قاب شارژ نسل دوم AirPods Pro انتظار می‌رود به درگاه لایتنینگ متصل شود
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، امروز گفت: از آنجایی که طبق گزارش ها، اپل در نظر دارد آیفون 15 و تعدادی از لوازم جانبی آن را در سال های آینده به USB-C تغییر دهد، قاب شارژ نسل دوم AirPods Pro آینده همچنان دارای پورت لایتنینگ خواهد بود. .

airpods pro در مورد
کو در یک سری توییت، اظهارات گذشته خود را تکرار کرد که نسل دوم AirPods Pro در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. در چند هفته گذشته، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در حال آزمایش USB-C برای آیفون 15 و لوازم جانبی آن، از جمله AirPods، MagSafe Battery Pack، و صفحه کلید/Trackpad های مک است که همچنان دارای کانکتور لایتنینگ هستند.تعمیرات فیس آیدی در کرج

با این حال، AirPods Pro آینده، شروع انتقال به USB-C برای خط AirPods را نشان نخواهد داد. کو در توییتی گفت: «پیش‌بینی می‌کنم کیس شارژ AirPods Pro 2 همچنان از لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، نه USB-C». همه ایرپادهای اپل، از جمله ایرپاد مکس گران قیمت 550 دلاری، دارای کانکتور لایتنینگ برای شارژ هستند.

نسل دوم AirPods Pro اولین به‌روزرسانی ایرپاد پرو از زمان عرضه آن‌ها در سال 2019 خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های جدید دارای طراحی جدیدی باشند که برای طراحی تمام گوش از ساقه خلاص می‌شود، مشابه Beats Fit Pro. . قابلیت‌های ردیابی سلامت و همچنین کیف شارژ و کیفیت صوتی بهبود یافته نیز انتظار می‌رود. برای هر آنچه در مورد AirPods Pro آینده می دانیم، راهنمای ما را ببینید.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1666168950