمایشگر ال‌جی به اشتراک می‌گذارد. برای اولین بار.

سامسونگ پنل‌های ناچ LTPO TFT OLED مورد استفاده در هر دو مدل پرو را حذف اپل آیدی کارتی و شخصی در سری آیفون 13 امسال عرضه کرد، اما LG Display هیچ سفارش پنلی برای آیفون 13 دریافت نکرد، اگرچه در توسعه پنل‌ها با اپل شرکت کرد.

بنابراین، برنده شدن برخی سفارشات برای آیفون 14 پرو مکس، تقویت بزرگی برای ال‌جی است زیرا به دنبال ورود به زنجیره تامین آیفون‌های اپل است. در همین حال، به اپل این امکان را می دهد که وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد و همچنین در مذاکرات قیمت اهرمی به دست آورد.


بدون بریدگی، اپل راه‌حل متفاوتی را برای Face ID پیاده‌سازی خواهد کرد و شایعات حاکی از آن است که می‌توان آن را زیر نمایشگر قرار داد. برای هر آنچه در مورد آیفون 14 می دانیم، راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.



:: برچسب‌ها: ریکاوری اپل آیدی , اپل آیدی کارتی , اپل آیدی , ساخت اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

پس از انتشار ویژگی در ایالات متحده در ماه گذشته.
شرکت Zip و مایکروسافت نمی‌گویند که آیا قصد دارند خدمات ادغامی خرید اکنون پرداخت کن (BNPL) را از Zip Co به کاربران استرالیایی از طریق مرورگر Edge ارائه دهند.

این ادغام ماه گذشته در نسخه‌های توسعه‌دهنده Edge راه‌اندازی شد و در نسخه 96 مایکروسافت اج به‌طور پیش‌فرض گنجانده شد.

این مشارکت به این معنی است که مصرف کنندگان می توانند انتخاب کنند که در اکثر تسویه حساب های آنلاین به صورت اقساطی پرداخت کنند.

با این حال، کاربران از داشتن BNPL مستقیماً در مرورگر تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفتند و گفتند که باید یک افزونه اختیاری باشد.

آنها نگرانی خود را در مورد بارگیری بیش از حد تجربه مرورگر با افزودنی های غیر ضروری ابراز کردند.

شرکت Zip به کاربران ایالات متحده یک آزمایش رایگان در ماه ژانویه از طریق حساب شخصی مایکروسافت خود ارائه می دهد و امکان خرید بدون هزینه سرویس Zip را فراهم می کند.

سخنگوی Zip Co به iTnews گفت که "در حال حاضر این یک ابتکار ایالات متحده است" و هنوز هیچ برنامه ای برای عرضه به مصرف کنندگان استرالیایی وجود ندارد.

سخنگوی این شرکت گفت: «ما از نزدیک با مایکروسافت برای ادغام Zip در مرورگر Edge همکاری کرده‌ایم.

ما در حال کار با مایکروسافت هستیم تا تاریخ انتشار کامل [در ایالات متحده] را نهایی کنیم.»

سخنگوی مایکروسافت استرالیا به سؤالاتی در مورد برنامه های توسعه استرالیا پاسخ نداد.

دفتر مرکزی شرکت Zip در سیدنی قرار دارد و در فهرست ASX قرار دارد.

هر گونه برنامه بالقوه برای گسترش ادغام Edge در بازار استرالیا تعمیرات اپل واچ ممکن است به دلیل اصلاحات اخیر اعلام شده توسط وزارت خزانه داری که هدف آن بازسازی فضای پرداخت و دارایی دیجیتال است، دشوار باشد.

وزارت خزانه داری در اوایل سال 2022 مشاوره در مورد اصلاحات را آغاز خواهد کرد، که ممکن است منجر به مقررات سختگیرانه تر در مورد ارائه دهندگان کیف پول دیجیتال و خدمات پس از خرید، از جمله شرکت Zip شود.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

سیستم را به پلتفرم ابری محافظت شده منتقل می کند.
آژانس اطلاعات جنایی استرالیا پس از اینکه مجبور شد تلاش قبلی خود را برای ارتقاء در سال 2018 خاتمه دهد، برای دومین بار در پایگاه داده ملی اثر انگشت 20 ساله این کشور تجدید نظر خواهد کرد.

کمیسیون اطلاعات جنایی استرالیا (ACIC) جزئیات پروژه سه ساله جدیدی را برای تقویت سیستم ملی شناسایی خودکار اثر انگشت (NAFIS) با هزینه 180 میلیون دلار فاش کرد.

NAFIS یک قابلیت ملی است که توسط پلیس در سراسر استرالیا و وزارت امور داخلی برای تعیین هویت یک فرد از اثر انگشت و اثر کف دست در زمان واقعی استفاده می شود.

این سیستم و 5.2 میلیون مجموعه اثر انگشت آن هر روز به طور متوسط ​​4245 بار توسط آژانس های پلیس جستجو می شود.

به گفته ACIC، در این بازنگری که NAFIS NextGen نامیده می شود، ارائه دهنده فعلی NAFIS IDEMIA یک سیستم کاملاً ارتقا یافته و پشتیبانی شده با قابلیت ابر دولتی محافظت شده ارائه می دهد.

همچنین «پردازش اثر انگشت نهفته پیشرفته و ادغام با سیستم‌های آژانس شریک» را ارائه می‌کند.

مایکل فیلان، مدیرعامل ACIC، ماه گذشته قراردادی را با IDEMIA امضا کرد تا به بازیابی اطلاعات آیفون حمایت و ارتقای یک سیستم "بحرانی" ادامه دهد، اگرچه ارزش و شرایط معامله در آن زمان نامشخص بود.

اما قراردادهایی که اواخر هفته گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که آژانس طبق توافق جدید نزدیک به 180 میلیون دلار برای ارتقای سیستم طی سه سال آینده و سپس پشتیبانی از آن تا سال 2034 هزینه خواهد کرد.

یکی از سخنگویان به iTnews گفت که یک قرارداد 32 میلیون دلاری خدمات پروژه منجر به ارتقا و ارتقای سیستم توسط IDEMIA برای ارائه قابلیت NAFIS NextGen خواهد شد.

دو قرارداد خدمات مدیریت شده به ارزش 14.8 میلیون دلار و 130.8 میلیون دلار از NAFIS "تا زمانی که قابلیت ارتقا یافته در سال 2023 اجرا شود" و "قابلیت ارتقاء یافته تا سال 2034" پشتیبانی می کند.

NAFIS NextGen سه سال پس از آن می آید که ACIC مجبور شد پروژه جایگزینی NAFIS سابق خود را که به عنوان پروژه راه حل شناسایی بیومتریک (BIS) شناخته می شود، کنار بگذارد.

پروژه BIS برای جایگزینی NAFIS، که برای اولین بار در آوریل 2001 تأسیس شد، با یک پایگاه داده ملی بیومتریک که شامل قابلیت های تشخیص چهره بود، در نظر گرفته شد.

به دلیل تأخیر در پروژه، ACIC قرارداد خود را با NEC استرالیا برای پایگاه داده ملی بیومتریک فسخ کرد، اما نه قبل از هزینه 34 میلیون دلاری.

در فسخ قرارداد، ACIC گفت که برای خود 47 میلیون دلار صرفه جویی کرده است، اگرچه مجبور شد برای ادامه حمایت از سیستم موجود، قراردادهایی به ارزش 54 میلیون دلار با IDEMIA امضا کند.

دفتر حسابرسی ملی بعداً گفت که پروژه BIS "تقریباً از هر جنبه قابل توجهی ناقص است".



:: برچسب‌ها: ریکاوری , ریکاوری اطلاعاتو بازیابی اطلاعات گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، آی‌مک 27 اینچی آینده اپل از طراحی بیرونی نازک‌تری بهره می‌برد و در رنگ‌های مختلف مانند همتای 24 اینچی خود در دسترس خواهد بود.

مدتی است که شایعه شده است که iMac با صفحه نمایش بزرگتر اپل از نظر طراحی شبیه به iMac 24 اینچی و Pro Display XDR است، اما شایعات قبلی در مورد Mac All-in-one بزرگتر نشان می دهد که دارای حاشیه های مشکی و دارای یک صفحه نمایش است. طرح رنگ تیره‌تر برای متمایز کردن آن به عنوان یک ماشین حرفه‌ای‌تر، شبیه به iMac‌ Pro متوقف‌شده (شایعات نشان می‌دهند که حتی می‌تواند برای متمایز کردن بیشتر آن از نام "Pro" استفاده کند).
با این حال، آخرین گزارش دیجی‌تایمز ادعا می‌کند که اپل قصد دارد آی‌مک ۲۷ اینچی را در رنگ‌های مختلف عرضه کند، اگرچه این بدان معناست که اپل از طرح رنگی مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی استفاده خواهد کرد یا خیر.

افشاکننده توییتر @dylandkt قبلاً ادعا کرده بود که iMac 27 اینچی جدید دارای طراحی مشابه iMac 24 اینچی است که اوایل امسال عرضه شد، اما با طرح رنگ تیره‌تر.

در اوایل سال جاری، هنگامی که اپل فاش کرد که iMac 24 اینچی در طیف رنگ‌های سرگرم‌کننده در دسترس خواهد بود، بسیاری از ناظران به شباهت آن به دسکتاپ همه‌کاره اصلی سال 1998، یعنی iMac G3، که در چندین رنگ ارائه می‌شد، اشاره کردند. رنگ و با قاب خاکستری روشن جفت شده است. اگر آخرین گزارش دقیق باشد، اپل در میان اصلاحات اساسی طراحی برای کل خط iMac خود قرار دارد.

انتظار می‌رود آی‌مک پرو با سیلیکون اپل در بهار سال ۲۰۲۲ و شاید در یک رویداد بهاری عرضه شود. این مدل جایگزین آی‌مک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل می‌شود، یکی از آخرین مدل‌های مک که هنوز از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند. گزارش امروز همچنین ادعا کرد که نمایشگری با mini-LED ندارد اما تعمیرات تخصصی اپل واچ در عوض پنل LCD را که قبلا استفاده شده بود حفظ می کند. برای همه چیزهایی که در مورد iMac بزرگتر آینده می دانیم، راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات واچ , تعمیرات موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()